Dat is wel next levelquote:Op zondag 27 april 2025 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Piep plast als we thuiskomen in onze bagage als we niet opletten
Ja wie weetquote:Op zondag 27 april 2025 21:59 schreef derLudolf het volgende:
Misschien gaan ze in 2027 ofzo nog wel weer nieuw noodgeld uitgeven
Als het goed is komt vandaag het laatste vrachtschip uit China aan in Seattle, en gaan ze de impact van de tariffs en het wegvallen van de aanvoerketen van de industrie nu pas echt merken. En het toerisme is ook zo'n beetje weg.quote:Op zondag 27 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie weet![]()
Maar serieus, er wordt de USA nu aan alle kanten zo veel schade berokkend dat ik me afvraag of ik het nog ga meemaken dat ze dat allemaal weer gerepareerd krijgen.
Want over een jaar of 2 zijn ze economisch gewoon het lachertje van de wereld. En militair, tsja. ook. En trump? Trump is dan dood dus die rukt het niks.
De kleedjesmarkt in het park. Was de eerste keer dat het daar georganiseerd werd en er zaten wat flaws in het plan. Dit jaar niet.quote:Op zondag 27 april 2025 12:28 schreef Blues het volgende:
Refresh my memorie.. wat was er @:lonaa vorig jaar gisteren?![]()
Als het om zonnebrand creme/-spray gaat dan kan ik deze DM eigen merk versie van harte aanbevelen:quote:Op maandag 28 april 2025 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX, kan jij de uitslag zien van de zonnebrand test van de Consumentenbond? https://www.consumentenbond.nl/zonnebrand/beste
Ben benieuwd naar de top-3, en waar de action zenova spf 30, dr Leenarts suncare spf 30 en de Jetske ultee suncover spf 30/50 staan
Die heb ik ook al jaren. Is heerlijk spul. Maar ik heb geen idee hoe dat scoort in testen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het om zonnebrand creme/-spray gaat dan kan ik deze DM eigen merk versie van harte aanbevelen:
[ afbeelding ]
En die dan wel aanschaffen in Duitsland, voor de helft van wat je er hier via via voor betaald (bij figuren die dozen vol ophalen in Duitsland en dan hier voor het dubbele verkopen)…
Zie https://www.dm.de/search?(...)ProviderType=product en https://www.dm.de/search?(...)ProviderType=product
Zoiets zag ik van de week ook, auto wilde een parkeerplaats op maar verhinderde zo een ander die eraf wilde. De laatste was slimmer en reed achteruit, de eerste reed er toen in om erachter te komen dat de slimmerd nu voor de enige lege plek stond. (waar die vandaan kwam) en geen kant uit kon. Eindelijk viel het kwartje bij de eerste, achteruit rijden en plaats makenquote:Op maandag 28 april 2025 11:19 schreef Lonaa het volgende:
"Oh die bus moet hier dit smalle straatje in? Nou, dan blijf ik gewoon stoicijns in de weg staan."
Voor ¤5 te lezenquote:Op maandag 28 april 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik ook al jaren. Is heerlijk spul. Maar ik heb geen idee hoe dat scoort in testen.
Ik heb ook geen idee hoe dat elders scoort, maar vanuit eigen ervaring (met soms urenlang in de zon zitten bij langdurige honkbalwedstrijden en verblijf op de Antillen) kan ik wel bevestigen dat dit spul uitstekend z'n werk doet...quote:Op maandag 28 april 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die heb ik ook al jaren. Is heerlijk spul. Maar ik heb geen idee hoe dat scoort in testen.
té goed afgeschermd om door te linken.quote:Op maandag 28 april 2025 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX, kan jij de uitslag zien van de zonnebrand test van de Consumentenbond? https://www.consumentenbond.nl/zonnebrand/beste
Ben benieuwd naar de top-3, en waar de action zenova spf 30, dr Leenarts suncare spf 30 en de Jetske ultee suncover spf 30/50 staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nu even kijken naar jetske ultee…al jaren mijn favo.
Meer info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door AnneX op 28-04-2025 12:08:16 ]
Ik begrijp ze op zich wel v.w.b. het gebruiksgemak.quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef flipsen het volgende:
Je zou toch denken dat de bescherming het allerbelangrijkst is in een zonnebrandcreme. Maar zo te zien is gebruiksgemak (wtf, we hebben het over zonnebrandcreme!) minstens zo belangrijk, net als de duurzaamheid? Pfff... Ik zou dan gewoon voor die Jetske kiezen volgens mij.met 8,2 op bescherming ipv de 7,1 van de winnaar uit de test. Rare jongens, die bij de consumentenbond werken.
Ik zou de mensen die bij een moeilijk smeerbare creme als snel denken “laat maar” niet de kost willen geven.quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef flipsen het volgende:
Je zou toch denken dat de bescherming het allerbelangrijkst is in een zonnebrandcreme. Maar zo te zien is gebruiksgemak (wtf, we hebben het over zonnebrandcreme!) minstens zo belangrijk, net als de duurzaamheid? Pfff... Ik zou dan gewoon voor die Jetske kiezen volgens mij.met 8,2 op bescherming ipv de 7,1 van de winnaar uit de test. Rare jongens, die bij de consumentenbond werken.
Jullie zijn niet alleenquote:Op maandag 28 april 2025 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zometeen eters voor lunch maar stroomstoring. De curries wel al klaar maar de groente die er in moet nog niet, hopen dat het zo weer werkt. En anders maar even met de gasfles sjouwen.
quote:Op maandag 28 april 2025 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet alleen
Spanje en Portugal getroffen door grote stroomstoring https://www.nu.nl/buitenl(...)e-stroomstoring.html
Heb jij wel eens geprobeerd om een weerbarstige peuter in te smeren met die dikke pek die niet uitsmeert en als een klevende witte laag direct een soort zandmagneet wordt?quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef flipsen het volgende:
Ik weet alleen nog dat IK zo´n weerbarstige peuter wasquote:Op maandag 28 april 2025 14:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geprobeerd om een weerbarstige peuter in te smeren met die dikke pek die niet uitsmeert en als een klevende witte laag direct een soort zandmagneet wordt?
De consumentenbond kijkt naar prijs kwaliteit verhouding volgens mij. Ik vertrouw liever niet op hen als ik wat goeds wil.quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef flipsen het volgende:
Bergen, gras, zoet water.quote:Op maandag 28 april 2025 15:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
50 meter van het strand, zonnig, wat wil je nog meer.
Ik heb niets met strand/zee. Enige positieve is dat er meestal wel fatsoenlijke vis te vinden is bij de kustquote:Op maandag 28 april 2025 15:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik woon aan een bosrand op een "berg", Atlantische kust is voor mij vakantie,
Is vlakbij, is zou zomaar kunnen, herinner me ff, wat was daar te doen?quote:Op maandag 28 april 2025 15:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb niets met strand/zee. Enige positieve is dat er meestal wel fatsoenlijke vis te vinden is bij de kust![]()
Ben je weer in Normandië? Ga je nog naar Villedieu-les-Poêles ?
Atelier de cuivre. Maken ze van alles van koper veelal keukengerei. Toen ik er was ook badkuipen geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2025 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is vlakbij, is zou zomaar kunnen, herinner me ff, wat was daar te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |