Nou die vertrekt gezien het voorstukje volgende week. Wordt geen goede score dit seizoen met stelletjes.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
Hopelijk vindt Dorien het geen punt om tweede keus te zijn
Ik had dat vorige week al. Ik hoop dat hij na de uitzendingen een lieve meid treft.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de meiden bij Roel een beetje (groot woord) schijnheilig worden. Ze willen allebei toch niet. En dan onderling dit bespreken.
Ja.quote:Op zondag 27 april 2025 21:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week al. Ik hoop dat hij na de uitzendingen een lieve meid treft.
Jan heeft die eerste vrouw laten lopen. Misschien wordt het nog wat op de reunie.quote:Op zondag 27 april 2025 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou die vertrekt gezien het voorstukje volgende week. Wordt geen goede score dit seizoen met stelletjes.
Zeker.quote:Op zondag 27 april 2025 21:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik denk dat die mannen nog best wat brieven zullen krijgen na de uitzending. En anders hebben ze die stapel brieven van vóór de uitzending nog
Julius en Roel zijn ook zo vaag. Maar meestal is dat wel een beetje boer eigen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:50 schreef Fascination het volgende:
Ik word er wel een beetje depri van hoor dit seizoen. Ook weer van dat typische vrouwengedrag: ergens klaar mee zijn, maar niet uitspreken en in plaats daarvan allerlei subtiele en nare hints geven.
Mijn seizoen is een beetje mislukt als Roel en Jan alleen blijven.quote:Op zondag 27 april 2025 21:59 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik heb medelijden met Roel, het lijkt me een doodgoeie jongen. Ik gun hem een leuke meid, maar hij moet wel leren doorpakken. Het gaat niet vanzelf.
quote:Op zondag 27 april 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn seizoen is een beetje mislukt als Roel en Jan alleen blijven.
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.quote:Op zondag 27 april 2025 22:10 schreef S_E het volgende:
Ik gun Jan ook zo een lieve vrouw, zo’n lieve man, zit geen kwaad in.
Toch snap ik Karina heel goed, ik denk dat zij zich meer zijn begeleider voelde dan een potentiële partner.
Misschien was dit de druppel want klaarblijkelijk voelde ze sowieso geen vonk of iets dat ‘groeide’.quote:Op zondag 27 april 2025 22:13 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.
Je moet gewoon niet naar de McDonalds gaan, zeker niet met een date.quote:Op zondag 27 april 2025 22:13 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.
Er waren behoorlijk wat vrouwen vanavond die het erover hadden dat er niets groeide.quote:Op zondag 27 april 2025 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was dit de druppel want klaarblijkelijk voelde ze sowieso geen vonk of iets dat ‘groeide’.
Heb ik Jan nou wel of niet goed?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Zoiets soortgelijks zei ik ook op een ander forum. Werd bijna vermoord vanwege bodyshaming..quote:Op zondag 27 april 2025 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Karin (van John) na deze serie wel ziet dat ze zich wat beter moet kleden. Ze lijkt wel 5 maanden zwanger met die truien die 3 maten te klein zijn…
Jaquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar, Roy is zo net niet in alles. Vele vinden hem knap maar dat zie ik ook niet.quote:Op zondag 27 april 2025 23:08 schreef Arcee het volgende:
Deedry tegen Roy: "Wil je met mij op citytrip?". Dat is toch geen liefdesverklaring?
Verder wel de keuze die je al lang wist dat zou komen.
Nee, dat klopt. Maar haar kleding is wel maatje 34. En dat klopt niet.quote:Op zondag 27 april 2025 23:44 schreef JanGroen het volgende:
Met het figuur van Karin van John is helemaal niks mis. Mooie vrouw om te zien. Geen maatje 34 gelukkig.
Veel mensen vinden hem arrogant of dat het een player lijkt omdat hij er goed uit ziet. Ik zie eigenlijk juist een heel onzeker verlegen mannetje. Soms als het spannend wordt en hij moet iets zeggen, zie je ook gewoon zijn handen trillen, in het begin was dat heel erg.quote:Op maandag 28 april 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, Roy is zo net niet in alles. Vele vinden hem knap maar dat zie ik ook niet.
Ik vraag me dan altijd af, waarom heeft hij nog geen vriendin? Met een leuke kop zoals die van hem moet dat toch geen probleem zijn. Wat deugt er dan niet aan die jongen?quote:Op maandag 28 april 2025 10:03 schreef S_E het volgende:
Roy vond ik tijdens de speeddates ook arrogant overkomen. Maar hoe meer ik van hem zie, hoe leuker ik hem vind. Ik hoop dat Deedry nu wat loskomt, want ik gun hem ook een leuke meid.
Dit zou ik toch wel bestempelen onder de titel bekrompen gedachte.quote:Op maandag 28 april 2025 10:11 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af, waarom heeft hij nog geen vriendin? Met een leuke kop zoals die van hem moet dat toch geen probleem zijn. Wat deugt er dan niet aan die jongen?
quote:Op maandag 28 april 2025 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zou ik toch wel bestempelen onder de titel bekrompen gedachte.Misschien is hij net een half jaar vrijgezel of wilde hij voorheen nog niet een vaste relatie. Niet elk aantrekkelijk mens zonder partner is iets mis mee hoor.
Uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op maandag 28 april 2025 10:17 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Misschien heb je gelijk.
Maar ik ken hier wel een aantal voorbeelden in mijn omgeving die mijn wellicht bekrompen gedachte een beetje goedmaken.
En hoe ‘deugen’ die mensen in jouw omgeving dan niet?quote:Op maandag 28 april 2025 10:17 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Misschien heb je gelijk.
Maar ik ken hier wel een aantal voorbeelden in mijn omgeving die mijn wellicht bekrompen gedachte een beetje goedmaken.
en misschien heeft hij daarom wel geen vriendinquote:Op maandag 28 april 2025 11:00 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben Roy ook steeds meer gaan waarderen. Aan het begin dacht ik ook dat het alleen een knappe gast was die een bully-uitstraling heeft. Maar dat heeft nu plaatsgemaakt voor dat het wel een aardige gast lijkt en juist erg onzeker/verlegen. Benieuwd hoe die 3 dit verder aan gaat pakken.
Er paar zijn notoire vreemdgangers. En losse handjes.quote:Op maandag 28 april 2025 10:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En hoe ‘deugen’ die mensen in jouw omgeving dan niet?
Dan spreek je jezelf tegen, want die hebben dan wel een vriendin.quote:Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Er paar zijn notoire vreemdgangers. En losse handjes.
Soms wel twee zelfs!quote:Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan spreek je jezelf tegen, want die hebben dan wel een vriendin.
Je gunt ons wel een inkijkje in de aannames die je maakt.quote:Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Er paar zijn notoire vreemdgangers. En losse handjes.
Waar heb je het over. Ik heb het over lieden in mijn omgeving, wat heb jij daar mee nodig.quote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gunt ons wel een inkijkje in de aannames die je maakt.
Ik ben even kwijt wat hij tegen Eileen zei, maar even dacht ik dat hij haar zou kiezen.quote:Op maandag 28 april 2025 14:45 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Verder begrijp ik niet zo goed wat John precies in Eileen ziet. Ze flirten zelden of nooit – althans, in de montage komt daar weinig van naar voren – en ik zie ook weinig dynamiek tussen hen. Bij Karin zie ik daarentegen nog wel een beetje vuurwerk ontstaan.
Ik denk dat John nog de leukste isquote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wat hij tegen Eileen zei, maar even dacht ik dat hij haar zou kiezen.
Daarna stond hij met flatteuze Karin en was hij wederom aan het flirten.![]()
Ik vind ze allebei niks, net als John.![]()
Ik moest eigenlijk hier aan denken bij Roel.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Al probeert Karin het wel tegen hem zeggen. Maar hij draait het elke keer net iets positiever dan ze het bedoeld.
quote:Op maandag 28 april 2025 15:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk hier aan denken bij Roel.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 28 april 2025 15:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk hier aan denken bij Roel.
Met Karin krijgen we in ieder geval nog een cringe bedscene op citytrip met wat niet al te subtiele opmerkingen van John over wat er 's nachts gebeurt is.quote:Op maandag 28 april 2025 17:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Arme Roel, maar allemachtig wat lijkt ie enorm saai en leeg. Bij John zie ik ook geen match ontstaan, met Karin kan ie nog wel een beetje lol maken. Eileen heeft continu een blik alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.
Och ja, arme Jan, dat wordt ook tien keer niks. Dorien wilde na een dag al weg en is nu laatste keus.
En als John Eileen kiest krijgen we weer een pruillipje omdat John de serveerster te lang heeft aangekeken oid.quote:Op maandag 28 april 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met Karin krijgen we in ieder geval nog een cringe bedscene op citytrip met wat niet al te subtiele opmerkingen van John over wat er 's nachts gebeurt is.
Met dat vieze mondje van haar.quote:Op maandag 28 april 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met Karin krijgen we in ieder geval nog een cringe bedscene op citytrip met wat niet al te subtiele opmerkingen van John over wat er 's nachts gebeurt is.
Zoals zij het zei was het een superverlegen 'ik vind je leuk maar ik durf dat niet ronduit toe te geven want ik vind dat spannend.'quote:Op zondag 27 april 2025 23:08 schreef Arcee het volgende:
Deedry tegen Roy: "Wil je met mij op citytrip?". Dat is toch geen liefdesverklaring?
Verder wel de keuze die je al lang wist dat zou komen.
Dat denk ik de laatste afleveringen vrijwel constant bij meerdere boeren.quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Geef hen wat tijd samen (zonder camera's) en dan komen ze er wel.
Hier.quote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Waar is die derde vrouw die hij heeft weggestuurd?
Vind ik ook.quote:
Meerdere mannen zeiden toch, in het bijzijn van familie, dat ze dachten dat ze zó verlegen zou zijn maar dat ze dat niet merkten.quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zoals zij het zei was het een superverlegen 'ik vind je leuk maar ik durf dat niet ronduit toe te geven want ik vind dat spannend.'
Ik vond het aandoenlijk. En Roys reactie ook. Geef hen wat tijd samen (zonder camera's) en dan komen ze er wel. Roy laat Deedry in haar waarde, en hij ziet haar. Dat is het belangrijkste.
Dat mondje van haar doet me hieraan denken:quote:Op maandag 28 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat vieze mondje van haar.Die twee verdienen elkaar wel. Bah.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat mondje van haar doet me hieraan denken:
Heel mooi gezegd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef TAmaru het volgende:
Als ik Sjoerd zie, denk ik de hele tijd: waarom ben ik gvd niet zo aardig? Was ik maar zo'n topgozer. Zo rustig en behulpzaam en vriendelijk. Echt, daar kunnen er maar weinigen aan tippen.
Je bedoelt dat je wel eens bent met het beeld dat ik van mezelf schets?quote:
Ja dat je zo’n eikel bent.quote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wel eens bent met het beeld dat ik van mezelf schets?
Ik ben eigenlijk geen eikel en ook best aardig, maar ik ben ook best wel egocentrisch. Ik denk dat Sjoerd dat wat minder is, maar hij is natuurlijk ook brandweerman, dus het lijkt me dat hij ook wat dat betreft op de goede plek zit.quote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat je zo’n eikel bent.
Mooi hoe je omschrijft dat zo’n Sjoerd zo vriendelijk en geduldig overkomt. Want idd niet elke man is zo.
Deedry hield ook best van een geintje en Roy lijkt daar ook wel aan te kunnen voldoen.quote:Op maandag 28 april 2025 21:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk geen eikel en ook best aardig, maar ik ben ook best wel egocentrisch. Ik denk dat Sjoerd dat wat minder is, maar hij is natuurlijk ook brandweerman, dus het lijkt me dat hij ook wat dat betreft op de goede plek zit.
Je moet er denk ik wel van houden. Sjoerd lijkt me geen spannende kerel. Wel heel betrouwbaar. Roy is wel wat spannender. Denk dat hij wel beter bij Deedry past ja.
Door het wel of niet leuk vinden van Roy komen mensen ineens weer posten.quote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef S_E het volgende:
Wel leuk dat we nu eindelijk zover in het seizoen zij dat dit topic ook weer wat tot leven komt.
Zin in de ongemakkelijke city trips. En hopelijk nog wel een paar succeskoppels.
Dat was ik weer even vergeten.quote:Op maandag 28 april 2025 22:39 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dit is dezelfde Sjoerd die zijn kind verloochende toch? Check?
Hahaha dat heb ik ook steeds dat ik daar naar moet kijken. Met die onderlip steeds zo wegtrekken. En allerlei moves met die mond te maken om je woorden kracht bij te zetten. Ik ken ook iemand die dat altijd zo doet. Brrrr....quote:Op maandag 28 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat vieze mondje van haar.Die twee verdienen elkaar wel. Bah.
Ja beetje suf wel, want volgens mij zou ze Jan overal mee naar toe op sleeptouw kunnen nemen, en hij vindt het nog leuk ook. Hij heeft alleen nooit de kans gehadquote:Op maandag 28 april 2025 22:33 schreef Arcee het volgende:
Karina vond Jan wel wat wereldvreemd na dat Duitsland-uitje. Toen pas? Jan presenteerde zich van meet af aan als hét prototype van een wereldvreemde BZV-boer.
Ze zei ook nog iets over dat het mogelijk haar eigen relatiekansen heeft verhoogd.
Dat plus het zelf opstappen maken haar deelname een beetje tot relatiemarketing voor haarzelf.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Je bent geen kinderjuffrouw. En ze wil ook wel gewoon een echte vent neem ik aan. Maar dat hij dat niet is (wel heel lief hoor) dat had je natuurlijk bij het voorstellen al kunnen zien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja beetje suf wel, want volgens mij zou ze Jan overal mee naar toe op sleeptouw kunnen nemen, en hij vindt het nog leuk ook. Hij heeft alleen nooit de kans gehad
Jammer. Ik zal uit deelneming hiervoor de vlag halfstok hangen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Lienekien het volgende:
11 mei pas de volgende uitzending. 4 mei slaan ze over.
Ja dat laatste iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Je bent geen kinderjuffrouw. En ze wil ook wel gewoon een echte vent neem ik aan. Maar dat hij dat niet is (wel heel lief hoor) dat had je natuurlijk bij het voorstellen al kunnen zien.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Lienekien het volgende:
11 mei pas de volgende uitzending. 4 mei slaan ze over.
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef S_E het volgende:
Eindelijk weer! Maar 1 weekje niet gehad, maar voelt als een eeuwigheid geleden.
Nou, die bij Deedry vond ik ook wel eentje voor in de boekjes, hoor. Zo schattig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:07 schreef Arcee het volgende:
Zullen er nog zulke liefdesverklaringen in zitten dit seizoen?
Ik vrees van niet.
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de ontknopingen.
Aan de lichaamshouding van Julius te zien, kan ze zich er maar beter op voorbereiden dat het niets wordt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef S_E het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gejank over gekwetst worden. Kom op, je bent 28.
Door het te hebben over 'gekwetst zijn', hoef je het niet te hebben over de relatie tussen jullie twee zelf te hebben. Tenminste, ik zie vooral een afleidingsmanoeuvre van de vraag over 'wat bindt ons/wat vind ik leuk aan jóu?'quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef S_E het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gejank over gekwetst worden. Kom op, je bent 28.
Ik hebb TT888 aanstaanquote:Op zondag 11 mei 2025 20:32 schreef Grumpey het volgende:
Arriculeren is ook een kunst. Versta die John voor geen meter.
Hij heeft niet in de gaten dat dat haar wegjaagtquote:
Dat is vast eigen keuze, genoeg seizoenen waar ze ongemakkelijk om 2 bedden bij de incheckbalie vragen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dat lijkt me echt heel raar om zo ineens bij elkaar in één bed te liggen. Tuurlijk heb je wel voor elkaar gekozen, maar mag het even in een eigen tempo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |