Is niet dicht. Alleen te lang niet in gepost.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reagerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart. Heb een vraag maar hoef er nou ook weer niet een heel nieuw topic voor de openen.
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graagquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reageren
donequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Omdat het 2000 dagen oud was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.quote:
Ik snap de logica niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.quote:
Dat is prima verder.quote:
Ligt hoger. 1200 om en nabij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Oké, apart. Maar het is nu opgelost, dank uquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Maar het is Paasweekendquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanaf morgen gaat iedereen op dieet hier
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen als jij alles opeet wat wij niet etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als jij alles opeet wat wij niet eten
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Total Recall staat op netflix, die heb ik al veel te lang niet gezien
Ja voor wat hoor watquote:
Ik schijt op die lijst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |