Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik maak er een (keuken)poetsdag van. Hierna ook de koelkast. En nog wat kastjes.
Amsterdam laat ik dit jaar voor wat het is. Iedereen met wie ik vorig jaar ging had andere plannen.
Ik vind het prima. Vorig jaar vooral bij de Mexicaan einde Westerstraat geweest omdat daar een bekende optrad. Daar was het gezellig.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe. Ik lig nog op bed. J staat ergens in een park onderdeel van een levende fruitmachine te zijn. Met kater.
Hehe
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.
Leuk voor de mensen van buiten de stad, als Amsterdammer heb je er weinig te zoeken.
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Voor vrijmarkten (of de Ikeaquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Hier met goede vrijdag, staat er vaak een file van Emmerich tot het Velperbroek circuit, hele focking Ruhrgebied meent dat het een goed idee is om op goede vrijdag naar de Ikea in Duiven te gaan. Dagen voor Oud en Nieuw staat het van Duiven tot in Emmerich, Vuurwerkkopers.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Dus ik denk, "vrijdagmiddag dan is het altijd druk nu met grenscontroles, laat ik door Zwartemeer (laatste afrit in NL) gaan"
Wegwerkzaamheden aldaar plus nog meer mensen die dat dachten - geen doorkomen áaan.
Dus maar weer de A37 op. Het is inderdaad druk. Erg druk
Van de zomer is het er druk. Voor een niet-Amsterdammer misschien erg druk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?
Ik moet zeggen dat ik bijzonder gelukkig was toen buurvrouw appte dat ze naar de vrijmarkt en springkussens in een wat meer noordelijke wijk gingen en niet naar het centrumquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Ik las "keukenraam" en kon er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.
Na het jarenlang licht lekken van de oude kraan moest dat nu maar eens gebeuren…
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Je bedoelt de sportievelingen die langskwamen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie allemaal mini @:tele6 jes bij koningsdag
At5 net was bij mn oude manager te gast. Al deed dochterlief het woordquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef flipsen het volgende:
Ik zit af en toe even naar AT5 te kijken, ik vond het altijd wel leuk toen ik nog in Amsterdam woonde, zelfs toen ik hartje Jordaan woonde (Lauriergracht). Laatste keer was een jaar of 10 geleden alweer, met mijn vrouw, die vond het uiteraard helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |