Dat wist ik nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben achter Z prima broodjes mexicano
Sindsdien weinig kroketten meer
Dan zuip je vooraf niet genoegquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maar eigenlijk kom ik nooit op een punt dat ik hongerig ben in de Kuip.
Drugs onderdrukken honger?quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Neuh, weiger stukjes kraakbeen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.
Broodje frikandel.quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die de lauwe kroketten bij de Kuip koopt
Ik heb daar al in geen jaren eten gehaald volgens mij
Oliehoorn saus brengt dat delletje speciaal wel op een ander niveau.quote:Op maandag 21 april 2025 19:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.
Omdat je altijd doorgesnoven bent zeker, Feyenoord-tokkie gespotquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Ben je wel geil voor de goal?quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Dat het maar 1 letter scheelt met Kees Kist denk ik.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef fetX het volgende:
Wat is eigenlijk die hype van die Kees Smit?
In principe is Smit gewoon een heel erg goede voetballer met een uitstekende pass en controle maar hij heeft soms nog heel erg veel weg van een jeugdspeler.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef fetX het volgende:
Wat is eigenlijk die hype van die Kees Smit?
Nee klopt wel, ik heb geen lange treinreis voor mijn Feyenoord-wedstrijden dus kom op het fietsje of ik pak de trein van Blaak.quote:
Zo is @GurneyIsBestOke nietquote:
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.quote:Op maandag 21 april 2025 19:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In principe is Smit gewoon een heel erg goede voetballer met een uitstekende pass en controle maar hij heeft soms nog heel erg veel weg van een jeugdspeler.
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB maar die heb ik op zijn zeventiende zien voetballen en die was toen al de beste in de Jupiler League.quote:Op maandag 21 april 2025 19:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk AZ niet veel, maar vond het tegen Feyenoord en vandaag niet zoveel bijzonders.
Oh, volgens wie?quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een deel van zijn appeal is dat hij zowel qua uiterlijk als qua skillset veel weg heeft van KdB
Wellicht is ie bezig om zich kandidaat te stellenquote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
Is @:KingRoland alweer terecht? Nu de paus gestorven is had ik hem wel weer terug verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |