Longemboliequote:Op woensdag 23 april 2025 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeez, Jonny Boer overledennog maar 60 jaar
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Net te laat begonnen met wat rustiger aan te doen dus - tenminste meen te hebben gelezen dat ie dat van plan was.
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Sinds enige tijd is het zo:quote:Op woensdag 23 april 2025 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Horen de Michelin sterren bij "restaurant onder leiding van" of kunnen ze de sterren gewoon houden?
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo heeft die ook ja (maar dan eigen merk). Aanrader.
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden isquote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze allemaal uit 1 fabriek komen zoals Holiday Ice in Sint Nicolaasga, ik koop ze bij de Poiesz onder weer een ander eigen-merk label.
Die van Jumbo huismerk zijn idd ook heerlijk. Veeeeeel beter dan perenijsjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:06 schreef fietsie het volgende:
Mango waterijsjes. Van GWoon. Damn
[ afbeelding ]
Alsof je koude stukjes mango op een stokje hebt
Wat voor eten hadden jullie?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van etentje en over over overvol (en de bordjes niet eens leeggegeten)
Auwquote:Op donderdag 24 april 2025 08:51 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb kiespijn
Mijn verstandskiezen onder waren nog niet helemaal door. Nu zijn ze dat laatste stukje aan het doen. Het tandvlees en mijn kaak vinden het niet leuk. Alles wringt en drukt
Gelukkig binnenkort toch al een afspraak bij de tandarts want mijn nachtbeugel (zo'n plastic ding) past nu ook minder goed, dus misschien moet ik straks een nieuwe.
Ik snap wel dat peuters een dikke drama maken als hun tanden doorkomen want manmanmanmanman dit is echt niet leuk
Niet prettig nee, maar ik zette me helemaal schrap voor die heftigheid van 100 jaar geleden en was erg aangenaam verrastquote:Op donderdag 24 april 2025 12:27 schreef Kaatje1 het volgende:
De spuiten van vroeger zijn (gelukkig) niet te vergelijken met die van nu. Maar nog steeds niet echt heel erg prettig, maar bijna altijd prettiger dan geen verdoving.
De mango die hier in de supermarkt ligt is van het verkeerde soort. En komt uit het verkeerde werelddeel.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk. Net als dat alle b-merk perenijsjes lekkerder zijn dan die van festini. Sowieso zijn deze ijsjes van betere mango dan meestal in de winkel te vinden is
Ja de Tommy atkins is een niet-rijpende soort vanwege houdbaarheid. In Rotterdam hadden we de luxe van een ruim aanbod Pakistaanse en Indiase mangos.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef z80 het volgende:
[..]
De mango die hier in de supermarkt ligt is van het verkeerde soort. En komt uit het verkeerde werelddeel.
Maar wel stevig en kan tegen een stootje. En daarbij zijn deze vruchten veel te vroeg geplukt.
In mijn voor vorige werk kregen we ieder jaar van kantoor India tig dozen met mango's opgestuurd. Voor onze directie, voor directies van andere multinationals in Nederland en voor oa de koninklijke familiequote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja de Tommy atkins is een niet-rijpende soort vanwege houdbaarheid. In Rotterdam hadden we de luxe van een ruim aanbod Pakistaanse en Indiase mangos.
Ze verkopen hier volop mangobomen maar ik zit te hoog
Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…quote:Op donderdag 24 april 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
De bosuiltjes zijn geringd.
https://www.vogelbescherm(...)/ringen-bosuiltjes-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ellende.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond het wel tijd voor een warm bad, lekker ontspannend.
Helaas vonden de buren het tijd om extra luid hun muziek buiten te gaan spelen (+ de rustgevende wietgeuren).
Over 1,5 week hebben we het eerste gesprek met buurtbemiddeling, ik ben heel benieuwd. Hopelijk kunnen ze een Poolse tolk vinden.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Maar je kunt ook altijd een telefonische tolk inschakelen. Kijk even bij Global Talk. Geen idee wat de kosten zijn maar het is altijd handig om een goede (en onpartijdige) vertaler te hebben.
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goedequote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipgoed om te weten.
Ookal denk ik dat ze zich eerder van de domme houden want ik ga er vanuit dat je toch vaker wel in het Engels of Nederlands moet communiceren als je hier al zo lang woont en ook kinderen op school hebt zitten.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goede
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…Mijn autocorrect op mobiel vind het ook altijd een bosuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Global Talk (telefonische tolken) gebruiken wij op het werk ook heel erg vaak. Werkt prima, je geeft in van hoe laat tot hoe laat het gesprek is, krijgt een referentienr, je belt het GT nummer en geeft het ref nr. in.quote:
Ik kreeg net een mail van de spoedtandarts met m'n afspraakbevestiging - ik kan er pinnen en moet rekenen op een bedrag tussen de ¤50 en ¤350.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig kan je straks al terecht @:tele6 Het kan zijn dat je moet betalen om later te declareren. Pinnen zal tegenwoordig wel kunnen (moest ooit eens eerst 500 euro pinnen onderweg naar de spoedtandarts)
Vliegen jullie vanuit Malaga weer terug @:cat-astrophe ?
Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en niet wakker gelegen van de pijn. Wat knapt een mens daarvan op.
Gisteren toch besloten boodschappen te laten bezorgen vandaag, maar zoals ik me nu voel had ik ze nu wel kunnen doen.
Hoe gaat het met jullie lijstje voor de komende tijd @:lucky_strike ? En met de dozen bij @:AnneX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |