Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…quote:Op donderdag 24 april 2025 12:04 schreef Blues het volgende:
De bosuiltjes zijn geringd.
https://www.vogelbescherm(...)/ringen-bosuiltjes-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ellende.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond het wel tijd voor een warm bad, lekker ontspannend.
Helaas vonden de buren het tijd om extra luid hun muziek buiten te gaan spelen (+ de rustgevende wietgeuren).
Over 1,5 week hebben we het eerste gesprek met buurtbemiddeling, ik ben heel benieuwd. Hopelijk kunnen ze een Poolse tolk vinden.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een ellende.
Maar je kunt ook altijd een telefonische tolk inschakelen. Kijk even bij Global Talk. Geen idee wat de kosten zijn maar het is altijd handig om een goede (en onpartijdige) vertaler te hebben.
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goedequote:Op donderdag 24 april 2025 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipgoed om te weten.
Ookal denk ik dat ze zich eerder van de domme houden want ik ga er vanuit dat je toch vaker wel in het Engels of Nederlands moet communiceren als je hier al zo lang woont en ook kinderen op school hebt zitten.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar met een tolk hebben ze geen excuus om zich van de domme te houden. Tolk2go is ook een goede
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom de bosuitjes geringd waren…Mijn autocorrect op mobiel vind het ook altijd een bosuiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Global Talk (telefonische tolken) gebruiken wij op het werk ook heel erg vaak. Werkt prima, je geeft in van hoe laat tot hoe laat het gesprek is, krijgt een referentienr, je belt het GT nummer en geeft het ref nr. in.quote:
Ik kreeg net een mail van de spoedtandarts met m'n afspraakbevestiging - ik kan er pinnen en moet rekenen op een bedrag tussen de ¤50 en ¤350.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig kan je straks al terecht @:tele6 Het kan zijn dat je moet betalen om later te declareren. Pinnen zal tegenwoordig wel kunnen (moest ooit eens eerst 500 euro pinnen onderweg naar de spoedtandarts)
Vliegen jullie vanuit Malaga weer terug @:cat-astrophe ?
Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en niet wakker gelegen van de pijn. Wat knapt een mens daarvan op.
Gisteren toch besloten boodschappen te laten bezorgen vandaag, maar zoals ik me nu voel had ik ze nu wel kunnen doen.
Hoe gaat het met jullie lijstje voor de komende tijd @:lucky_strike ? En met de dozen bij @:AnneX
Lekker slapenquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen en niet wakker gelegen van de pijn. Wat knapt een mens daarvan op.
Gisteren toch besloten boodschappen te laten bezorgen vandaag, maar zoals ik me nu voel had ik ze nu wel kunnen doen.
Hoe gaat het met jullie lijstje voor de komende tijd @:lucky_strike ? En met de dozen bij @:AnneX
Ja, dit.. je kan wel op paar zaterdagen achterstand wegwerken, maar dat heeft alleen zin als er voldoende medewerkers zijn om 'bij' te blijven en er nu van eerder nog werk ligt. Dan kun je het wegwerken en blijf je daarna bij. Maar als je nu niet genoeg mensen hebt om bij te blijven, kun je wel met extra werken de huidige achterstand wegwerken, maar bouwt die ondertussen gewoon doodleuk weer verder/opnieuw op..quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, wat een vraag @:blues Bij jullie is het bijna structureel achterstand, misschien dat ze daar een structurelere oplossing voor zouden moeten inzetten, een extra medewerker of zo.
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Jammer @:fietsie is het de buxusmot of wat anders?
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uit
Oh das jammer. Er zijn prima lookalike’s trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de buxusmot er wel helemaal onder kunnen krijgen, maar vorig jaar tijdens onze herfstvakantie hadden ze toch tever tot aan het hout gevreten; en ondanks rigoreus snoeien lopen die takjes nu niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al zal ik blij en opgelucht zijn als deze fase kan worden afgesloten half juni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |