abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217484213
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 23:44 schreef JanGroen het volgende:
Met het figuur van Karin van John is helemaal niks mis. Mooie vrouw om te zien. Geen maatje 34 gelukkig.
Nee, dat klopt. Maar haar kleding is wel maatje 34. En dat klopt niet.
pi_217484701
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, Roy is zo net niet in alles. Vele vinden hem knap maar dat zie ik ook niet.
Veel mensen vinden hem arrogant of dat het een player lijkt omdat hij er goed uit ziet. Ik zie eigenlijk juist een heel onzeker verlegen mannetje. Soms als het spannend wordt en hij moet iets zeggen, zie je ook gewoon zijn handen trillen, in het begin was dat heel erg.
pi_217484970
Roy vond ik tijdens de speeddates ook arrogant overkomen. Maar hoe meer ik van hem zie, hoe leuker ik hem vind. Ik hoop dat Deedry nu wat loskomt, want ik gun hem ook een leuke meid.
pi_217485006
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:03 schreef S_E het volgende:
Roy vond ik tijdens de speeddates ook arrogant overkomen. Maar hoe meer ik van hem zie, hoe leuker ik hem vind. Ik hoop dat Deedry nu wat loskomt, want ik gun hem ook een leuke meid.
Ik vraag me dan altijd af, waarom heeft hij nog geen vriendin? Met een leuke kop zoals die van hem moet dat toch geen probleem zijn. Wat deugt er dan niet aan die jongen?
pi_217485020
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:11 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik vraag me dan altijd af, waarom heeft hij nog geen vriendin? Met een leuke kop zoals die van hem moet dat toch geen probleem zijn. Wat deugt er dan niet aan die jongen?
Dit zou ik toch wel bestempelen onder de titel bekrompen gedachte. :+ Misschien is hij net een half jaar vrijgezel of wilde hij voorheen nog niet een vaste relatie. Niet elk aantrekkelijk mens zonder partner is iets mis mee hoor. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217485031
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit zou ik toch wel bestempelen onder de titel bekrompen gedachte. :+ Misschien is hij net een half jaar vrijgezel of wilde hij voorheen nog niet een vaste relatie. Niet elk aantrekkelijk mens zonder partner is iets mis mee hoor. :D
:@ Misschien heb je gelijk.
Maar ik ken hier wel een aantal voorbeelden in mijn omgeving die mijn wellicht bekrompen gedachte een beetje goedmaken. ;)
pi_217485047
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:17 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Maar ik ken hier wel een aantal voorbeelden in mijn omgeving die mijn wellicht bekrompen gedachte een beetje goedmaken. ;)
Uitzonderingen zijn er altijd. :)

Ik vond dat boekje heel leuk gedaan en serieuze momenten waren er verder ook.
Toen hij uitgekozen werd, werd het weer het blije ei van het begin.
En ik zag het onzekere wat @bloodymary1 omschreef ook.
  maandag 28 april 2025 @ 10:26:20 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217485056
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 10:17 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
En hoe ‘deugen’ die mensen in jouw omgeving dan niet?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator maandag 28 april 2025 @ 11:00:28 #134
447051 crew  Peejtur
pi_217485227
Ik ben Roy ook steeds meer gaan waarderen. Aan het begin dacht ik ook dat het alleen een knappe gast was die een bully-uitstraling heeft. Maar dat heeft nu plaatsgemaakt voor dat het wel een aardige gast lijkt en juist erg onzeker/verlegen. Benieuwd hoe die 3 dit verder aan gaat pakken.
pi_217485455
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 11:00 schreef Peejtur het volgende:
Ik ben Roy ook steeds meer gaan waarderen. Aan het begin dacht ik ook dat het alleen een knappe gast was die een bully-uitstraling heeft. Maar dat heeft nu plaatsgemaakt voor dat het wel een aardige gast lijkt en juist erg onzeker/verlegen. Benieuwd hoe die 3 dit verder aan gaat pakken.
en misschien heeft hij daarom wel geen vriendin
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_217485747
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 10:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En hoe ‘deugen’ die mensen in jouw omgeving dan niet?
Er paar zijn notoire vreemdgangers. En losse handjes.
pi_217485787
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dan spreek je jezelf tegen, want die hebben dan wel een vriendin.
pi_217485907
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dan spreek je jezelf tegen, want die hebben dan wel een vriendin.
Soms wel twee zelfs! ;)
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  maandag 28 april 2025 @ 13:02:38 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217485983
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Je gunt ons wel een inkijkje in de aannames die je maakt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217486415
quote:
15s.gif Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je gunt ons wel een inkijkje in de aannames die je maakt.
Waar heb je het over. Ik heb het over lieden in mijn omgeving, wat heb jij daar mee nodig.
En het gaat hier niet over goed uitziende vrijgezellen waar relaties steeds bij stuklopen in mijn omgeving dacht ik.
pi_217486749
Hebben jullie ook gezien dat Martijn twee keer proostte met Marleen in de limo, maar slechts één keer met Ciska? ;)

Verder begrijp ik niet zo goed wat John precies in Eileen ziet. Ze flirten zelden of nooit – althans, in de montage komt daar weinig van naar voren – en ik zie ook weinig dynamiek tussen hen. Bij Karin zie ik daarentegen nog wel een beetje vuurwerk ontstaan.
pi_217486807
quote:
11s.gif Op maandag 28 april 2025 14:45 schreef SpaceOdyssey het volgende:

Verder begrijp ik niet zo goed wat John precies in Eileen ziet. Ze flirten zelden of nooit – althans, in de montage komt daar weinig van naar voren – en ik zie ook weinig dynamiek tussen hen. Bij Karin zie ik daarentegen nog wel een beetje vuurwerk ontstaan.
Ik ben even kwijt wat hij tegen Eileen zei, maar even dacht ik dat hij haar zou kiezen.
Daarna stond hij met flatteuze Karin en was hij wederom aan het flirten. :')
Ik vind ze allebei niks, net als John. :+
pi_217486943
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben even kwijt wat hij tegen Eileen zei, maar even dacht ik dat hij haar zou kiezen.
Daarna stond hij met flatteuze Karin en was hij wederom aan het flirten. :')
Ik vind ze allebei niks, net als John. :+
Ik denk dat John nog de leukste is :D (heeft wel mijn respect), maar nee, niet zoveel soeps.
Keuze tussen 'leeg' en 'drama'
pi_217487205
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Remco het volgende:

[..]
Al probeert Karin het wel tegen hem zeggen. Maar hij draait het elke keer net iets positiever dan ze het bedoeld.
Ik moest eigenlijk hier aan denken bij Roel.

Bekijk deze YouTube-video
pi_217487726
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 15:53 schreef Stansfield het volgende:

[..]

_O-
pi_217487759
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 15:53 schreef Stansfield het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-

Arme Roel, maar allemachtig wat lijkt ie enorm saai en leeg. Bij John zie ik ook geen match ontstaan, met Karin kan ie nog wel een beetje lol maken. Eileen heeft continu een blik alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.

Och ja, arme Jan, dat wordt ook tien keer niks. Dorien wilde na een dag al weg en is nu laatste keus.
pi_217488300
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 17:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

Arme Roel, maar allemachtig wat lijkt ie enorm saai en leeg. Bij John zie ik ook geen match ontstaan, met Karin kan ie nog wel een beetje lol maken. Eileen heeft continu een blik alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.

Och ja, arme Jan, dat wordt ook tien keer niks. Dorien wilde na een dag al weg en is nu laatste keus.
Met Karin krijgen we in ieder geval nog een cringe bedscene op citytrip met wat niet al te subtiele opmerkingen van John over wat er 's nachts gebeurt is.
graag op anoniem
pi_217488421
Karin doet me erg denken aan Robin van boer Richard vorig jaar. Qua uiterlijk wel behoorlijk, maar ook qua 'zeggen dat je ervoor wilt gaan, maar eigenlijk niet écht er volledig voor gaan'.
Somebody that I used to know
pi_217488484
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Met Karin krijgen we in ieder geval nog een cringe bedscene op citytrip met wat niet al te subtiele opmerkingen van John over wat er 's nachts gebeurt is.
En als John Eileen kiest krijgen we weer een pruillipje omdat John de serveerster te lang heeft aangekeken oid.
pi_217488508
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Met dat vieze mondje van haar. ;( Die twee verdienen elkaar wel. Bah. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')