Dat laatste horen we wel veel terug ja. Ze waren het gewend...quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit erg te maken heeft met in hoeverre het ziekenhuis als autoriteit gezien wordt en/of mensen het gevoel hebben niet lastig te willen vallen. Ofwel 'het is onbeleefd ze te contacten, zij contacten mij als het nodig is / als de uitslag niet goed is zullen ze wel bellen en als ik niks hoor zal het dus wel goed zijn' ofwel 'ze hebben het al zo druk, het zal binnenkort wel komen'. En ook vast een groepje dat er vanuit gaat op tijd uitgenodigd te worden en dus compleet niet meer nadenkt erover tot die uitnodiging komt.
Ik heb dat ook eens gehad. Het weghalen klinkt erger dan het is. Ik herinner me nog wel dat het serieus zeer deed. Ik kauwde er steeds op met de kies erbovenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:21 schreef Tele6 het volgende:
Kies is in orde. Tandvlees is ontstoken omdat er op die plek te veel tandvlees zit. Ik wist niet dat dat kon
Nou mag ik een week lang driemaal daags op een gaasje waterstofperoxide bijten, en als het daarmee niet overgaat, moet m'n eigen tandarts het tandvlees weghalen![]()
Vrijmarkt in me ouwe stadsie, goeie herinneringen aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat is zeker spannend @:Blues! Goed dat jullie zelf aan de bel trokken.
Ik moet eigenlijk kamer nichtje opruimen zodat ze er morgen kan slapen (ik heb nu wat andere dingen 'opgeruimd' in die kamer haha) maar ik heb nog niet zo'n zin. Dus ik lig nu met kaiserschmarrn op de bank married at first sight Australia te kijken. Ook niet verkeerden bij einde aflevering richting bed. Buurvrouw vroeg of ik mee wil met hen en buurmeisje naar vrijmarkt morgenochtend
lief. Dus dat ga ik ook doen. Dus dan maar extra vroeg op voor alles voor nichtje in orde maken
quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kijk dan ook naar married at first sight Australia"iets" ander genre, maar fantastisch
Ik wacht even of de grote kachel buiten vandaag wil gaan werken. Dan kunnen alle ramen en deuren open.quote:Op zaterdag 26 april 2025 08:36 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb de kachel maar weer volgestapeld en aangestoken. 't Is fris.
Tnx!quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:25 schreef sigme het volgende:
Da's een goudvink, @:barreltje
Heel soms zien we die hier ook. Wat een verschijning he?
Pics!quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe. Ik lig nog op bed. J staat ergens in een park onderdeel van een levende fruitmachine te zijn. Met kater.
Hehe
😂quote:
Ik zag net een foto van de dichte kist langs komen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Raar zaterdag gevoel. Beetje grijs nog buiten.
Oranje shawl hangt klaar. Strakjes naar Wijk bij D. het jaarlijkse Koningsdaguitje.
Toch de paus uitvaart aangezet: als ik zo naar die koppies kijk van de kardinalen, gaan er vast nog meer de komende dagen..
Errug vroeg @:Lonaa
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:39 schreef borisz het volgende:
Ideale dag om de vriezer schoon te maken
Ik maak er een (keuken)poetsdag van. Hierna ook de koelkast. En nog wat kastjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.
Na het jarenlang licht lekken van de oude kraan moest dat nu maar eens gebeuren…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik maak er een (keuken)poetsdag van. Hierna ook de koelkast. En nog wat kastjes.
Amsterdam laat ik dit jaar voor wat het is. Iedereen met wie ik vorig jaar ging had andere plannen.
Ik vind het prima. Vorig jaar vooral bij de Mexicaan einde Westerstraat geweest omdat daar een bekende optrad. Daar was het gezellig.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe. Ik lig nog op bed. J staat ergens in een park onderdeel van een levende fruitmachine te zijn. Met kater.
Hehe
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam laat ik al jaren links liggen op Koninginne-/Koningsdag.
Leuk voor de mensen van buiten de stad, als Amsterdammer heb je er weinig te zoeken.
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Voor vrijmarkten (of de Ikeaquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Tenzij je van kilometers lang schuifelen in een soort van polonaise houdt…
Hier met goede vrijdag, staat er vaak een file van Emmerich tot het Velperbroek circuit, hele focking Ruhrgebied meent dat het een goed idee is om op goede vrijdag naar de Ikea in Duiven te gaan. Dagen voor Oud en Nieuw staat het van Duiven tot in Emmerich, Vuurwerkkopers.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:41 schreef derLudolf het volgende:
Dus ik denk, "vrijdagmiddag dan is het altijd druk nu met grenscontroles, laat ik door Zwartemeer (laatste afrit in NL) gaan"
Wegwerkzaamheden aldaar plus nog meer mensen die dat dachten - geen doorkomen áaan.
Dus maar weer de A37 op. Het is inderdaad druk. Erg druk
Van de zomer is het er druk. Voor een niet-Amsterdammer misschien erg druk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat is toch de hele zomer in Amsterdam zo?
Ik moet zeggen dat ik bijzonder gelukkig was toen buurvrouw appte dat ze naar de vrijmarkt en springkussens in een wat meer noordelijke wijk gingen en niet naar het centrumquote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Ik las "keukenraam" en kon er geen touw aan vastknopenquote:Op zaterdag 26 april 2025 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net, als een soort van slangenmens wegens de beperkte ruimte in het keukenkastje eronder, een nieuwe keukenkraan geïnstalleerd.
Na het jarenlang licht lekken van de oude kraan moest dat nu maar eens gebeuren…
quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:19 schreef Blues het volgende:
Vroeger kwam of stond ik veel op de vrijmarkt in Urecht Centrum, vanaf gisteravond al niet meer om door te komen lees ik in mijn fbgroep.
Benieuwd of @:vlindertje89 er door kwam en het nog een leuk sfeertje was.
Je bedoelt de sportievelingen die langskwamen?quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie allemaal mini @:tele6 jes bij koningsdag
At5 net was bij mn oude manager te gast. Al deed dochterlief het woordquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:42 schreef flipsen het volgende:
Ik zit af en toe even naar AT5 te kijken, ik vond het altijd wel leuk toen ik nog in Amsterdam woonde, zelfs toen ik hartje Jordaan woonde (Lauriergracht). Laatste keer was een jaar of 10 geleden alweer, met mijn vrouw, die vond het uiteraard helemaal geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |