De vraag blijft nog open, zelfs als nu bewezen zou worden dat hij lid is van MS-13, zou je zoiets niet willen weten voordat je hem uitzet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:51 schreef Montov het volgende:
Drain Pardon the swamp
Trump pardons Nevada politician who paid for cosmetic surgery with funds to honor a slain officer
https://apnews.com/articl(...)8111e47cf52d5a606d19
Dus ze heeft van dat geld neptieten gekocht. ‘t Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ter illustratie.
Klasbak.
Suuuure.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
Is wel handig als je niet wilt afvallen. Zo valt de buik iets minder opquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus ze heeft van dat geld neptieten gekocht. ‘t Ziet er niet uit.
Nee, die horen bij Koningsdag en ze hebben daar geen Koning.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:15 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze daaro geen Vrijmarkt.![]()
Psst.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
Oh my...interesting.quote:
Dit is toch nog veel te veel steun...quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oh my...interesting.
Dit is ook al zo interessant:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lnnzl3wqzc2k
4 uit 10 nog altijd Maga-gekquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Oh my...interesting.
Dit is ook al zo interessant:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lnnzl3wqzc2k
Het is maar goed dat het Tweede Amendement daar zo gekoesterd wordt. Want was dat niet ooit bedoeld om precies dit te voorkomen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
https://dailyboulder.com/(...)rants-doj-memo-says/
We gaan op jodenjacht.
Men krijgt daar het nieuws niet mee zoals wij dat krijgen. Zag daar van de week wat over met betrekking tot de stormschade in Arkansas en hoe dat gebracht werd in de media.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:50 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dit is toch nog veel te veel steun...
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het Tweede Amendement daar zo gekoesterd wordt. Want was dat niet ooit bedoeld om precies dit te voorkomen?
Voor eind mei arresteren ze ook journalisten, mark my words.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://abcnews.go.com/US(...)d/story?id=121161497
FBI arrests Milwaukee judge, alleging she interfered in immigration operation
FBI Director Kash Patel said in a since-deleted post on X that the bureau believed the judge "intentionally misdirected federal agents" seeking to arrest an undocumented immigrant.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lnnlxri2y226
The arrest of a federal judge for rulings you don’t like IS A CONSTITUTIONAL CRISIS and everyone should be saying that, & calling their reps about it. www.axios.com/2025/04/25/f...
Secondly, do not give A DIME to a democrat who says immigration is a “distraction”. They are not built for our needs.
https://bsky.app/profile/drdind.bsky.social/post/3lnnixn2vuc25
The FBI has arrested Milwaukee (WI) County Circuit Judge Hannah Dugan on charges of obstruction for allegedly misdirection of ICE officers to avoid arresting an undocumented immigrant. ICE apprehended Edward Flores-Ruiz on foot. Flores-Ruiz, a Mexican national...
Gewoon achter de boekenkast verstoppen, want de boeken die dat beschrijven zijn verboden in de VS.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan op jodenjacht.
Zal toch ook nog wel gebeuren, dat ICE bij de verkeerde aanbelt en te maken krijgt met stand your ground.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het Tweede Amendement daar zo gekoesterd wordt. Want was dat niet ooit bedoeld om precies dit te voorkomen?
Holy shit. Wat zijn dit voor gestapo praktijken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
We gaan op jodenjacht.
Geen wonder als het over Trump gaat. De ene dag is een 350% Tariff, de dag erna een meme coin pomp, en 4 uur later stuurt hij weer een truth uit dat Canada bij de VS hoort als extra staat. En dat is enkel Trump, dan heb je nog een heel leger van papegaaien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:13 schreef MoreDakka het volgende:
Dit topic wordt echt onleesbaar met al die random tweets en plaatjes, mijn god.
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaalquote:Op zaterdag 26 april 2025 07:28 schreef kipknots het volgende:
Ondertussen zet Trump de DoJ ook in tegen de Democraten.
https://apnews.com/articl(...)709ce0e3260bbdb6f61b
Ja, ik hoorde ergens dat Trump dat « FOR SALE »- bord van zijn rug moest halen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 07:32 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Maar ondertussen kun je invloed bij de president kopen door zoveel mogelijk $TRUMP coins te kopen. Logisch allemaal
Ik denk dat zijn uitvaart wereldwijd (okee behalve in Ruzland) één groot feest wordtquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de uitvaart van de paus te kijken. In de voorbeschouwing werd gezegd dat Trump op de 5e rij tussen Finland en een Baltische staat zou zitten. Inmiddels staat hij op de eerste rij zag ik net.
Dat heet een soutanequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Dat is iets voor voor JD 'Maybelline' Vancequote:Op zaterdag 26 april 2025 11:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dus hij is toch aanwezig bij die gelegenheid waarbij alle mannen in jurken rondlopen…
Typerend..quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nogal ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dateert uit zijn 1e presidentschapquote:
Ook toen was dat beschamendquote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dateert uit zijn 1e presidentschap
Je zou denken dat de plek van Rusland hem wel zou zijn bevallenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens sommige users ruimt dit lekker op.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:33 schreef OMG het volgende:
En weer een illegaal MS-13 lid minder;
2-Year-Old U.S. Citizen Deported ‘With No Meaningful Process,’ Judge Suspects https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Gelukkig. Baby Shark filmpjes staat op de lijst van bewezen MS-13 acitiviteiten. Vraag me af of ze al een babyvleugel in de gevangenis in El Salvador hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:33 schreef OMG het volgende:
En weer een illegaal MS-13 lid minder;
2-Year-Old U.S. Citizen Deported ‘With No Meaningful Process,’ Judge Suspects https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
Iedere dag denk ik weer, het kan toch niet gekker? Iedere dag verbaas ik me weer.quote:But in a petition filed by the child’s custodian, Trish Mack, on Thursday, her father claimed that when he spoke briefly with Ms. Lopez Villela, he could hear her and the children crying. The father reminded her, the petition said, that “their daughter was a U.S. citizen and could not be deported.”
The father, who was not identified by name in the petition, tried to give Ms. Lopez Villela the phone number for a lawyer, but he claims that officials cut short the call.
The detention of V.M.L. “is without any basis in law and violates her fundamental due process rights,” the petition said. “She seeks this court’s urgent action and asks the court to order her immediate release to her custodian Trish Mack, who is ready and waiting to take her home.”
https://www.aclu.org/pres(...)r-to-the-deportationquote:Both families have possible immigration relief, but because ICE denied them access to their attorneys, legal counsel was unable to assist and advise them in time. With one family, government attorneys had assured legal counsel that a legal call would be arranged within 24-48 hours, as well as a call with a family member. Instead, just after close of business and after courts closed for the day, ICE suddenly reversed course and informed counsel that the family would be deported at 6am the next morning–before the court reopened.
That family filed a habeas corpus petition and motion for a temporary restraining order, which was never ruled on because of their rapid early-morning deportation.
In the case of the other family, a U.S. citizen child suffering from a rare form of metastatic cancer was deported without medication or the ability to consult with their treating physicians–despite ICE being notified in advance of the child’s urgent medical needs. In addition, one of the mothers who was deported is pregnant, and ICE proceeded with her deportation without ensuring any continuity of prenatal care or medical oversight.
The cruelty is the point.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:31 schreef kipknots het volgende:
Volgens de ACLU was niet 1 kind met burgerschap gisteren gedeporteerd, maar 3. Waarvan 1 die lijdt aan kanker. Zonder de kans om ook maar iemand te spreken.
[..]
https://www.aclu.org/pres(...)r-to-the-deportation
Is toch typisch Trump, dat hij nu blijkbaar weer precies de dingen terug wil die hij meteen bij het grofvuil had gezet. Wel typisch conservatieve politiek, beetje lullen dat iedereen dom is en dat jij een betere oplossing hebt dan vervolgens helemaal geen oplossing aandragen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 19:39 schreef nostra het volgende:
![]()
It makes me wonder he's just tapping me all along? Een stukje zelfreflectie.
[ afbeelding ]
Waar staat dat? Volgens mij staat er in zijn document juist hoe je afdwingt dat due process gevolgd wordt. Maar dat bekt natuurlijk een stuk minder lekker.quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen. Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Het is een beetje hetzelfde als stelen en dan niet vervolgd worden, het zou idioot zijn om zulk soort beleid te hebben toch?
Ach betrap je binnen 4 minuten onze notoire leugenaar in dit topic weer op een volgend leugen.quote:Op zondag 27 april 2025 06:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waar staat dat? Volgens mij staat er in zijn document juist hoe je afdwingt dat due process gevolgd wordt. Maar dat bekt natuurlijk een stuk minder lekker.
Dat was jouw punt toch? Het zijn untermenschen die geen rechtsbescherming mogen genieten?quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen. Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Het is een beetje hetzelfde als stelen en dan niet vervolgd worden, het zou idioot zijn om zulk soort beleid te hebben toch?
Heb je het document zelf wel gelezen? Samenvatting is dat je je advocaat moet bellen omdat alleen een jurist op basis van een warrant kan vaststellen welke ruimtes ICE mag betreden en welke gegevens ze mogen ontvangen. En tot de advocaat er is moet de ICE-medewerker in een publieke ruimte zoals receptie wachten. Dit om te voorkomen dat een overheidsmedewerker de wet overtreedt en toegang geeft tot niet geautoriseerde gegevens. Kortom, gewoon een uitleg van de te volgen procedure.quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De grap is dat de enige reden dat dit nodig is, is omdat ICE het niet zo nauw neemt met de wetquote:Op zondag 27 april 2025 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je het document zelf wel gelezen? Samenvatting is dat je je advocaat moet bellen omdat alleen een advocaat op basis van een warrant kan vaststellen welke ruimtes ICE mag betreden en welke gegevens ze mogen ontvangen. En tot de advocaat er is moet de ICE-medewerker in een publieke ruimte zoals receptie wachten. Dit om te voorkomen dat een overheidsmedewerker de wet overtreedt en toegang geeft tot niet geautoriseerde gegevens. Kortom, gewoon een uitleg van de te volgen procedure.
The banality of evilquote:Op zaterdag 26 april 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
Ik snap echt niet waarom het allemaal zo harteloos mogelijk moet gaan. Zijn alle niet wrede mensen ontslagen bij ICE of zijn ze allemaal doodsbang om ontslagen te worden of zo.
Klopt!quote:Op zondag 27 april 2025 06:44 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Muh rEcHtStAaT doet er ineens niet meer zo toe als het gaat om illegalen.
Yup, het huidige beleid is inderdaad idioot.quote:Het moet toch een bijzondere ervaring zijn voor illegalen dat er een complete politieke vleugel is die je steunt ondanks het feit dat je de wet hebt overtreden.
Dank je de koekoek, alsof daar doorheen te komen isquote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://time.com/7280114/donald-trump-2025-interview-transcript/
Interessant interview om eens door te lezen, en dan vooral om te lezen hoeveel hij overlaat aan zijn team en dat zijn team vervolgens tegen hem liegt en hun eigen plan trekken. De mensen om hem heen zijn even grote boeven als Trump zelf.
Blaaskaak - lulhannes - hypocriet- liegbeest - patjepeëer - draaikont -quote:Op zondag 27 april 2025 08:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://time.com/7280114/donald-trump-2025-interview-transcript/
Interessant interview om eens door te lezen, en dan vooral om te lezen hoeveel hij overlaat aan zijn team en dat zijn team vervolgens tegen hem liegt en hun eigen plan trekken. De mensen om hem heen zijn even grote boeven als Trump zelf.
If the sword is very short and the pen is very sharp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |