als niet-advocaat blijf ik er ook ver vandaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou er als advocaat ook m'n handen niet (meer) aan willen branden.
Hoezo heb je geen gele/oranje vingers van hamka's of doritos tijdens het lezen? Kan echt nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips nee geen last van glare of vingerafdrukken. Maar graai ook niet in een zak chips voordat ik het scherm aanraak. Wellicht dat dat nog verschil maakt
Oh, wist niet dat schone handen hebben bij het lezen tegenwoordig not done wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo heb je geen gele/oranje vingers van hamka's of doritos tijdens het lezen? Kan echt niet
Braafquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat schone handen hebben bij het lezen tegenwoordig not done was* kwiwi graait in zak cheetos
Quaaaaid. Start the reactor!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Total Recall staat op netflix, die heb ik al veel te lang niet gezien
Wel de Paul Verhoeven versie he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Total Recall staat op netflix, die heb ik al veel te lang niet gezien
Er is geen andere versie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Paul Verhoeven versie he?
Precies.quote:
Snickers babyquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
veel leesplezier met je cheetosquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
BedtijdNog even een beetje lezen met m'n vettige chipsvingers.
Even een paar keer met je vinger over het scherm de woorden volgen als je ze leest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:25 schreef kwiwi het volgende:
BedtijdNog even een beetje lezen met m'n vettige chipsvingers.
Er is helemaal geen anderequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel de Paul Verhoeven versie he?
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet Robocop weer eens kijken.
een van de beste films ooit gemaaktquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.
Hoezo moet dat?
ben je al aangekomen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die drang had ik na de 1e kijken niet meer.
Hoezo moet dat?
Deze man weet.quote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze man weet.
Peter Weller
Nancy Allen
Ga je schamen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |