SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed🐙
over de keuken en het bed?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon vlug even over alles heen met de hogedrukspuit.
Kan ik die lenen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon vlug even over alles heen met de hogedrukspuit.
the joke went over the bedquote:
En tegelijkertijd het huis schoon. Ik zie een win-win situatiequote:Op vrijdag 18 april 2025 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle plantjes water gegeven binnen drie seconden.
Ik zie niets wat fout kan gaan met dit plan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En tegelijkertijd het huis schoon. Ik zie een win-win situatie
Nyoom!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Baby varkentje ontsnapt uit de wei dat teruggejaagd moest worden![]()
[ afbeelding ]
Soepele spareribs!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Run, little bacon, run!quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het nog een puinhoop. Mijn planning loopt ook een beetje uit aangezien ik nu pas aan m'n lunch begin.quote:
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het nog een puinhoop. Mijn planning loopt ook een beetje uit aangezien ik nu pas aan m'n lunch begin.
Is wel het moment om tot leven te komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?
Denk dat ik aantal dingen maar naar Maandag schuif. Eerst maar eens beetje opruimen zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met deze planning begin je dan rond midden nacht met de afwas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom straks wel even controleren.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef mschol het volgende:
ik heb een was opgehangen ,meer wilde ik niet doen eigenlijkO ja moet zo ook nog even de was doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan. Maar het leven is met echte vrouwen toch leuker, zeg nou zelfquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net een AI filmpje van een beeldschoon zingend meisje, het is zover, we kunnen vrouwen afschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |