Yup,due process is voor watjes en het Hooggerechtshof kan de kolere krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
Niet ingaan op een user wiens enige doel is om dit topic te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:34 schreef OMG het volgende:
Wat is nou precies dat bewijs voor het zijn van een MS-13 lid dan? Of ben jk per ongeluk weer in BNW beland?
Bekijk deze YouTube-videoquote:The FBI has arrested Wisconsin Judge Hannah Dugan for allegedly interfering with an immigration operation. NBC News' Tom Winter has details on the arrest and how FBI Director Kash Patel broke the news in a since-deleted post on social media.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
En dat vlak voor het weekendquote:
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:29 schreef beefkeek het volgende:
Daar gaan we. Ben benieuwd wanneer de volgende opgepakt worden. Wat een land is ‘t geworden in die 3 maanden.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dat was tegen het zere been.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde.
Jamaar criminelen, illegal aliens, Hilary’s mailserver!quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde.
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.quote:
Wait wut.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar als ze niet voor de sier zijn is er niets aan de hand?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
Ik snap ‘t. Due process is alleen voor mensen die je aardig vindt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
Prima argumentatie, tattoos van ms-13 mag je alleen dragen als je lid bent van ms-13.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar als ze niet voor de sier zijn is er niets aan de hand?
Bijzondere argumentatie.
Het is natuurlijk prima om ‘m te deporteren als de rechter bepaald heeft dat hij lid is van MS13 en daarom uitgezet moet worden. De joviale en puberale manier waarop het Witte Huis omgaat met deze hele zaak is beschamend.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prima argumentatie, tattoos van ms-13 mag je alleen dragen als je lid bent van ms-13.
Maar stel dat de heldhaftige Chris van Hollen zijn zin krijgt, begrijp je dan niet dat die viespeuk alsnog word gedeporteerd?
Ik hoop dat Trump zijn poot stijf houd en dat de democraten all in gaan omtrent het vechten voor een lid van MS-13. Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
Ergens hoop ik dat de democraten het winnen en het impeachment circus weer opgestart kan worden.
In dit topic ben jij vooral zelf degene die het in elke post over hem heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Chivaz het volgende:
Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
En die scannen elke Amerikaanse inwoner 24/7 op de tatouages op hun lichaam.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prima argumentatie, tattoos van ms-13 mag je alleen dragen als je lid bent van ms-13.
Welke viespeuk?quote:Maar stel dat de heldhaftige Chris van Hollen zijn zin krijgt, begrijp je dan niet dat die viespeuk alsnog word gedeporteerd?
De federale rechtbank is een kantoor van de Democraten?quote:Ik hoop dat Trump zijn poot stijf houd en dat de democraten all in gaan omtrent het vechten voor een lid van MS-13.
Er zit best veel wrok bij je.quote:Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
Ergens hoop ik dat de democraten het winnen en het impeachment circus weer opgestart kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |