Ah, toevallig net tegelijk met Trump's nieuwe health care plan. Dat komt namelijk ook "over twee weken".quote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef bedachtzaam het volgende:
"Ik denk dat we uiteindelijk hele goede deals kunnen sluiten, en trouwens, als dat niet het geval is, leggen we alsnog importheffingen op", aldus de Amerikaanse president. ,,Dat zal over twee a drie weken gebeuren, denk ik."
Ja precies.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
De aandelenmarkt is een groot gokpaleis he.
Er hebben mensen flink verdiend aan de stijging en vervolgens aan de daling van de aandelen.
Dat kan nog eens een dingetje worden:quote:Op donderdag 24 april 2025 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het de kiezers in Arkansas die de Republikeinen hier op moeten gaan afrekenen. Dat is de enige remedie.
quote:Rewrite the rules with a Trump 2028 hat'
Zag laatst een filmpje op YouTube voorbij komen waar iemand zo'n Trump shop (quote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een dingetje worden:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Een pet van 50 euro!
Njah, ondertussen nog maar ¤44,50quote:Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan nog eens een dingetje worden:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Een pet van 50 euro!
Tot een nieuwe lading met xx china heffing daar in de winkel beland en worden de petjes opeens 100+ dollar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Njah, ondertussen nog maar ¤44,50
Rode petjes met vijf letters en vier cijfers worden vanzelfsprekend vrijgesteld van importtarievenquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tot een nieuwe lading met xx china heffing daar in de winkel beland en worden de petjes opeens 100+ dollar.
Wat een winning toch voor alle Amerikanen..
Die 🍊🤡 heeft echt het verstandelijk vermogen van een zwerfkeiquote:
En dat is een belediging voor de zwerkei.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die 🍊🤡 heeft echt het verstandelijk vermogen van een zwerfkei
Godsherejezus wat is er mis met die man?quote:
What a bunch of losers.quote:
Trump vindt dit soort mensen losers en suckers.quote:
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.quote:
Yup,due process is voor watjes en het Hooggerechtshof kan de kolere krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
Niet ingaan op een user wiens enige doel is om dit topic te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:34 schreef OMG het volgende:
Wat is nou precies dat bewijs voor het zijn van een MS-13 lid dan? Of ben jk per ongeluk weer in BNW beland?
Bekijk deze YouTube-videoquote:The FBI has arrested Wisconsin Judge Hannah Dugan for allegedly interfering with an immigration operation. NBC News' Tom Winter has details on the arrest and how FBI Director Kash Patel broke the news in a since-deleted post on social media.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
En dat vlak voor het weekendquote:
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:29 schreef beefkeek het volgende:
Daar gaan we. Ben benieuwd wanneer de volgende opgepakt worden. Wat een land is ‘t geworden in die 3 maanden.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |