Louis van Gaal zit bij GolTV?quote:Op maandag 21 april 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
Dit is not MMA or UFC why you need VAR while you were two yards away!?
GolTV genot
Nigel de Jong vindt dat ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef raptorix het volgende:
Een trap in iemands riibben geven, en dan vind sommige users het geen penalty
Die heeft geen reglementaire aanloop.quote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had Lucille Werner nog wel beter genomen
Karma.quote:Op maandag 21 april 2025 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dit geen penalty meer is dan schaf de scheids maar af.
Sinds een weekje of 40/45 geledenquote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is Makkelie eigenlijk zo’n kutscheidsrechter geworden?
quote:
Wanneer moet er geen T bij "je"?quote:
Hoge ping. Stukje gamen in 2008quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het beeld en het geluid van Makkelie loopt niet synchroon.
Amateurs!
Die gokken op de return.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is klaar. Eagles zit totaal niet in de wedstrijd.
Dit is vooral klaar omdat AZ zijn favoriete spelletje kan spelen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is klaar. Eagles zit totaal niet in de wedstrijd.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moet er geen T bij "je"?
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
We kijken naar opgenomen beelden met edits erinquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het beeld en het geluid van Makkelie loopt niet synchroon.
Amateurs!
Verdiep je eens in hoe je het onderwerp kan vinden in een zin.quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
Dat is duidelijk ja.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ moet blijkbaar winnen van de knvb.
hef jezelf op debielquote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Het is net Ajax gisteren.quote:Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef fetX het volgende:
@:klaasweetalles zit in een moeras en komt er niet meer uit.
Je was zeker spijbelen bij Nederlands?quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Laten we dit gezellig houdenquote:
Lijkt de FIA welquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ moet blijkbaar winnen van de knvb.
Dit inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is volgens de regels toch volkomen terecht dat ie overgenomen mocht worden
Wat een gejank
Hij word anders wel gekruisigt momenteel.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef raptorix het volgende:
Klaas lijkt me de jongen die op Goede Vrijdag op school kwam terwijl de hele school leeg was en stug ging volhouden dat het geen officiële feestdag is.
Ik had gewoon les op goede vrijdag.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef raptorix het volgende:
Klaas lijkt me de jongen die op Goede Vrijdag op school kwam terwijl de hele school leeg was en stug ging volhouden dat het geen officiële feestdag is.
Euh, nee. Ga maar weer de keuken in.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ach joh laat lekker gaan. Is maar een spelletje
Mark van Bommelquote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdiep je eens in hoe je het onderwerp kan vinden in een zin.
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef fetX het volgende:
@:klaasweetalles zit in een moeras en komt er niet meer uit.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je was zeker spijbelen bij Nederlands?
Zou hij die wel snappen?quote:Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
@:GGMM haal de meme maar van stal voor klaas
quote:Op maandag 21 april 2025 19:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon mokerdom publiek, lage verwerkingssnelheid. Is wel vaker het geval in dat stadion.quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef Caland het volgende:
Wat hebben die on field announcements eigenlijk voor zin als je Makkelie blijkbaar niet hoort in het stadion?
Ja ik dacht dat het daar juist voor bedoeld wasquote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef Caland het volgende:
Wat hebben die on field announcements eigenlijk voor zin als je Makkelie blijkbaar niet hoort in het stadion?
(lol)quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit was een strafschop
De keeper van Go Ahead haalt de knie van Poku neer met zijn hoofd
Hopelijk een techniekdingetje. Kan wel kloppen want mijn kroketten zijn daar ook al 30 jaar lauwquote:Op maandag 21 april 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat het daar juist voor bedoeld was
En toch blijf je ze etenquote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk een techniedingetje. Kan wel kloppen want mijn kroketten zijn daar ook al 30 jaar lauw
Wij hebben tenminste een succesvolle jeugdopleiding, en nee een bodybuilder uit de eigen jeugd in de spits neerzetten is geen jeugdopleiding.quote:Op maandag 21 april 2025 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer een lid van de AZjugend die raar doet.
En Van Bommelquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik gun het clasie en martns indi wel ....
Ik ken eigenlijk niemand die de lauwe kroketten bij de Kuip kooptquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch blijf je ze eten
Je bent een varken
Kroketje met mosterd, lekker manquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch blijf je ze eten
Je bent een varken
Michiel Kramerquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die de lauwe kroketten bij de Kuip koopt
Ik heb daar al in geen jaren eten gehaald volgens mij
Ze hebben achter Z prima broodjes mexicanoquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vetzakquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroketje met mosterd, lekker man
Zelfs lauw
Hoeveel euro vragen ze er daar voor?quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mijn vinger er ook niet achter krijgen maar het is een bijzonder onsympathieke club geworden. In 2005 dat ze de halve finale Europa League haalden was het nog een sympathieke club.quote:
Elke frituur snack draait om saus, saus koelt de snack af dus dien het dan lauw op?quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben John Troost nodigquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het spel van Eagles komt er echt totaal niet uit. Die staan stijf van de spanning.
Je kunt inderdaad beter stijf staan van ontspanningquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het spel van Eagles komt er echt totaal niet uit. Die staan stijf van de spanning.
Het geloof lijkt er ook totaal uit.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
En zijn ook gewoon niet zo heel goedquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.quote:Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Elke frituur snack draait om saus, saus koelt de snack af dus dien het dan lauw op?
De Kuip snapt het
Komt omdat de paus dood isquote:
Dan moet hij zich even verbinden met de zonquote:
81ste minuut scoren ze.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Broodje rookworst af en toe in de rust.quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben achter Z prima broodjes mexicano
Sindsdien weinig kroketten meer
Dan zuip je vooraf niet genoegquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maar eigenlijk kom ik nooit op een punt dat ik hongerig ben in de Kuip.
Drugs onderdrukken honger?quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Neuh, weiger stukjes kraakbeen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.
Broodje frikandel.quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oliehoorn saus brengt dat delletje speciaal wel op een ander niveau.quote:Op maandag 21 april 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.
Omdat je altijd doorgesnoven bent zeker, Feyenoord-tokkie gespotquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Ben je wel geil voor de goal?quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Dat het maar 1 letter scheelt met Kees Kist denk ik.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef fetX het volgende:
Wat is eigenlijk die hype van die Kees Smit?
In principe is Smit gewoon een heel erg goede voetballer met een uitstekende pass en controle maar hij heeft soms nog heel erg veel weg van een jeugdspeler.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef fetX het volgende:
Wat is eigenlijk die hype van die Kees Smit?
Nee klopt wel, ik heb geen lange treinreis voor mijn Feyenoord-wedstrijden dus kom op het fietsje of ik pak de trein van Blaak.quote:
Zo is @GurneyIsBestOke nietquote:
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.quote:Op maandag 21 april 2025 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe is Smit gewoon een heel erg goede voetballer met een uitstekende pass en controle maar hij heeft soms nog heel erg veel weg van een jeugdspeler.
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB maar die heb ik op zijn zeventiende zien voetballen en die was toen al de beste in de Jupiler League.quote:Op maandag 21 april 2025 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.
Oh, volgens wie?quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB
Wellicht is ie bezig om zich kandidaat te stellenquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Is @:KingRoland alweer terecht? Nu de paus gestorven is had ik hem wel weer terug verwacht.
Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zienquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Is @:KingRoland alweer terecht? Nu de paus gestorven is had ik hem wel weer terug verwacht.
Wat lees ikquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB maar die heb ik op zijn zeventiende zien voetballen en die was toen al de beste in de Jupiler League.
Iedereen neemt wel eens een FOK! pauzequote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zien
Maar voor wat het waard is, ik heb vandaag nog een bericht van hem gekregen op Twitter
Ik ben enkel fan door De eerste, De beste podcast en meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 21 april 2025 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.
Oh, erg jammer, dat eerste dan.quote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zien
Maar voor wat het waard is, ik heb vandaag nog een bericht van hem gekregen op Twitter
Hier zit een meme in.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Een deel van de appeal van Mexx Meerdink is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van Haaland
Ja dan is het vervelend als mensen je blijven lastigvallen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen neemt wel eens een FOK! pauze
Is Mexx ook humble?quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Een deel van de appeal van Mexx Meerdink is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van Haaland
Ook al maken ze er 2-0 van, dan blijft het teleurstellend.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit met 1-0 wint is het een teleurstellende bekerfinale
Zoals eigenlijk altijd met finales tussen twee flutclubsquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit met 1-0 wint is het een teleurstellende bekerfinale
Als het nog 1-1 wordt kan het wel een leuke bekerfinale wordenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook al maken ze er 2-0 van, dan blijft het teleurstellend.
Echt een saaie grafwedstrijdquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening over deze bekerfinale qua uiterlijk, skillset en appeal?
Beter dan je moederquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zit op een stoel en ben lelijk als altijd.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als hij niet op het forum kijkt, ziet hij toch geen mentions.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan is het vervelend als mensen je blijven lastigvallen.
Als hij nou beloofd had een film te reviewen ofzo was het wat anders
Niveautje songfestival.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua appeal of qua skillset?quote:Op maandag 21 april 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het nog 1-1 wordt kan het wel een leuke bekerfinale worden
quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@KingRoland las mentosquote:Op maandag 21 april 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij niet op het forum kijkt, ziet hij toch geen mentions.
Ik zou er geen klapper in de Wijkertunnel voor over hebben…quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stijn je komt vandaag wat gefrustreerd over maatquote:Op maandag 21 april 2025 19:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kap ook eens met iedere keer Mark van Bommel en Bert van Marwijk in beeld brengen als Ruben van Bommel een scheet laat.
Vind je Promenade ook leuk?quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben fan van mats Deijl net als ik fan ben van ringo Meerveld en luuk brouwers.
Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Stijn de 4-0 oorwassing nog niet echt verwerkt heeft
Az speelt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stijn je komt vandaag wat gefrustreerd over maat
quote:Op maandag 21 april 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar zit ik totaal niet mee, eigenlijk.
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezenquote:
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.quote:
Niemand geeft toch een fuck om die dorpsvetequote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En een hoop Zwolse hoon. Nu al geen zin in.
27 april komt me niet helemaal uit voor het kampioenschap, maatje. Nu is dat scenario zeker uit de lucht.quote:
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mexx wil iets te graag voor eigen succes gaan vandaag
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goh, dat had ik helemaal niet door. Knap dat jij tussen de regels door kan lezen
Nee, naar zijn vader. Die heette ook Meerdinkquote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is Mexx vernoemd naar dat failliete kledingmerk?
Dus je kiest je eigen belang boven een nieuw litteken en schande?quote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
27 april komt me niet helemaal uit voor het kampioenschap, maatje. Nu is dat scenario zeker uit de lucht.
@klaasweetalles is daar wat minder goed in hebben we vandaag geleerdquote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.
Knap, want ik vind Stijn altijd heel subtiel in zijn voorkeurenquote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik heel goed in het ontleden van de subtekst.
AZ ook allesbehalve goedquote:Op maandag 21 april 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Speel je voor het eerst in 40-45 jaar een bekerfinale zie je je club twee halve kansjes bij elkaar voetballen
quote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, naar zijn vader. Die heette ook Meerdink
Daarom snap ik niet dat Stijn zo chagrijnig isquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef RamboDirk het volgende:
Voor de coefficienten van volgend jaar is dit een prima resultaat.
Klaasweetniksquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:klaasweetalles is daar wat minder goed in hebben we vandaag geleerd
Zwarte sneakerfan gespotquote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat toch met die lui langs de lijn. Donkere kleding met witte schoentjes.
Heb ik een modetrend gemist?
Deze finale is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef fetX het volgende:
Zullen we Stijn met rust laten en het leuk houden?
@klaasweetalles pak hemquote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef MadMaster het volgende:
De 3e helft vind dit keer plaats op het veld…
Witte schoenen zijn voor vrouwen en homo's.quote:
quote:Op maandag 21 april 2025 19:56 schreef raptorix het volgende:
WTF, hij zal wel geknepen hebben, wat is dat nou voor kut insinuatie.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |