Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zienquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Is @:KingRoland alweer terecht? Nu de paus gestorven is had ik hem wel weer terug verwacht.
Wat lees ikquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB maar die heb ik op zijn zeventiende zien voetballen en die was toen al de beste in de Jupiler League.
Iedereen neemt wel eens een FOK! pauzequote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zien
Maar voor wat het waard is, ik heb vandaag nog een bericht van hem gekregen op Twitter
Ik ben enkel fan door De eerste, De beste podcast en meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 21 april 2025 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.
Oh, erg jammer, dat eerste dan.quote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we hem op FOK (voorlopig) niet gaan zien
Maar voor wat het waard is, ik heb vandaag nog een bericht van hem gekregen op Twitter
Hier zit een meme in.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Een deel van de appeal van Mexx Meerdink is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van Haaland
Ja dan is het vervelend als mensen je blijven lastigvallen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen neemt wel eens een FOK! pauze
Is Mexx ook humble?quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
Een deel van de appeal van Mexx Meerdink is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van Haaland
Ook al maken ze er 2-0 van, dan blijft het teleurstellend.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit met 1-0 wint is het een teleurstellende bekerfinale
Zoals eigenlijk altijd met finales tussen twee flutclubsquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit met 1-0 wint is het een teleurstellende bekerfinale
Als het nog 1-1 wordt kan het wel een leuke bekerfinale wordenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook al maken ze er 2-0 van, dan blijft het teleurstellend.
Echt een saaie grafwedstrijdquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie mening over deze bekerfinale qua uiterlijk, skillset en appeal?
Beter dan je moederquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zit op een stoel en ben lelijk als altijd.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als hij niet op het forum kijkt, ziet hij toch geen mentions.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan is het vervelend als mensen je blijven lastigvallen.
Als hij nou beloofd had een film te reviewen ofzo was het wat anders
Niveautje songfestival.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Qua appeal of qua skillset?quote:Op maandag 21 april 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het nog 1-1 wordt kan het wel een leuke bekerfinale worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |