Jammer. Ik zal uit deelneming hiervoor de vlag halfstok hangen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Lienekien het volgende:
11 mei pas de volgende uitzending. 4 mei slaan ze over.
Ja dat laatste iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Je bent geen kinderjuffrouw. En ze wil ook wel gewoon een echte vent neem ik aan. Maar dat hij dat niet is (wel heel lief hoor) dat had je natuurlijk bij het voorstellen al kunnen zien.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Lienekien het volgende:
11 mei pas de volgende uitzending. 4 mei slaan ze over.
Jaquote:Op zondag 11 mei 2025 20:01 schreef S_E het volgende:
Eindelijk weer! Maar 1 weekje niet gehad, maar voelt als een eeuwigheid geleden.
Nou, die bij Deedry vond ik ook wel eentje voor in de boekjes, hoor. Zo schattig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:07 schreef Arcee het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zullen er nog zulke liefdesverklaringen in zitten dit seizoen?
Ik vrees van niet.
Maar ik ben wel heel benieuwd naar de ontknopingen.
Aan de lichaamshouding van Julius te zien, kan ze zich er maar beter op voorbereiden dat het niets wordt.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef S_E het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gejank over gekwetst worden. Kom op, je bent 28.
Door het te hebben over 'gekwetst zijn', hoef je het niet te hebben over de relatie tussen jullie twee zelf te hebben. Tenminste, ik zie vooral een afleidingsmanoeuvre van de vraag over 'wat bindt ons/wat vind ik leuk aan jóu?'quote:Op zondag 11 mei 2025 20:29 schreef S_E het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gejank over gekwetst worden. Kom op, je bent 28.
Ik hebb TT888 aanstaanquote:Op zondag 11 mei 2025 20:32 schreef Grumpey het volgende:
Arriculeren is ook een kunst. Versta die John voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |