SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed🐙
over de keuken en het bed?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon vlug even over alles heen met de hogedrukspuit.
Kan ik die lenen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon vlug even over alles heen met de hogedrukspuit.
the joke went over the bedquote:
En tegelijkertijd het huis schoon. Ik zie een win-win situatiequote:Op vrijdag 18 april 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle plantjes water gegeven binnen drie seconden.
Ik zie niets wat fout kan gaan met dit plan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En tegelijkertijd het huis schoon. Ik zie een win-win situatie
Nyoom!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Baby varkentje ontsnapt uit de wei dat teruggejaagd moest worden![]()
[ afbeelding ]
Soepele spareribs!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Run, little bacon, run!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het nog een puinhoop. Mijn planning loopt ook een beetje uit aangezien ik nu pas aan m'n lunch begin.quote:
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog een puinhoop. Mijn planning loopt ook een beetje uit aangezien ik nu pas aan m'n lunch begin.
Is wel het moment om tot leven te komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?
Denk dat ik aantal dingen maar naar Maandag schuif. Eerst maar eens beetje opruimen zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom straks wel even controleren.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een was opgehangen ,meer wilde ik niet doen eigenlijkO ja moet zo ook nog even de was doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. Maar het leven is met echte vrouwen toch leuker, zeg nou zelfquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net een AI filmpje van een beeldschoon zingend meisje, het is zover, we kunnen vrouwen afschaffen
KIEP.quote:
Als dat betekent dat creeps ons verder met rust laten ben ik wel voorstanderquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net een AI filmpje van een beeldschoon zingend meisje, het is zover, we kunnen vrouwen afschaffen
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Tok!quote:
Soms wel jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan. Maar het leven is met echte vrouwen toch leuker, zeg nou zelf
Nee zo werkt dat niet hierquote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij die zou herkennen als er eentje in je gezicht hoest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als dat betekent dat creeps ons verder met rust laten ben ik wel voorstander
👀quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom straks wel even controleren.
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
een zwevende hand met een AH tasje!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is de grap dat hij camouflagekleding aan heeft?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
een zwevende hand met een AH tasje!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij kan iemand in camouflagekleding zien?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is de grap dat hij camouflagekleding aan heeft?
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan iemand in camouflagekleding zien?
Heb je dat geleerd met de brandweertraining?
De andere 8/10 punten zijn er ook wel, maar dragen camouflage.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.
kritisch publiekquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.
Kibbeling toch wel!quote:
Duitsers maken geen grappenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze in Duitstalig deel van Zwitserland woont.
Qualität muss sein!quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze in Duitstalig deel van Zwitserland woont.
Ik vind dit nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawohl!quote:
NEIN!quote:
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dot nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.
Zo'n zwaar leven jij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.
Aber Frau Kwiwi, ich bitte Sie.quote:
Daarentegen en daardoor zijn de zeldzame vrouwen met gouden humor dan weer superaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.
Eens, al zijn sommige wel grappig als stand up comedyquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.
Welke? Ik kan er zo snel geen opnoemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eens, al zijn sommige wel grappig als stand up comedy
Natalie Cuomoquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke? Ik kan er zo snel geen opnoemen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarentegen en daardoor zijn de zeldzame vrouwen met gouden humor dan weer superaantrekkelijk.
Deze blijft wel grappig ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Al blijft dit een klassieker.
Bekijk deze YouTube-video
Ja prima eigenlijk. Wel wat groter dan ik gewend was na die 10th gen, maar de tekst is scherper en hij laadt/reageert zoveel sneller dan de oude, dat ik wel kan leven met het grotere schermquote:
Kwam opeens op mijn for you page langs en ik bleef hangenquote:
al besprokenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Al blijft dit een klassieker.
quote:
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kwam opeens op mijn for you page langs en ik bleef hangen
door het aantrekkelijke stopte ik wel even met scrollen en toen hoorde ik dat ze ook best grappig wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?
We zijn hier van de inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?
Zat inhoud in haar shirt ook.quote:
Oh, beetje zoals de seks scene uit The Room.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij houden van pleziertjes boven onze navel.
zo vulgair en plat weerquote:
niet te hard roerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Mijn pan heeft ook wel genoeg inhoud denk ik
[ afbeelding ]
Niet veel diepgang, maar toch nog best een hoop inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Halve inhoud meteen over de kookplaatquote:
pruttelpannetjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn niet allemaal zo zedig en braaf als jij.quote:
dat wordt vast en zeker een erg lekker maaltjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Straks moeten de kippenbouten eruit, even laten afkoelen.
En dan de kip eraf plukken, en dat weer terug in de pan. De botten blijven eruit dus dan is het weer wat beter roerbaar
Zekerquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt vast en zeker een erg lekker maaltje
of met meerdere mensen van te etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ik maak het wel vaker.
Zo'n grote pan en dan heb ik ook gelijk allemaal porties om in te vriezen
Dat kan ookquote:
mealpreppenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ik maak het wel vaker.
Zo'n grote pan en dan heb ik ook gelijk allemaal porties om in te vriezen
essie does not share foodquote:
quote:
Geen glare en vingerafdrukken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk. Wel wat groter dan ik gewend was na die 10th gen, maar de tekst is scherper en hij laadt/reageert zoveel sneller dan de oude, dat ik wel kan leven met het grotere scherm
die hoort in de zee hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:13 schreef Nizno het volgende:
kreeg vanmiddag een warm gebakken visje thuisbezorgd.
en een zoute haring, die ligt lekker in de koelkast
Maar ik maak wel eten voor anderen hoorquote:
Wat? Het was Joey? Dus je gaat me vertellen dat Essie niet in Friends zat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:43 schreef Nizno het volgende:
aldus Friends...
naja t was Joey maar toch
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat? Het was Joey? Dus je gaat me vertellen dat Essie niet in Friends zat?
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Maar heb ik niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, lekker balkonweer is het niet. Veel te koud.
Hopelijk kan ik over 2 weken ook weer lekkere stoofgerechten makenquote:
Misschien was het wel een wolf in koeskleren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn op de hei twee mensen aangevallen door een koe. Eens wat anders dan een wolf.
Afslachtenquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn op de hei twee mensen aangevallen door een koe. Eens wat anders dan een wolf.
essie is de actrice die Joey speeldequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat? Het was Joey? Dus je gaat me vertellen dat Essie niet in Friends zat?
"even op facebook posten hoe weinig het mij boeit dat Katy Perry in die raket de lucht in geweest is. ZIET IEDEREEN MIJ"quote:
Ja toch wel?quote:Verdachte van moord op vrouw in Hellevoetsluis blijft voorlopig vastzitten
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik over 2 weken ook weer lekkere stoofgerechten maken
Ik zag een foto dat die vrouw op Google Maps te zien was (nu niet meer) bij die auto.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Had wel een deja-vu van de foto van die afgezette straat in Hellevoetsluis, maar daar ben ik twee jaar geleden geweest. Komt wel dichtbij zo.
Ik zie het, dat dat dan geblurd wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag een foto dat die vrouw op Google Maps te zien was (nu niet meer) bij die auto.
Oh zit nu ook te kijken maar het is ook alleen daar geblurd. Als ik zoiets nu ergens weer zie ga ik mij afvragen wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het, dat dat dan geblurd wordt.
omdat het kan, het is niet voor niks een 2/3 zitterquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
Net weer bijna een fatbike op de motorkap, gelukkig kon ik op tijd remmen anders hadden er krassen en bloedspetter op de godin gezeten. Waarom zitten ze trouwens altijd met zijn tweeën op zo'n ding, beetje flikkerfietsjes
Ik zie hem niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Er staat op maps ook een verhuiswagen voor de deur.
Maar er zitten altijd, ALTIJD, twee van die zemmeltjes in een slecht passend trainingspakje en een dooie broccoli op hun hoofd opquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat het kan, het is niet voor niks een 2/3 zitter
Het is altijd wel een typisch bepaald volkje ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar er zitten altijd, ALTIJD, twee van die zemmeltjes in een slecht passend trainingspakje en een dooie broccoli op hun hoofd op
Volgens mij is dat huis van Amityville ook geblurd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zit nu ook te kijken maar het is ook alleen daar geblurd. Als ik zoiets nu ergens weer zie ga ik mij afvragen wat er gebeurd is.
Ja daarom ken ik dat straatje, ik ben boven in die molen geweest tijdens vakantie toenquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
Wel een mooie molen aan het einde van de straat.
Ik vind dat gebouw achter die parkeerplaats ook wel interessant/mooi.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom ken ik dat straatje, ik ben boven in die molen geweest tijdens vakantie toenWas een leuk straatje, nog nieuw ook geloof ik.
Zullen wel meer van die huizen en plekken zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dat huis van Amityville ook geblurd.
De AH nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)lende-soorten-352985quote:
Gisteravond nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De AH nu ook https://nl.pepper.com/aan(...)lende-soorten-352985
Of gewoon nog even een weekje wachten tot ze in de 3 voor 1 bij de hema liggenquote:
Vorig jaar waren die ook meteen opquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon nog even een weekje wachten tot ze in de 3 voor 1 bij de hema liggen
nussini's zonder nutsquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
Ik weet niet wat dit impliceert.
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakkingquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
En nog zijn ze duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jumbo heeft al wel de hele tijd paaseitjes 1 plus 1
Tetten!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
Het valt eigenlijk prima meequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, lekker balkonweer is het niet. Veel te koud.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakking![]()
Weer? Wanneer bazel ik ooit? Altijd 100% rationele inhoud hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakking![]()
Hier schijnt alweer een paar uur de zonquote:
Gelukkig had je nog geen twijfelachtige grap voor de 'Toffee & Nut' klaarstaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer? Wanneer bazel ik ooit? Altijd 100% rationele inhoud hier.
Ja ik denk, ik houd het netjes zo rond etenstijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had je nog geen twijfelachtige grap voor de 'Toffee & Nut' klaarstaan
Deze mix is wel eens lekkerder geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze bij nog Milka favourites voor 1,99 liggen, deze
[ afbeelding ]
Ja want daar houden we hier normaal altijd zo goed rekening meequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik houd het netjes zo rond etenstijd.
Eerst de stapjes dan de hapjesquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
Kiepstoof is klaar
Denk dat ik eerst nog ff rondje ga lopen.
Ja ik kan ook weer kinky shit gaan posten, wees nou maar blij dat ik een beetje rekening houd met jullie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want daar houden we hier normaal altijd zo goed rekening mee
Er zullen er menigeen dit waarderen, waarvoor dankquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik kan ook weer kinky shit gaan posten, wees nou maar blij dat ik een beetje rekening houd met jullie.
Hello, this is microsoft, you have a virusquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest authentieke hotel in het zwarte woud wat je kunt vinden —> Allemaal Indiërs erin.
Wat is dit?
Friesquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zullen er menigeen dit waarderen, waarvoor dank
Computernerds conferentiequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest authentieke hotel in het zwarte woud wat je kunt vinden —> Allemaal Indiërs erin.
Wat is dit?
suikerbroodquote:
Iets te zoet voor mijquote:
Nee, dan wat normaalsquote:
Dan kan het ook gewoon patat zijn hoor (lol)quote:
aardappels zijn inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan het ook gewoon patat zijn hoor (lol)
Lange leve MyCroft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Tering was is de search op Fok nog steeds kut he.
was suchen sie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geeft ook niet het gewenste resultaat.
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.quote:
er is geen nieuwer topic wat ik zie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.
Ja die is nog vers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is geen nieuwer topic wat ik zie.
wel over disneyland parijs
knisperendquote:
Is niet dicht. Alleen te lang niet in gepost.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reagerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart. Heb een vraag maar hoef er nou ook weer niet een heel nieuw topic voor de openen.
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graagquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reageren
donequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Omdat het 2000 dagen oud was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.quote:
Ik snap de logica niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.quote:
Dat is prima verder.quote:
Ligt hoger. 1200 om en nabij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Oké, apart. Maar het is nu opgelost, dank uquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Maar het is Paasweekendquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanaf morgen gaat iedereen op dieet hier
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen als jij alles opeet wat wij niet etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als jij alles opeet wat wij niet eten
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Total Recall staat op netflix, die heb ik al veel te lang niet gezien
Ja voor wat hoor watquote:
Ik schijt op die lijst.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.
Hahahaha ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele bak Mars-ijs over smerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb koppijn maar ik heb geen paracetamol meer.
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugdquote:
quote:
quote:
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariantquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Kom vechten danquote:
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzeneggerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugd
Snickers icecream staat toch wel in de top 3 van lekkerste ijsjesquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @CherryLips is het eens met mij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
T2 is nog steeds ijzersterk iig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzenegger
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
Ik voer jou ijsquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.
Nee de Snickers is echt veruit het bestequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had eerst TriCorp maar Snickers maakt nog veel betere werkkleding inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de Snickers is echt veruit het beste
Ja, dat is toch een beetje alsof je tegen de Einstein van chocolade zegt dat haar relativijstheorie niet klopt.quote:
quote:
Ik ging ook liever op m'n boerderij in het oosten des lands zitten ipv midden in al dat gezeik.quote:
Het gaat wel de verkeerde kant op met deze wereld.quote:
Eindelijk zijn functie elders?quote:
Akkoordquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had eerst TriCorp maar Snickers maakt nog veel betere werkkleding inderdaad
Hij woont midden in de rode stad Enskedeee. Die man weet niet eens wat een boerderij is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ging ook liever op m'n boerderij in het oosten des lands zitten ipv midden in al dat gezeik.
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij woont midden in de rode stad Enskedeee. Die man weet niet eens wat een boerderij is.
De man was compleet ongeschikt voor politiek leider. In de marge in de 2e kamer zich overal tegenaan bemoeien kon ie dan weer wel primaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.
Noem je 'm nou een vrouw?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De man was compleet ongeschikt voor politiek leider. In de marge in de 2e kamer zich overal tegenaan bemoeien kon ie dan weer wel prima
quote:
Nou volgens mij is Congo nog relaxter dan enskedequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.
Shots fired.quote:
Zou er als advocaat ook m'n handen niet (meer) aan willen branden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
3e advocaat van Takkie die nu is opgepakt en vastzit.
Ze staan denk ik straks niet in de rij wanneer die een nieuwe nodig heeft.
als niet-advocaat blijf ik er ook ver vandaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou er als advocaat ook m'n handen niet (meer) aan willen branden.
Hoezo heb je geen gele/oranje vingers van hamka's of doritos tijdens het lezen? Kan echt nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips nee geen last van glare of vingerafdrukken. Maar graai ook niet in een zak chips voordat ik het scherm aanraak. Wellicht dat dat nog verschil maakt
Oh, wist niet dat schone handen hebben bij het lezen tegenwoordig not done wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen gele/oranje vingers van hamka's of doritos tijdens het lezen? Kan echt niet
Braafquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat schone handen hebben bij het lezen tegenwoordig not done was* kwiwi graait in zak cheetos
Quaaaaid. Start the reactor!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Wel de Paul Verhoeven versie he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Er is geen andere versie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Paul Verhoeven versie he?
Precies.quote:
Snickers babyquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
veel leesplezier met je cheetosquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
BedtijdNog even een beetje lezen met m'n vettige chipsvingers.
Even een paar keer met je vinger over het scherm de woorden volgen als je ze leest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
BedtijdNog even een beetje lezen met m'n vettige chipsvingers.
Er is helemaal geen anderequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Paul Verhoeven versie he?
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet Robocop weer eens kijken.
een van de beste films ooit gemaaktquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.
Hoezo moet dat?
ben je al aangekomen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.
Hoezo moet dat?
Deze man weet.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze man weet.
Peter Weller
Nancy Allen
Ga je schamen.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit gezien, maar daar geloof ik niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |