Dat deed je voorheen wel. Dus mijn stelling staat nog helaas.quote:
Ik zal je dan maar een review geven van de rotsen op de Azoren.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat deed je voorheen wel. Dus mijn stelling staat nog helaas.
Stijn nietquote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik GGMM ineens een stuk minder serieus.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een cappuccino op z'n tijd niet waarderenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
Wat een goeie jongen.quote:
wtf jij wist niet dat ik vroeger gerookt heb?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dit waar is neem ik GGMM ineens een stuk minder serieus.
Laat mij met rustquote:Op donderdag 24 april 2025 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Koffie is alleen koffie als het zwart gedronken wordt.
Juiste terminologie is belangrijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij met rust
Het is allebei lekker (zwarte koffie, of koffie met melk). Zodra er vanille of matcha ofzo in zit is het suikersap.
Komt dit niet meer goed?quote:
Matchaquote:Op donderdag 24 april 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij met rust
Het is allebei lekker (zwarte koffie, of koffie met melk). Zodra er vanille of matcha ofzo in zit is het suikersap.
Die gaat zelf ook te laat komen morgen.quote:
Provinciaal gespotquote:
Groen poeder wat er uit ziet als gemalen mdma, vooral populair bij Gen Z’s.quote:
Als Ajax maar op 11 mei kampioen wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord gaat Ajax WEER kampioen maken.
En nog belangrijker: niet te zuipen.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Groen poeder wat er uit ziet als gemalen mdma, vooral populair bij Gen Z’s.
En Boscagli.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Tillman doet niet mee, dan krijg je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |