Oh ja oeps bedankt weggehaaldquote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is geen Eerste Paasdag meer @:GGMM
En feestdagen tussen haakjes zetten in een topic in VBL is géén VBL-cultuur.
Ik was zo in de war toen ik dat las dat ik even bij moest komen.quote:
Dit is gewoon het Jordy Clasie-effect.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maarten Martens fraudeert maar door.
Niet als het AZ is.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de nummer 8 of 9 nog wel dat Conference League ticket pakken. Dat zou een strop zijn voor de polonaise.
De redactie sport heeft een groot probleem.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En een team met iemand die luistert naar de naam 'Mexx' is sowieso vervloekt.
@Cocoquote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de nummer 8 of 9 nog wel dat Conference League ticket pakken. Dat zou een strop zijn voor de polonaise.
Geldig argument. Ik bedoelde eigenlijk dat Twente of AZ dat ticket niet pakt.quote:
Begrepen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldig argument. Ik bedoelde eigenlijk dat Twente of AZ dat ticket niet pakt.
Wehkampgodenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En een team met iemand die luistert naar de naam 'Mexx' is sowieso vervloekt.
Europees seizoen was prima tot goed.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ heeft wel een heel pijnlijk seizoen zo.
Ach troost je Feyenoord heeft ook een kutseizoen, alleen nu lijkt het nog wat omdat ze 6e stonden lolquote:Op donderdag 24 april 2025 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Europees seizoen was prima tot goed.
AZ kan zich toch sparen tot aan de plee offsquote:Op donderdag 24 april 2025 20:41 schreef GGMM het volgende:
1-1
Eigenlijk koopt AZ daar alsnog niets voor
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te wordenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bakstenen op Latte Opschuimmelk-reclames.
Koffie is alleen koffie als het zwart gedronken wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
We leven in een raar land.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:56 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het Eredivisieprogramma zo raar eigenlijk
Zwart is voor rokers.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie niet zwart drinken verdienen het om van een rots afgegooid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |