Zoals zij het zei was het een superverlegen 'ik vind je leuk maar ik durf dat niet ronduit toe te geven want ik vind dat spannend.'quote:Op zondag 27 april 2025 23:08 schreef Arcee het volgende:
Deedry tegen Roy: "Wil je met mij op citytrip?". Dat is toch geen liefdesverklaring?
Verder wel de keuze die je al lang wist dat zou komen.
Dat denk ik de laatste afleveringen vrijwel constant bij meerdere boeren.quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
Geef hen wat tijd samen (zonder camera's) en dan komen ze er wel.
Hier.quote:Op maandag 28 april 2025 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
Waar is die derde vrouw die hij heeft weggestuurd?
Vind ik ook.quote:
Meerdere mannen zeiden toch, in het bijzijn van familie, dat ze dachten dat ze zó verlegen zou zijn maar dat ze dat niet merkten.quote:Op maandag 28 april 2025 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zoals zij het zei was het een superverlegen 'ik vind je leuk maar ik durf dat niet ronduit toe te geven want ik vind dat spannend.'
Ik vond het aandoenlijk. En Roys reactie ook. Geef hen wat tijd samen (zonder camera's) en dan komen ze er wel. Roy laat Deedry in haar waarde, en hij ziet haar. Dat is het belangrijkste.
Dat mondje van haar doet me hieraan denken:quote:Op maandag 28 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat vieze mondje van haar.Die twee verdienen elkaar wel. Bah.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat mondje van haar doet me hieraan denken:
Bekijk deze YouTube-video
Heel mooi gezegd.quote:Op maandag 28 april 2025 20:04 schreef TAmaru het volgende:
Als ik Sjoerd zie, denk ik de hele tijd: waarom ben ik gvd niet zo aardig? Was ik maar zo'n topgozer. Zo rustig en behulpzaam en vriendelijk. Echt, daar kunnen er maar weinigen aan tippen.
Je bedoelt dat je wel eens bent met het beeld dat ik van mezelf schets?quote:
Ja dat je zo’n eikel bent.quote:Op maandag 28 april 2025 21:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je wel eens bent met het beeld dat ik van mezelf schets?
Ik ben eigenlijk geen eikel en ook best aardig, maar ik ben ook best wel egocentrisch. Ik denk dat Sjoerd dat wat minder is, maar hij is natuurlijk ook brandweerman, dus het lijkt me dat hij ook wat dat betreft op de goede plek zit.quote:Op maandag 28 april 2025 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat je zo’n eikel bent.
Mooi hoe je omschrijft dat zo’n Sjoerd zo vriendelijk en geduldig overkomt. Want idd niet elke man is zo.
Deedry hield ook best van een geintje en Roy lijkt daar ook wel aan te kunnen voldoen.quote:Op maandag 28 april 2025 21:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk geen eikel en ook best aardig, maar ik ben ook best wel egocentrisch. Ik denk dat Sjoerd dat wat minder is, maar hij is natuurlijk ook brandweerman, dus het lijkt me dat hij ook wat dat betreft op de goede plek zit.
Je moet er denk ik wel van houden. Sjoerd lijkt me geen spannende kerel. Wel heel betrouwbaar. Roy is wel wat spannender. Denk dat hij wel beter bij Deedry past ja.
Door het wel of niet leuk vinden van Roy komen mensen ineens weer posten.quote:Op maandag 28 april 2025 21:18 schreef S_E het volgende:
Wel leuk dat we nu eindelijk zover in het seizoen zij dat dit topic ook weer wat tot leven komt.
Zin in de ongemakkelijke city trips. En hopelijk nog wel een paar succeskoppels.
Dat was ik weer even vergeten.quote:Op maandag 28 april 2025 22:39 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dit is dezelfde Sjoerd die zijn kind verloochende toch? Check?
Hahaha dat heb ik ook steeds dat ik daar naar moet kijken. Met die onderlip steeds zo wegtrekken. En allerlei moves met die mond te maken om je woorden kracht bij te zetten. Ik ken ook iemand die dat altijd zo doet. Brrrr....quote:Op maandag 28 april 2025 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met dat vieze mondje van haar.Die twee verdienen elkaar wel. Bah.
Ja beetje suf wel, want volgens mij zou ze Jan overal mee naar toe op sleeptouw kunnen nemen, en hij vindt het nog leuk ook. Hij heeft alleen nooit de kans gehadquote:Op maandag 28 april 2025 22:33 schreef Arcee het volgende:
Karina vond Jan wel wat wereldvreemd na dat Duitsland-uitje. Toen pas? Jan presenteerde zich van meet af aan als hét prototype van een wereldvreemde BZV-boer.
Ze zei ook nog iets over dat het mogelijk haar eigen relatiekansen heeft verhoogd.
Dat plus het zelf opstappen maken haar deelname een beetje tot relatiemarketing voor haarzelf.
Nou ja, ik kan me wel voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Je bent geen kinderjuffrouw. En ze wil ook wel gewoon een echte vent neem ik aan. Maar dat hij dat niet is (wel heel lief hoor) dat had je natuurlijk bij het voorstellen al kunnen zien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja beetje suf wel, want volgens mij zou ze Jan overal mee naar toe op sleeptouw kunnen nemen, en hij vindt het nog leuk ook. Hij heeft alleen nooit de kans gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |