quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wanneer moet er geen T bij "je"?
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
We kijken naar opgenomen beelden met edits erinquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Het beeld en het geluid van Makkelie loopt niet synchroon.
Amateurs!
Verdiep je eens in hoe je het onderwerp kan vinden in een zin.quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Voeg geen t aan de stam toe als het onderwerp: ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik. jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij.
Dat is duidelijk ja.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ moet blijkbaar winnen van de knvb.
hef jezelf op debielquote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Het is net Ajax gisteren.quote:Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef fetX het volgende:
@:klaasweetalles zit in een moeras en komt er niet meer uit.
Je was zeker spijbelen bij Nederlands?quote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Laten we dit gezellig houdenquote:
Lijkt de FIA welquote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AZ moet blijkbaar winnen van de knvb.
Dit inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is volgens de regels toch volkomen terecht dat ie overgenomen mocht worden
Wat een gejank
Hij word anders wel gekruisigt momenteel.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef raptorix het volgende:
Klaas lijkt me de jongen die op Goede Vrijdag op school kwam terwijl de hele school leeg was en stug ging volhouden dat het geen officiële feestdag is.
Ik had gewoon les op goede vrijdag.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef raptorix het volgende:
Klaas lijkt me de jongen die op Goede Vrijdag op school kwam terwijl de hele school leeg was en stug ging volhouden dat het geen officiële feestdag is.
Euh, nee. Ga maar weer de keuken in.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ach joh laat lekker gaan. Is maar een spelletje
Mark van Bommelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |