Die heeft geen reglementaire aanloop.quote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had Lucille Werner nog wel beter genomen
Karma.quote:Op maandag 21 april 2025 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Als dit geen penalty meer is dan schaf de scheids maar af.
Sinds een weekje of 40/45 geledenquote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is Makkelie eigenlijk zo’n kutscheidsrechter geworden?
quote:
Wanneer moet er geen T bij "je"?quote:
Hoge ping. Stukje gamen in 2008quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het beeld en het geluid van Makkelie loopt niet synchroon.
Amateurs!
Die gokken op de return.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is klaar. Eagles zit totaal niet in de wedstrijd.
Dit is vooral klaar omdat AZ zijn favoriete spelletje kan spelen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit is klaar. Eagles zit totaal niet in de wedstrijd.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moet er geen T bij "je"?
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
We kijken naar opgenomen beelden met edits erinquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het beeld en het geluid van Makkelie loopt niet synchroon.
Amateurs!
Verdiep je eens in hoe je het onderwerp kan vinden in een zin.quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
Dat is duidelijk ja.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ moet blijkbaar winnen van de knvb.
hef jezelf op debielquote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |