abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217465935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
Yup,due process is voor watjes en het Hooggerechtshof kan de kolere krijgen.

Aldus Maga.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217465944
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:34 schreef OMG het volgende:
Wat is nou precies dat bewijs voor het zijn van een MS-13 lid dan? Of ben jk per ongeluk weer in BNW beland?
Niet ingaan op een user wiens enige doel is om dit topic te laten ontsporen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217466355
Daar gaan we. Ben benieuwd wanneer de volgende opgepakt worden. Wat een land is ‘t geworden in die 3 maanden.

quote:
The FBI has arrested Wisconsin Judge Hannah Dugan for allegedly interfering with an immigration operation. NBC News' Tom Winter has details on the arrest and how FBI Director Kash Patel broke the news in a since-deleted post on social media.
Bekijk deze YouTube-video
pi_217466371
https://abcnews.go.com/US(...)d/story?id=121161497

FBI arrests Milwaukee judge, alleging she interfered in immigration operation
FBI Director Kash Patel said in a since-deleted post on X that the bureau believed the judge "intentionally misdirected federal agents" seeking to arrest an undocumented immigrant.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lnnlxri2y226
The arrest of a federal judge for rulings you don’t like IS A CONSTITUTIONAL CRISIS and everyone should be saying that, & calling their reps about it. www.axios.com/2025/04/25/f...

Secondly, do not give A DIME to a democrat who says immigration is a “distraction”. They are not built for our needs.

https://bsky.app/profile/drdind.bsky.social/post/3lnnixn2vuc25
The FBI has arrested Milwaukee (WI) County Circuit Judge Hannah Dugan on charges of obstruction for allegedly misdirection of ICE officers to avoid arresting an undocumented immigrant. ICE apprehended Edward Flores-Ruiz on foot. Flores-Ruiz, a Mexican national...
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:37:48 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217466399
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol, mensen gaan wel echt all in voor die illegale MS-13 figuur. Ik hoop overigens dat ze arme Kilmar blijven steunen. Het is een grof schandaal dat een lid van MS-13 zomaar het land word uitgeflikkerd en vast komt te zitten in zijn thuisland. Weer een stem minder voor de democraten.
twitter
Géén kloon van tvlxd!
pi_217466434
Op een persconferentie vraagt een journalist:
“China is saying it is fake news that you had a meeting.”
Trump: “They had a meeting this morning.”
Journalist: “Who’s they?”
Trump: “Doesn’t matter who ‘they’ is.”

Live op Fox News.
pi_217466450
De roebels zijn weer gestort zie ik.
pi_217466459
In ander nieuws, George Santos mag 87 maanden wegblijven.

George Santos Is Sentenced to More Than 7 Years in Prison https://www.nytimes.com/2(...)ytcore-android-share
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:46:53 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_217466462
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef BBach het volgende:
De roebels zijn weer gestort zie ik.
En dat vlak voor het weekend *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217466474
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:29 schreef beefkeek het volgende:
Daar gaan we. Ben benieuwd wanneer de volgende opgepakt worden. Wat een land is ‘t geworden in die 3 maanden.
[..]
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:53:31 #61
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_217466521
Een betoog over de dommigheid van DOGE die een factor van Amerikaanse innovatie de das om doet.
Géén kloon van tvlxd!
pi_217466530
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Eerder vandaag kreeg ik van een bekende zionistische user de wind weer flink van voren toen ik dit het oppakken van politieke tegenstanders noemde. :')
Ja, dat was tegen het zere been.
pi_217466540
quote:

[..]
Jamaar criminelen, illegal aliens, Hilary’s mailserver!
pi_217466551
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:37 schreef Montov het volgende:

[..]
[ x ]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
pi_217466557
quote:

[..]
Wait wut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217466609
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De tattoos op zijn handen vertellen een ander verhaal. Als die tattoos slechts dienen voor versiering dan is hij zijn leven niet zeker in el Salvador en trouwens ook niet in de VS waar MS-13 actief is.
Maar als ze niet voor de sier zijn is er niets aan de hand?

Bijzondere argumentatie.
pi_217466622
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap ‘t. Due process is alleen voor mensen die je aardig vindt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2025 @ 19:17:08 #68
862 Arcee
Look closer
pi_217466642
There's always an old tweet:

twitter
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217466727
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar als ze niet voor de sier zijn is er niets aan de hand?

Bijzondere argumentatie.
Prima argumentatie, tattoos van ms-13 mag je alleen dragen als je lid bent van ms-13.
Maar stel dat de heldhaftige Chris van Hollen zijn zin krijgt, begrijp je dan niet dat die viespeuk alsnog word gedeporteerd?

Ik hoop dat Trump zijn poot stijf houd en dat de democraten all in gaan omtrent het vechten voor een lid van MS-13. Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
Ergens hoop ik dat de democraten het winnen en het impeachment circus weer opgestart kan worden.
  vrijdag 25 april 2025 @ 19:32:32 #70
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217466736
Ah, kijk eens wie uit zijn BNW hol komt gekropen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_217466783
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Prima argumentatie, tattoos van ms-13 mag je alleen dragen als je lid bent van ms-13.
Maar stel dat de heldhaftige Chris van Hollen zijn zin krijgt, begrijp je dan niet dat die viespeuk alsnog word gedeporteerd?

Ik hoop dat Trump zijn poot stijf houd en dat de democraten all in gaan omtrent het vechten voor een lid van MS-13. Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
Ergens hoop ik dat de democraten het winnen en het impeachment circus weer opgestart kan worden.
Het is natuurlijk prima om ‘m te deporteren als de rechter bepaald heeft dat hij lid is van MS13 en daarom uitgezet moet worden. De joviale en puberale manier waarop het Witte Huis omgaat met deze hele zaak is beschamend.
pi_217466803
Kennen we George Santos nog? 87 maanden celstraf

Deze kleine crimineel kreeg wel een erge zware straf.
Terwijl een zekere verkrachter, staatsgeheimendief, verkiezingsfraudeur, staatsgreepplanner.....
........kreeg....niks celstraf. Wel een positie als machtigste oplichter van de planeet
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 april 2025 @ 19:43:43 #73
862 Arcee
Look closer
pi_217466814
quote:
Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
In dit topic ben jij vooral zelf degene die het in elke post over hem heeft.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217466845
quote:

[..]
En die scannen elke Amerikaanse inwoner 24/7 op de tatouages op hun lichaam.

Goed verhaal...

quote:
Welke viespeuk?

quote:
Ik hoop dat Trump zijn poot stijf houd en dat de democraten all in gaan omtrent het vechten voor een lid van MS-13.
De federale rechtbank is een kantoor van de Democraten?

quote:
Een geweldige manier om de verkiezingen in te gaan, strijden voor een illegale bendelid lmao.
Er zit best veel wrok bij je.
  vrijdag 25 april 2025 @ 20:06:54 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217466996
Negeer die Kremlintroll nou eens
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')