Longemboliequote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez, Jonny Boer overledennog maar 60 jaar
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Net te laat begonnen met wat rustiger aan te doen dus - tenminste meen te hebben gelezen dat ie dat van plan was.
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Sinds enige tijd is het zo:quote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden isquote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.
Die van Jumbo huismerk zijn idd ook heerlijk. Veeeeeel beter dan perenijsjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Wat voor eten hadden jullie?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van etentje en over over overvol (en de bordjes niet eens leeggegeten)
Auwquote:Op donderdag 24 april 2025 08:51 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb kiespijn
Mijn verstandskiezen onder waren nog niet helemaal door. Nu zijn ze dat laatste stukje aan het doen. Het tandvlees en mijn kaak vinden het niet leuk. Alles wringt en drukt
Gelukkig binnenkort toch al een afspraak bij de tandarts want mijn nachtbeugel (zo'n plastic ding) past nu ook minder goed, dus misschien moet ik straks een nieuwe.
Ik snap wel dat peuters een dikke drama maken als hun tanden doorkomen want manmanmanmanman dit is echt niet leuk
Niet prettig nee, maar ik zette me helemaal schrap voor die heftigheid van 100 jaar geleden en was erg aangenaam verrastquote:Op donderdag 24 april 2025 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
De spuiten van vroeger zijn (gelukkig) niet te vergelijken met die van nu. Maar nog steeds niet echt heel erg prettig, maar bijna altijd prettiger dan geen verdoving.
De mango die hier in de supermarkt ligt is van het verkeerde soort. En komt uit het verkeerde werelddeel.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden is
Ja de Tommy atkins is een niet-rijpende soort vanwege houdbaarheid. In Rotterdam hadden we de luxe van een ruim aanbod Pakistaanse en Indiase mangos.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef z80 het volgende:
[..]
De mango die hier in de supermarkt ligt is van het verkeerde soort. En komt uit het verkeerde werelddeel.
Maar wel stevig en kan tegen een stootje. En daarbij zijn deze vruchten veel te vroeg geplukt.
In mijn voor vorige werk kregen we ieder jaar van kantoor India tig dozen met mango's opgestuurd. Voor onze directie, voor directies van andere multinationals in Nederland en voor oa de koninklijke familiequote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja de Tommy atkins is een niet-rijpende soort vanwege houdbaarheid. In Rotterdam hadden we de luxe van een ruim aanbod Pakistaanse en Indiase mangos.
Ze verkopen hier volop mangobomen maar ik zit te hoog
Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…quote:Op donderdag 24 april 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
De bosuiltjes zijn geringd.
https://www.vogelbescherm(...)/ringen-bosuiltjes-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ellende.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond het wel tijd voor een warm bad, lekker ontspannend.
Helaas vonden de buren het tijd om extra luid hun muziek buiten te gaan spelen (+ de rustgevende wietgeuren).
Over 1,5 week hebben we het eerste gesprek met buurtbemiddeling, ik ben heel benieuwd. Hopelijk kunnen ze een Poolse tolk vinden.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Maar je kunt ook altijd een telefonische tolk inschakelen. Kijk even bij Global Talk. Geen idee wat de kosten zijn maar het is altijd handig om een goede (en onpartijdige) vertaler te hebben.
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goedequote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipgoed om te weten.
Ookal denk ik dat ze zich eerder van de domme houden want ik ga er vanuit dat je toch vaker wel in het Engels of Nederlands moet communiceren als je hier al zo lang woont en ook kinderen op school hebt zitten.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goede
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…Mijn autocorrect op mobiel vind het ook altijd een bosuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Global Talk (telefonische tolken) gebruiken wij op het werk ook heel erg vaak. Werkt prima, je geeft in van hoe laat tot hoe laat het gesprek is, krijgt een referentienr, je belt het GT nummer en geeft het ref nr. in.quote:
Ik kreeg net een mail van de spoedtandarts met m'n afspraakbevestiging - ik kan er pinnen en moet rekenen op een bedrag tussen de ¤50 en ¤350.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig kan je straks al terecht @:tele6 Het kan zijn dat je moet betalen om later te declareren. Pinnen zal tegenwoordig wel kunnen (moest ooit eens eerst 500 euro pinnen onderweg naar de spoedtandarts)
Vliegen jullie vanuit Malaga weer terug @:cat-astrophe ?
Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en niet wakker gelegen van de pijn. Wat knapt een mens daarvan op.
Gisteren toch besloten boodschappen te laten bezorgen vandaag, maar zoals ik me nu voel had ik ze nu wel kunnen doen.
Hoe gaat het met jullie lijstje voor de komende tijd @:lucky_strike ? En met de dozen bij @:AnneX
Lekker slapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en niet wakker gelegen van de pijn. Wat knapt een mens daarvan op.
Gisteren toch besloten boodschappen te laten bezorgen vandaag, maar zoals ik me nu voel had ik ze nu wel kunnen doen.
Hoe gaat het met jullie lijstje voor de komende tijd @:lucky_strike ? En met de dozen bij @:AnneX
Ja, dit.. je kan wel op paar zaterdagen achterstand wegwerken, maar dat heeft alleen zin als er voldoende medewerkers zijn om 'bij' te blijven en er nu van eerder nog werk ligt. Dan kun je het wegwerken en blijf je daarna bij. Maar als je nu niet genoeg mensen hebt om bij te blijven, kun je wel met extra werken de huidige achterstand wegwerken, maar bouwt die ondertussen gewoon doodleuk weer verder/opnieuw op..quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, wat een vraag @:blues Bij jullie is het bijna structureel achterstand, misschien dat ze daar een structurelere oplossing voor zouden moeten inzetten, een extra medewerker of zo.
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer @:fietsie is het de buxusmot of wat anders?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uit
Oh das jammer. Er zijn prima lookalike’s trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al zal ik blij en opgelucht zijn als deze fase kan worden afgesloten half juni.
schoolvakantie, dus alles wat zich met reizen associeert verveelvoudigt de prijzenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:05 schreef derLudolf het volgende:
Is er behalve meivakantie nog iets box bijzonders aan de hand in Nederland volgende week?
Baas wou volgende week weer eens langskomen, maar tickets waren normaliter ¤150 maar voor as maandag moest ie nu ¤1000 betalenGaat ie niet doen dus.
Nou, als de achterstand nu niet steeds oploopt, zijn er blijkbaar genoeg mensen voor het binnenkomende werk, alleen niet voor dat plus voorraad. En ook als de achterstand wel oploopt kan dat wegwerken leiden tot het dagelijks werk weer goed aankunnen. Vaak werken mensen met een grote voorraad minder efficiënt. Niet omdat ze eikels zijn, maar omdat elke extra keer dat je een dossier oid in handen moet hebben wat je anders in 1x af zou hebben meer tijd kost dan als je bij bent. Dat effect is vaak groter dan het zou verwachten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, dit.. je kan wel op paar zaterdagen achterstand wegwerken, maar dat heeft alleen zin als er voldoende medewerkers zijn om 'bij' te blijven en er nu van eerder nog werk ligt. Dan kun je het wegwerken en blijf je daarna bij. Maar als je nu niet genoeg mensen hebt om bij te blijven, kun je wel met extra werken de huidige achterstand wegwerken, maar bouwt die ondertussen gewoon doodleuk weer verder/opnieuw op..
Dat is wel vanuit het uitgangspunt dat je elke fte optimaal moet uitwringen om er zoveel mogelijk uit te krijgen. Als er continu genoeg personeel is, loopt er geen achterstand op en wordt ook niet die collega met een burnout of zwangerschapsverlof met een evil eye aangekeken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou, als de achterstand nu niet steeds oploopt, zijn er blijkbaar genoeg mensen voor het binnenkomende werk, alleen niet voor dat plus voorraad. En ook als de achterstand wel oploopt kan dat wegwerken leiden tot het dagelijks werk weer goed aankunnen. Vaak werken mensen met een grote voorraad minder efficiënt. Niet omdat ze eikels zijn, maar omdat elke extra keer dat je een dossier oid in handen moet hebben wat je anders in 1x af zou hebben meer tijd kost dan als je bij bent. Dat effect is vaak groter dan het zou verwachten.
Zo ziet het er bij ons ook uit hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:44 schreef AnneX het volgende:
Als ik weer eens op poli bezoek ga, ziet het er altijd rustig uit achter de balie: 1 of 2 mensen melden bezoekers aan. “U kunt plaatsnemen”.
Achter de receptie ruimte zie ik 2/3 medewerkers achter een monitor of aan de telefoon.
Is 12 spec ‘bedienen’ niet een beetje veel dokters? voor jullie ondersteunend team?
Goed dat je de druk kunt weerstaan. Schouderklopje.
#2 cents
Je krijgt niet betaald, je krijgt vrije tijdquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je het geld goed kunt gebruiken kan ik me voorstellen dat een paar extra dagen wel lekker zijn. Die snappen ws ook wel dat het niets oplost maar een dag betaald is een dag betaald.
Eerder met pensioenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Je krijgt niet betaald, je krijgt vrije tijd
quote:
O god! Het vooruitzichtquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Eind feb is het wel zover voor mij hoor denk ik....met alle vakantie en plb uren
Hoor het pas eind nov/begin dec.
Zo lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Eind feb is het wel zover voor mij hoor denk ik....met alle vakantie en plb uren
Hoor het pas eind nov/begin dec.
Helemaal niet, waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wel vanuit het uitgangspunt dat je elke fte optimaal moet uitwringen om er zoveel mogelijk uit te krijgen. Als er continu genoeg personeel is, loopt er geen achterstand op en wordt ook niet die collega met een burnout of zwangerschapsverlof met een evil eye aangekeken.
U2quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:26 schreef MadMaster het volgende:
De bestelde Tom Poucen van banketbakker Roethof in Amsterdam zijn binnen en het zonnetje schijnt, dus Koningsdag kan beginnen.
Maak er een mooi weekend van!
Bijtze!!!quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:21 schreef Tele6 het volgende:
Kies is in orde. Tandvlees is ontstoken omdat er op die plek te veel tandvlees zit. Ik wist niet dat dat kon
Nou mag ik een week lang driemaal daags op een gaasje waterstofperoxide bijten, en als het daarmee niet overgaat, moet m'n eigen tandarts het tandvlees weghalen![]()
Die podcast heb ik geluisterd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook wat pijnstilling gekregen @:tele6 ?
Net naar deel 1 van de docu “Nederlandse kampbewaarders van Auswitz” gekeken. Mooi gemaakt, heel feitelijk.
Nee, kennelijk zou de waterstofperoxide genoeg moeten helpen. Ik moet zeggen, het was een raar gevoel maar ik denk wel dat het al wat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Net naar deel 1 van de docu “Nederlandse kampbewaarders van Auswitz” gekeken. Mooi gemaakt, heel feitelijk.
Dat is videoland toch?quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is een heel goed puntquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou, als de achterstand nu niet steeds oploopt, zijn er blijkbaar genoeg mensen voor het binnenkomende werk, alleen niet voor dat plus voorraad. En ook als de achterstand wel oploopt kan dat wegwerken leiden tot het dagelijks werk weer goed aankunnen. Vaak werken mensen met een grote voorraad minder efficiënt. Niet omdat ze eikels zijn, maar omdat elke extra keer dat je een dossier oid in handen moet hebben wat je anders in 1x af zou hebben meer tijd kost dan als je bij bent. Dat effect is vaak groter dan het zou verwachten.
Dat zal inderdaad zeker niet meehelpen. Ik lees net tijd-voor-tijd, dat zou ik dan zelf weer niet zo aantrekkelijk vinden (tenzij je het ook echt op kan nemen, en niet dat niet doet omdat je je dan lullig voelt naar je collega's). De vraag vind ik ook niet gek, ik zou me als medewerker alleen afvragen of het nou echt wat oplost, en ik deed dat ook. Maar na Vanyels post zie ik er wel meer nut inquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:06 schreef Clubsoda het volgende:
Het is nou ook weer niet zo dat het personeel voor het oprapen ligt (waar de lonen ook weer debet aan zijn, soit). Heel vaak is het niet een kwestie van zo weinig mogelijk ondersteuend personeel willen hebben maar gewoon niet kunnen vinden.
Ik vind de vraag of mensen (betaald neem ik dan wel aan) overwerk geen gekke. Niet als lange termijn visie maar wel als stap richting.
Jammer, die heb ik nou weer net niet. Het verbaasde mij vooral dat men hier zo verbaasd over was eigenlijk!quote:
Hebben jullie maandag vrij (vast niet).quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:44 schreef Lonaa het volgende:
Pfffrt.
De eerste 20 uur in 2 dagen zitten erop. Morgen nog 15 of 16 en zondag nog een uur of 6.
Soort van. Dan moeten we de bus uitpakken + opruimen. Is halve bus vol stroomquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie maandag vrij (vast niet).
Mmm lekker gegeten. Recept van Picnic, quiche lorainne met prei. Goed dat ik geen zout had toegevoegd volgens recept, de spekjes zijn zout genoeg.
Volgende keer veel meer prei en veel minder spekjes
Donderdag... Dag van de Arbeid. Raar eigenlijk dat in zo´n beetje heel de wereld dat een nationale vrije dag is, behalve in Holanda. Hier zijn zelfs de supermarkten dicht, die toch eigenlijk altijd open zijn. En vrijdag is uiteraard voor de meeste mensen dan ook een extra vrije dag voor (alweer) een lang weekend. Argentinië, het land van de nationale vrije dagen en lange weekendenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie maandag vrij (vast niet).
Was ook die 'werklijst'. Die was weken/maanden geleden best bij. Maar ong. 80 orders.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heeft @:blues ook wel eens laten weten dat alle achterstanden weggewerkt waren, en niet zo lang geleden (maar het kan ook een andere achterstand zijn geweest).
Ik denk dat dit erg te maken heeft met in hoeverre het ziekenhuis als autoriteit gezien wordt en/of mensen het gevoel hebben niet lastig te willen vallen. Ofwel 'het is onbeleefd ze te contacten, zij contacten mij als het nodig is / als de uitslag niet goed is zullen ze wel bellen en als ik niks hoor zal het dus wel goed zijn' ofwel 'ze hebben het al zo druk, het zal binnenkort wel komen'. En ook vast een groepje dat er vanuit gaat op tijd uitgenodigd te worden en dus compleet niet meer nadenkt erover tot die uitnodiging komt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Nog 1 ding en dan hou ik er over opis dat mensen zelf ook niet echt bellen als ze al ver over tijd nog steeds geen afspraak/onderzoek hebben gekregen. Dat vind ik ook gek.
Die verdwijnen nu bijna uit zicht van de doks, of ze krijgen alles veel te laat.
(gelukkig gebeurd dat bijna nooit met onco-patienten)
Dat laatste horen we wel veel terug ja. Ze waren het gewend...quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erg te maken heeft met in hoeverre het ziekenhuis als autoriteit gezien wordt en/of mensen het gevoel hebben niet lastig te willen vallen. Ofwel 'het is onbeleefd ze te contacten, zij contacten mij als het nodig is / als de uitslag niet goed is zullen ze wel bellen en als ik niks hoor zal het dus wel goed zijn' ofwel 'ze hebben het al zo druk, het zal binnenkort wel komen'. En ook vast een groepje dat er vanuit gaat op tijd uitgenodigd te worden en dus compleet niet meer nadenkt erover tot die uitnodiging komt.
Ik heb dat ook eens gehad. Het weghalen klinkt erger dan het is. Ik herinner me nog wel dat het serieus zeer deed. Ik kauwde er steeds op met de kies erbovenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:21 schreef Tele6 het volgende:
Kies is in orde. Tandvlees is ontstoken omdat er op die plek te veel tandvlees zit. Ik wist niet dat dat kon
Nou mag ik een week lang driemaal daags op een gaasje waterstofperoxide bijten, en als het daarmee niet overgaat, moet m'n eigen tandarts het tandvlees weghalen![]()
Vrijmarkt in me ouwe stadsie, goeie herinneringen aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is zeker spannend @:Blues! Goed dat jullie zelf aan de bel trokken.
Ik moet eigenlijk kamer nichtje opruimen zodat ze er morgen kan slapen (ik heb nu wat andere dingen 'opgeruimd' in die kamer haha) maar ik heb nog niet zo'n zin. Dus ik lig nu met kaiserschmarrn op de bank married at first sight Australia te kijken. Ook niet verkeerden bij einde aflevering richting bed. Buurvrouw vroeg of ik mee wil met hen en buurmeisje naar vrijmarkt morgenochtend
lief. Dus dat ga ik ook doen. Dus dan maar extra vroeg op voor alles voor nichtje in orde maken
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kijk dan ook naar married at first sight Australia"iets" ander genre, maar fantastisch
Ik wacht even of de grote kachel buiten vandaag wil gaan werken. Dan kunnen alle ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:36 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb de kachel maar weer volgestapeld en aangestoken. 't Is fris.
Tnx!quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:25 schreef sigme het volgende:
Da's een goudvink, @:barreltje
Heel soms zien we die hier ook. Wat een verschijning he?
Pics!quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe. Ik lig nog op bed. J staat ergens in een park onderdeel van een levende fruitmachine te zijn. Met kater.
Hehe
😂quote:
Ik zag net een foto van de dichte kist langs komen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Raar zaterdag gevoel. Beetje grijs nog buiten.
Oranje shawl hangt klaar. Strakjes naar Wijk bij D. het jaarlijkse Koningsdaguitje.
Toch de paus uitvaart aangezet: als ik zo naar die koppies kijk van de kardinalen, gaan er vast nog meer de komende dagen..
Errug vroeg @:Lonaa
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:39 schreef borisz het volgende:
Ideale dag om de vriezer schoon te maken
Ik maak er een (keuken)poetsdag van. Hierna ook de koelkast. En nog wat kastjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.
Na het jarenlang licht lekken van de oude kraan moest dat nu maar eens gebeuren…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik maak er een (keuken)poetsdag van. Hierna ook de koelkast. En nog wat kastjes.
Amsterdam laat ik dit jaar voor wat het is. Iedereen met wie ik vorig jaar ging had andere plannen.
Ik vind het prima. Vorig jaar vooral bij de Mexicaan einde Westerstraat geweest omdat daar een bekende optrad. Daar was het gezellig.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe. Ik lig nog op bed. J staat ergens in een park onderdeel van een levende fruitmachine te zijn. Met kater.
Hehe
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.
Leuk voor de mensen van buiten de stad, als Amsterdammer heb je er weinig te zoeken.
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Voor vrijmarkten (of de Ikeaquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Hier met goede vrijdag, staat er vaak een file van Emmerich tot het Velperbroek circuit, hele focking Ruhrgebied meent dat het een goed idee is om op goede vrijdag naar de Ikea in Duiven te gaan. Dagen voor Oud en Nieuw staat het van Duiven tot in Emmerich, Vuurwerkkopers.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Dus ik denk, "vrijdagmiddag dan is het altijd druk nu met grenscontroles, laat ik door Zwartemeer (laatste afrit in NL) gaan"
Wegwerkzaamheden aldaar plus nog meer mensen die dat dachten - geen doorkomen áaan.
Dus maar weer de A37 op. Het is inderdaad druk. Erg druk
Van de zomer is het er druk. Voor een niet-Amsterdammer misschien erg druk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?
Ik moet zeggen dat ik bijzonder gelukkig was toen buurvrouw appte dat ze naar de vrijmarkt en springkussens in een wat meer noordelijke wijk gingen en niet naar het centrumquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Ik las "keukenraam" en kon er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.
Na het jarenlang licht lekken van de oude kraan moest dat nu maar eens gebeuren…
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Je bedoelt de sportievelingen die langskwamen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie allemaal mini @:tele6 jes bij koningsdag
At5 net was bij mn oude manager te gast. Al deed dochterlief het woordquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef flipsen het volgende:
Ik zit af en toe even naar AT5 te kijken, ik vond het altijd wel leuk toen ik nog in Amsterdam woonde, zelfs toen ik hartje Jordaan woonde (Lauriergracht). Laatste keer was een jaar of 10 geleden alweer, met mijn vrouw, die vond het uiteraard helemaal geweldig
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De ronde van asturias kwam langs onze tuin, dus we hadden vandaag zowaar helikoptergeluid. Niet gemist tot nu toe
Ik ook nietquote:Op zaterdag 26 april 2025 18:46 schreef borisz het volgende:
Net The Conclave bekeken. Dat einde had ik ook niet aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |