Dat wel, maar ze is niet duidelijk genoeg en onderling bespreken ze wel even “oh ik dacht eerst wat doe ik hier nog”.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Al probeert Karin het wel tegen hem zeggen. Maar hij draait het elke keer net iets positiever dan ze het bedoeld.
Nou die vertrekt gezien het voorstukje volgende week. Wordt geen goede score dit seizoen met stelletjes.quote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef Stepperoller het volgende:
Hopelijk vindt Dorien het geen punt om tweede keus te zijn
Ik had dat vorige week al. Ik hoop dat hij na de uitzendingen een lieve meid treft.quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de meiden bij Roel een beetje (groot woord) schijnheilig worden. Ze willen allebei toch niet. En dan onderling dit bespreken.
Ja.quote:Op zondag 27 april 2025 21:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week al. Ik hoop dat hij na de uitzendingen een lieve meid treft.
Jan heeft die eerste vrouw laten lopen. Misschien wordt het nog wat op de reunie.quote:Op zondag 27 april 2025 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou die vertrekt gezien het voorstukje volgende week. Wordt geen goede score dit seizoen met stelletjes.
Zeker.quote:Op zondag 27 april 2025 21:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik denk dat die mannen nog best wat brieven zullen krijgen na de uitzending. En anders hebben ze die stapel brieven van vóór de uitzending nog
Julius en Roel zijn ook zo vaag. Maar meestal is dat wel een beetje boer eigen.quote:Op zondag 27 april 2025 21:50 schreef Fascination het volgende:
Ik word er wel een beetje depri van hoor dit seizoen. Ook weer van dat typische vrouwengedrag: ergens klaar mee zijn, maar niet uitspreken en in plaats daarvan allerlei subtiele en nare hints geven.
Mijn seizoen is een beetje mislukt als Roel en Jan alleen blijven.quote:Op zondag 27 april 2025 21:59 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik heb medelijden met Roel, het lijkt me een doodgoeie jongen. Ik gun hem een leuke meid, maar hij moet wel leren doorpakken. Het gaat niet vanzelf.
quote:Op zondag 27 april 2025 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn seizoen is een beetje mislukt als Roel en Jan alleen blijven.
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.quote:Op zondag 27 april 2025 22:10 schreef S_E het volgende:
Ik gun Jan ook zo een lieve vrouw, zo’n lieve man, zit geen kwaad in.
Toch snap ik Karina heel goed, ik denk dat zij zich meer zijn begeleider voelde dan een potentiële partner.
Misschien was dit de druppel want klaarblijkelijk voelde ze sowieso geen vonk of iets dat ‘groeide’.quote:Op zondag 27 april 2025 22:13 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.
Je moet gewoon niet naar de McDonalds gaan, zeker niet met een date.quote:Op zondag 27 april 2025 22:13 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ja, maar als je 2 x naar de McDonalds geweest bent met hem weet hij echt wel hoe zo’n bestelzuil werkt en wat een QR code is. Hij bedient ook allemaal elektronica op zijn tractor en veevoermengwagen. Dat is ook wel even leren hoe dat werkt.
Er waren behoorlijk wat vrouwen vanavond die het erover hadden dat er niets groeide.quote:Op zondag 27 april 2025 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was dit de druppel want klaarblijkelijk voelde ze sowieso geen vonk of iets dat ‘groeide’.
Heb ik Jan nou wel of niet goed?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef Arcee het volgende:
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: Kylie
Zoiets soortgelijks zei ik ook op een ander forum. Werd bijna vermoord vanwege bodyshaming..quote:Op zondag 27 april 2025 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Karin (van John) na deze serie wel ziet dat ze zich wat beter moet kleden. Ze lijkt wel 5 maanden zwanger met die truien die 3 maten te klein zijn…
Jaquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar, Roy is zo net niet in alles. Vele vinden hem knap maar dat zie ik ook niet.quote:Op zondag 27 april 2025 23:08 schreef Arcee het volgende:
Deedry tegen Roy: "Wil je met mij op citytrip?". Dat is toch geen liefdesverklaring?
Verder wel de keuze die je al lang wist dat zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |