SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Aww.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:32 schreef Haags het volgende:
Moest gister met mijn dochter naar consultatiebureau - 10 jaar afspraak - kreeg ze zo'n boekje mee over de naderende puberteit.
Kind zit vol vragen, maar ze werd sipjes bij het gedeelte dat in de puberteit meer tijd met vrienden door gaat brengen dan met papa en mama![]()
Ja dat welquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond het altijd wel een fijn weekendje weg, maar nu gewoon te duur
Ahhquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:32 schreef Haags het volgende: Moest gister met mijn dochter naar consultatiebureau - 10 jaar afspraak - kreeg ze zo'n boekje mee over de naderende puberteit. Kind zit vol vragen, maar ze werd sipjes bij het gedeelte dat in de puberteit meer tijd met vrienden door gaat brengen dan met papa en mama
![]()
![]()
...klinkt interessantquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
"M'n pessarium trilt en maakt het geluid."
Gelukkig heb je plezier in je werkquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Nee geen idee, maakt verder ook niet uit. Wij zijn er vrij open en eerlijk over allemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ahh![]()
Wisten jullie dat ze dat boekje zou krijgen? Lijkt me wat onhandig als ze plotseling dat boekje krijgt en je op dat moment ineens moet gaan bedenken hoe je alle vragen gaat beantwoorden
trein boekte ik altijd voor ongv 35 euro enkeltje en dan een jaar kaart disney (die nu 2-3x zo duur zijn)quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat welVorig jaar waren we met de trein gegaan, dat tikte helemaal aan. Ik had niet eens door dat m'n zus m'n trein had betaald.
Ben je voor easytoys aan het vertalen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Is die kaart in een jaar tijd ineens zoveel duurder geworden?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
trein boekte ik altijd voor ongv 35 euro enkeltje en dan een jaar kaart disney (die nu 2-3x zo duur zijn)
dat waren nog redelijke tripjes voor mij
yupquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die kaart in een jaar tijd ineens zoveel duurder geworden?
Trein was nu ruim 200 euroquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
trein boekte ik altijd voor ongv 35 euro enkeltje en dan een jaar kaart disney (die nu 2-3x zo duur zijn)
dat waren nog redelijke tripjes voor mij
Die Marvel films moeten ergens van betaald worden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die kaart in een jaar tijd ineens zoveel duurder geworden?
Nog zo onschuldigquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:39 schreef Haags het volgende:
@:kwiwi ik vind het zo schattig, ze zat op de terugweg al dat boekje te lezen. Ze heeft echt nog geen idee dat er een achtbaan aan emoties en dergelijke op haar afkomt he
En aan tafel bij avondeten nog eens herhalen aan mama. Ik vind het niet leuk dat ik jullie straks niet meer zie maar mijn vrienden wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nog zo onschuldig![]()
En over 40 jaar weer
Ik wil ook een pessarium.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil muziek door dit pessarium pompen.
Het is puberteitquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit eens een stiefdochter de naderende pubertijd serieus willen uitleggen maar die schoot in de lach en rolde van de bank af want ze had ALLES al gezien op internet en ze had de vleeskomkommers van Jantje, Pietje, Ali, Henk, Stephen en Barend al van erg dichtbij mogen aanschouwen
Gek smaakje?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een toetje gehaald bij de Family Mart
Gaat alles goed daar?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
In plaats van een pessarium wordt er nu een middenrif gebruikt in een luidspreker.
Be swif about it.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo een paar boodschapjes halen en beetje afstoffen met swiffer duster en en droge doek.
Kan je dat ook bij mij doen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga zo een paar boodschapjes halen en beetje afstoffen met swiffer duster en en droge doek.
Over 3 weken en 100 euro per uur + volledige reiskosten vergoeding.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Machinevertaling heeft moeite met de context van het woord diaphragm.
Had dat niet eerder gekund?quote:Sylvie Meis heeft een jaar geleden besloten om haar liefdesleven voor zichzelf te houden.
Meis toch.quote:
Het script rammelt ook aan alle kantenquote:
Van die mensen waar je soms even het bestaan van bent vergeten.quote:
Kijk je wel uitquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
GRMBL !!! vergeet helemaal te zeggen dat we vandaag in beren gebied waren !!!
[ afbeelding ]
@:ltvdk
De beren kunnen beter voor haar uitkijken!quote:
Er was nou eenmaal zo ongelofelijk veel vraag naar vanuit de maatschappij dat dat lastig wasquote:
"Fokker aangevallen door beer."quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het super engDacht als er 1 aankomt duw ik buda naar voren
Maar daar zit niet genoeg vlees aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het super engDacht als er 1 aankomt duw ik buda naar voren
denk dat die met buda wel even bezig is hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar zit niet genoeg vlees aanDat is net 1 stokje voor zo'n beer.
Sow.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die met buda wel even bezig is hoor
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.quote:
Verschilt per beer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.
Dat maakt het er niet makkelijker op.quote:
hij is dan toch aan het knagen op budaquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is dan toch aan het knagen op buda
quote:
Dat is pas vanmiddagquote:
Hardlopen is ongezond..quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)on-is-overleden.html
Is de club nu nog open? (lol)quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is weer iemand aan het schuren.
Tja... wat kan ik zeggen? Het is de laatste tijd een grote trend om niet goed voorbereid marathons te lopen. En al die mensen verkloten het voor iedereen die het wel serieus neemt, want we gaan nu naar een situatie dat het om het minste geringste al wordt afgeblazen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is erg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
En nu neemt de vraag af en dat voelt ook weer niet goed. Ik verwacht nu wekelijks berichten over haar liefdesleven.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er was nou eenmaal zo ongelofelijk veel vraag naar vanuit de maatschappij dat dat lastig was
Vind haar voor de rest wel een ok meid. Altijd sympathiek, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu neemt de vraag af en dat voelt ook weer niet goed. Ik verwacht nu wekelijks berichten over haar liefdesleven.
Ik kwam er gisteren nog twee tegen, maar ik moest even graven wat het ook alweer was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Machinevertaling heeft moeite met de context van het woord diaphragm.
Zo goed ken ik haar niet. Dat wil ik ook niet. Het is gewoon lekker om vooroordelen te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind haar voor de rest wel een ok meid. Altijd sympathiek, ziet er goed uit.
En doet gewoon wat ze wil ongeacht het commentaar van de buitenwereld
Dit is exact zo'n reactie waarom er onder het bericht niet gereageerd mag worden, jezus gast.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... wat kan ik zeggen? Het is de laatste tijd een grote trend om niet goed voorbereid marathons te lopen. En al die mensen verkloten het voor iedereen die het wel serieus neemt, want we gaan nu naar een situatie dat het om het minste geringste al wordt afgeblazen.
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren nog twee tegen, maar ik moest even graven wat het ook alweer was.
Ik zat op een website met onderdeeltjes, en die was duidelijk machinevertaald.
Een bonnetjesprinter was een "ontvangstprinter", wat duidelijk een receipt printer was, en een kogelrollertje voor onder een meubel oid werd een kogelgietmachine, wat een ball caster zal zijn geweest.
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toontquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toont
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.
Oh sweet summer child.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toont
okquote:
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.
Gelukkig wordt AI gevoed met kwalitatieve bronnen... O wacht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?
Dat ze hun eigen taal ontwikkelen en heimelijk ons drinkwater vervuilen met poep.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?
Misschien ben ik zelf al AI.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
overgankelijk werkwoord • gaslightte, heeft gegaslight
Uh oh.quote:
Een human centipede ourobouros.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt AI gevoed met kwalitatieve bronnen... O wacht.
Wat heb jij toch met poep?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze hun eigen taal ontwikkelen en heimelijk ons drinkwater vervuilen met poep.
Fair, het is na 10 uur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zorg er af en toe voor dat mensen me niet te hard missen als ik er even niet ben. Zo aardig ben ik.quote:
Blij dat ook hier op inclusiviteit is gelet. Een ware overwinning!quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zie dat je een hoop tijd over hebt vandaag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland vraagt zich massaal af: is Goede Vrijdag nou een officiële vrije dag?"
Alleen als je echt extreem onbelangrijk werk hebt en supermisbaar bent.
Daarom post je hier?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland vraagt zich massaal af: is Goede Vrijdag nou een officiële vrije dag?"
* kwiwi geniet heerlijk van vrije dagquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dat je een hoop tijd over hebt vandaag.
Niet iedereen staat aan de lopende band in de koekjesfabriekquote:
De machinevertaling heeft reverb room dan wel weer goed. Echt wtf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.
nog 1,5 dag en dan heb ik ook weer eens 2 dagen weekendquote:
* Fogel ookquote:
Galmroom, vers van de echokoe.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De machinevertaling heeft reverb room dan wel weer goed. Echt wtf.
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht, er is verschil tussen een echo chamber en een reverberation room.
Wie is de burgemeester van Wezel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.
ZwabAI.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.
De ware definitie is iets complexer, maar voor normale conversatie leek dit me het meest passend.quote:
Een kamer voor galm en een kamer voor galm. Bedankt Wikipedia.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
An echo chamber is a hollow enclosure used to produce reverberation, usually for recording purposes.
A reverberation room or reverberation chamber is a room designed to create reverberation
Black fight backquote:
Een hordeurquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-ook-nooit-iets-weg
...horder...
Maak je daar tiramisususu van?quote:
Ennnn over een jaar staat z'n nieuwe woning ook weer vol.quote:Sjaak was erbij toen hij zijn huisraad in de afvalcontainer zag verdwijnen. Dat was een drama, herinnert Gerard zich. "Hij probeerde nog spullen te redden, en toen hij het toch moest afstaan, liet hij zich als een klein kind op de grond vallen."
*huidigequote:Op vrijdag 18 april 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ennnn over een jaar staat z'n nieuwe woning ook weer vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit is niet m'n meest productieve vrijdag.
Ja, hey, als dat zou kunnen, stonden er niet zoveel bedrijvenpanden leeg he...quote:Het waren 'enerverende jaren', vertelt Gerard, die benadrukt dat zijn melding over een milieudelict de juridische strijd in een stroomversnelling heeft gebracht. Dat er zolang niets is gebeurd, wijdt hij aan het juridische stelsel in Nederland. "Dat een koopwoning zonder hypotheek- of andere geldschuld, en waarvan gas, water en licht zijn afgesloten niet kan worden gevorderd als de eigenaar zijn onroerendezaakbelasting betaalt."
Verzamelaars zijn altijd een beetje viezig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ennnn over een jaar staat z'n nieuwe woning ook weer vol.
Word er al kriegelig van als ik een huis binnen kom waar teveel decoratiespul staat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzamelaars zijn altijd een beetje viezig.
Dit gaat ongetwijfeld hand in hand.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word er al kriegelig van als ik een huis binnenkom waar teveel decoratiespul staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word er al kriegelig van als ik een huis binnen kom waar teveel decoratiespul staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-ook-nooit-iets-weg
...horder...
quote:Gerard schat dat de renovatie 400.000 euro gaat kosten. "Alle vloeren moeten eruit, alle muren moeten kaal en worden ontsmet, want het zit helemaal onder de schimmel en de tuin moet worden uitgegraven." Uiteindelijk zal het voor zo'n zeven ton worden verkocht, verwacht hij.
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.quote:Gerard is blij dat hij volgend jaar na dertig jaar weer eens echte buren krijgt. Waarschijnlijk een gezin met kinderen", speculeert hij op basis van het type woning. "Misschien word ik wel oppas-opa."
Ja joh, lachend.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
De staat van m'n huis staat los van m'n verzamelneigingen.
'De helft.'quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.
M'n hele huis is een doom box.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.
"Misschien word ik wel oppas-opa."quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
"wijdt" klopt al niet. Moet "wijt" zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedrijfspanden?
M'n taalgevoel is stervende.
Ik bewaar ook weleens dingen in een grote grijze bak buitenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.
Daarbij had ik ook m'n twijfels ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Misschien word ik wel oppas-opa."
*alarmbellen*
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, ripquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is exact zo'n reactie waarom er onder het bericht niet gereageerd mag worden, jezus gast.
Ik heet geen Jouri. Jussayin.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"wijdt" klopt al niet. Moet "wijt" zijn.
Mensen uit mijn vriendenkring wel. Mijn oud huisgenoten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat weet ik. Mis even de link verder maar okeequote:
ja, nee, oke.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, rip" onder zetten als je dat liever hebt. Je doet net alsof ik op z'n graf dans
Nee, tuurlijk is dit enorm triest, maar moet ik dat er nou echt als disclaimer bij zetten? Er wordt van alle kanten gewaarschuwd om niet slecht voorbereid aan marathons deel te nemen met een reden, alle veiligheidsregels zijn helaas geschreven in bloed.
Je doet net alsof die hele marathon op voorhand afgelast gaat zijn en dat het de schuld van die overledene is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, rip" onder zetten als je dat liever hebt. Je doet net alsof ik op z'n graf dans
Nee, tuurlijk is dit enorm triest, maar moet ik dat er nou echt als disclaimer bij zetten? Er wordt van alle kanten gewaarschuwd om niet slecht voorbereid aan marathons deel te nemen met een reden, alle veiligheidsregels zijn helaas geschreven in bloed.
De schrijvert van het stuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Mis even de link verder maar okee
Ja ze zegt het gewoon evenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Mis even de link verder maar okee
De helft die het wel kan doet dat misschien niet voor een opgepoetste afgekloven krotwoning van 50 jaar oud met energielabel Z.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.
Maar is er bekend dat hij overleden is door slechte voorbereiding? Zoveel mensen die hartproblemen hebben en het niet weten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een zo weinig bijdraagt dat je het net zo goed niet kan zeggen, moet je nagaan wat het andere waard is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij gewoon was gaan bankhangen had hij nog geleefd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is er bekend dat hij overleden is door slechte voorbereiding? Zoveel mensen die hartproblemen hebben en het niet weten.
Misschien ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij gewoon was gaan bankhangen had hij nog geleefd.
Ik wist dat ik hier weg had moeten blijvenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de kleurtjes binnen voor het knisperboekje haken
Ja ik ga van 't weekend ook weer even een knisperbroekje met mijn haakquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de kleurtjes binnen voor het knisperboekje haken
..in Amstelveen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De helft die het wel kan doet dat misschien niet voor een opgepoetste afgekloven krotwoning van 50 jaar oud met energielabel Z.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga van 't weekend ook weer even een knisperbroekje met mijn haak
Brotha ewwwquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier weg had moeten blijven
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Kan je wel net doen alsof je Amsterdammer bent.quote:
Als je dat erin wil lezen, jouw feestje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet net alsof die hele marathon op voorhand afgelast gaat zijn en dat het de schuld van die overledene is.
Tja. Heb je het huis gezien? Al staat het midden in Amsterdam, zou je daar 700k voor willen betalen?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat erin wil lezen, jouw feestje.
Het staat er letterlijk?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... wat kan ik zeggen? Het is de laatste tijd een grote trend om niet goed voorbereid marathons te lopen. En al die mensen verkloten het voor iedereen die het wel serieus neemt, want we gaan nu naar een situatie dat het om het minste geringste al wordt afgeblazen.
De echte vraag is natuurlijk of hij gevaccineerd was?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is er bekend dat hij overleden is door slechte voorbereiding? Zoveel mensen die hartproblemen hebben en het niet weten.
Ohja, we zouden massaal dood neervallen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte vraag is natuurlijk of hij gevaccineerd was?
lolquote:
Dat is eigenlijk wel een gegeven. Je valt ook niet zomaar neer, zelfs na een marathon, dit is wel het meest extreme dat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je dat erin wil lezen, jouw feestje.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte vraag is natuurlijk of hij gevaccineerd was?
quote:al die jonge mensen die plotseling overlijden. #rip. En myocarditis is idd later toegevoegd aan de bijsluiter, maar buiten de onverklaarbare aanhoudende oversterfte is er verder niks aan de hand. So keep your eyes wide shut..
quote:Zal tijd worden dat er meer onderzoek komt naar de oorzaak bij plotseling overlijden van jongeren. Om de discussie wel of geen vaccinatie schade uit te sluiten.
quote:Achterliggende ziektes ook corona vacis gehad en ziekte geactiveerd!! Hartfalen bloedstolsel middel in de vacins tis bekent hč!
quote:de gentherapieprikjes doen meer kwaad dan goed, en dat voor een snotneus
Dat is mij overkomenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, we zouden massaal dood neervallen op de parkeerplaats
Dit is gewoon een ietwat vertraagde reactie
Wat ben je dan in het F1 subforum?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mij overkomen
Sinds dien spook ik in de KSC.
Het is amyloīdose!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon vette rhabdomyolyse jongen.
Al duurt dat volgens mij een tijdje en gebeurt dat niet meteen.
Dr. CL kijkt alle medische series.
Het is in ieder geval geen lupus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon vette rhabdomyolyse jongen.
Al duurt dat volgens mij een tijdje en gebeurt dat niet meteen.
Dr. CL kijkt alle medische series.
Geen idee, maar dat zeggen ze bij House altijdquote:
Af en toe zweef ik even naar de buren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat ben je dan in het F1 subforum?
Ik moet denken aan het historische bericht van Ikea dat ze nu ook vegan hotdogs hadden. Dat weet @Elvi ook nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig nog mensen die kritische vragen stellen.
@ESF1Gamer had mij hierheen geloktquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is mij overkomen
Sinds dien spook ik in de KSC.
Daarom moeten Stig en ik zo hard werken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Af en toe zweef ik even naar de buren.
Oké nu weer gordelroos erbij. Die is nieuw.quote:Oke, ik weet hoe media werkt, als iemand een nieuwtje heeft over een voetballer die spontaan in elkaar zakt gaan alle journalisten op zoek naar soortgelijke verhalen. Dan lijkt het opeens heel veel voor te komen. Dat is wat een hype is. Toch word ik hier wat achterdochtig van. Het komt iets te vaak voor, en dat vanaf een aanwijsbare periode. Net als gordelroos. Wakker blijven dus.
quote:Vaccin misschien?
Het staat op de bijsluiter dat het hartproblemen kan veroorzaken zoals meerdere ziektes.
Simpele zielen zullen niet verder komen dan smileys of oneliners ipv vragen stellen over vaccin wat zo discutabel is.
quote:Blijft toch heel vreemd dat juist gezonde jonge mensen hier mee te maken hebben
quote:misschien een onderzoek naar vaccinatie schade??? Zijn jullie wel verplicht toch na al die dodelijke sport ongelukken. Wanneer gaan jullie een echt werk leveren??? Iov alleen maar wat neer brabbelen
The gift that keeps on giving.quote:Was 17 graden met veel bewolking afgelopen zondag hitte verhaal is dus onzin hitte begint pas bij 30 plus hier spelen de vaccins ofwel gifspuiten tegen covid een rol
PVV vind het allemaal best.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
The gift that keeps on giving.
Het is gewoon toewijding aan historisch accuraat een marathon willen lopen. Die eerste viel ook dood neer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een gegeven. Je valt ook niet zomaar neer, zelfs na een marathon, dit is wel het meest extreme dat kan gebeuren.
hebben ze zo de afstand bepaald?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is gewoon toewijding aan historisch accuraat een marathon willen lopen. Die eerste viel ook dood neer.
Maar ik vind slapen wel zo fijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké nu weer gordelroos erbij. Die is nieuw.
WAKKER BLIJVEN
Liquid crack.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat vitakraft liquid snack is echt de hard drugs voor katten.
Maar ze roepen ook steeds dat je wakker moet wordenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik vind slapen wel zo fijn
@Crack_ is vloeibaar?quote:
Ik kwam dat spul tegen dat over datum was en mijn 2 katten werden gelijk helemaal wild.quote:
Ik koop ze eigenlijk van allemaal merken maar toevallig heb ik nu wel dit merk. Laatst met allemaal korting voer en snacks gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kwam dat spul tegen dat over datum was en mijn 2 katten werden gelijk helemaal wild.
Ik had gelukkig nog ergens een doosje dat niet over datum is.
Dat valt hier gelukkig mee.quote:
Onopgevoede kinderenquote:
Zweep erover.quote:
Ik kreeg laatst van een ander merk gratis erbij toen ik vorige maand een zak voer kocht bij bol.com.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop ze eigenlijk van allemaal merken maar toevallig heb ik nu wel dit merk. Laatst met allemaal korting voer en snacks gekocht.
quote:
Nou, met een zweep niet. Ik leg ze altijd onder het achterwiel.quote:
Bedankt nog daarvoor @ESF1Gamerquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer had mij hierheen gelokt
Of jij
Wat heb ik nu weer gedaanquote:
*strompelquote:
iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Lekker druk weer in de supermarkt. Ga allemaal weg.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Lekker druk weer in de supermarkt. Ga allemaal weg.
Die schuim dingen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Even een momentje van stilte. De Jumbo verkoopt hier die mokka koeken niet meer.
Mokka ladies als ik het goed zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die schuim dingen?
Die vind ik ook heerlijk
klote jumboquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
Even een momentje van stilte. De Jumbo verkoopt hier die mokka koeken niet meer.
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.quote:
Loop ook als een soort kip zonder kop rond want jeetje lijkt wel kerst.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.
Oh die, die zijn lekker idd. Jammer dat ze daar uit het assortiment zijnquote:
Was wel altijd een hele kunst om ze heel thuis te krijgen maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh die, die zijn lekker idd. Jammer dat ze daar uit het assortiment zijn
Was ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer had mij hierheen gelokt
Of jij
Ik denk dat jij zomaar iets op het spoor kan zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is gewoon toewijding aan historisch accuraat een marathon willen lopen. Die eerste viel ook dood neer.
Boodschappen al gedaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want morgen is het helemaal gekkenhuis natuurlijk want op zondag is alles dicht.
Ik heb net bij de Kruidvat wel Oreo Tiramisu meegenomenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:19 schreef Ama het volgende:
rEsEaRcHquote:Ik kreeg gordelroos na een pneumokokken vaccinatie. Heb dat gemeld bij Lareb die het al vaker had gehoord. (...) Ik vraag me na mijn ervaring af of de toegenomen vaccinaties een rol spelen, er is nogal veel gevaccineerd de laatste jaren, meer dan ooit. Bij mij moet die pneumokokken vaccinatie de boosdoener zijn geweest, het kwam een paar dagen later opzetten.
is idd de enige logische verklaring. Moet van die prik komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even gezocht naar dat gordelroosgebeuren:
[..]
rEsEaRcH
quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker op reis door Duitsland naar een vakantieadres.
Van de 5 uur reizen nu al 2 uur in files.
Stampend drukke tankstations. Overal Indiërs die schreeuwen.
Slappe koffie voor ¤3,95 in kleine papieren cup.
Einde travelsnack.
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Kinderen nog een beetje gezellig wel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Heb je wapens bij tegen die Indiërs?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Picsquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net bij de Kruidvat wel Oreo Tiramisu meegenomen
Ik hoor je al smak geluiden makenquote:
quote:
Ik hoorde RPM toen ik dit las. @ESF1Gamerquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik had even gezocht naar dat gordelroosgebeuren:
[..]
rEsEaRcH
Dat was een mooie dag ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet denken aan het historische bericht van Ikea dat ze nu ook vegan hotdogs hadden. Dat weet @:elvi ook nog wel.
Gegierd van het lachen om de reacties.
Alle Duitsers zijn ook lekker vrij vandaag natuurlijk. RIP.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Einde travelsnack.
Ja kut die zit hier nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
Het begint al @:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)oeken-at-plus-352978
de jumbo had dit ook alquote:
niet heel vreemd met die extreme prijzen dat ze de paaseijtes aan de straatstenen niet kwijt rakenquote:
ik heb de afgelopen paar weken wel een minimaal 50 euro aan eitjes uitgegeven jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet heel vreemd met die extreme prijzen dat ze de paaseijtes aan de straatstenen niet kwijt raken
ik heb er 0 gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen paar weken wel een minimaal 50 euro aan eitjes uitgegeven ja
ik kocht ze meestal per kiloquote:
ik koop liever asperges per kiloquote:
dat is nog duurder waarschijnlijk.quote:
ik houd van witte. en koop ze alleen als ze onder de 11 euro per kilo zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is nog duurder waarschijnlijk.
en eigenlijk vind ik alleen groene asperges lekker
daar kun je best veel broccoli voor kopenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd van witte. en koop ze alleen als ze onder de 11 euro per kilo zijn.
hier bij de boer hebben ze dwergjes voor 10,95 per kilo dus ik heb alweer ingeslagen, meteen een lading geschild in de vriezer gedaan.
de normale zitten rond de 20 euro... bij de supermarkt nog meer
uhuh maar dat vinnik niet zo lekker as witte aspergesquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kun je best veel broccoli voor kopen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tanuki's in Nederland:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-hele-land~a1fe42a1/
Kun je dat eten?quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tanuki's in Nederland:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-hele-land~a1fe42a1/
doe je er ook iets in of ga je alleen met een lege koffer op stap?quote:
Koffer gepakt betekent vaak koffer ingepakt. Suggererend dat er spullen in zijn gedaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je er ook iets in of ga je alleen met een lege koffer op stap?
Nee mijn kleding zit er in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je er ook iets in of ga je alleen met een lege koffer op stap?
Ik dacht eerder aan deze:quote:
op zoek naar een tweede koffer..quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tot nu toe welmaar kan niet veel bij
Buda.quote:
Tanooki Mario verschijnt voor het eerst in Super Mario Bros. 3, wanneer Mario een Tanooki-pak krijgt. In deze vorm kan hij in een onkwetsbaar standbeeld veranderen door PadDown ingedrukt te houden en tegelijkertijd op B te drukken. Bovendien kan hij de bewegingen van Wasbeer Mario gebruiken, wat hem een verbeterde versie van Wasbeer Mario maakt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan deze:
[ afbeelding ]
Mijn zus vond het er zo schattig uitzienquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tanooki Mario verschijnt voor het eerst in Super Mario Bros. 3, wanneer Mario een Tanooki-pak krijgt. In deze vorm kan hij in een onkwetsbaar standbeeld veranderen door PadDown ingedrukt te houden en tegelijkertijd op B te drukken. Bovendien kan hij de bewegingen van Wasbeer Mario gebruiken, wat hem een verbeterde versie van Wasbeer Mario maakt.
Dat klinkt best veel in mijn orenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:00 schreef Karzai het volgende:
ik ga ga ook niet veel meer doen, nog ff de keuken opruimen zo, bedje verschonen, muziekje luisteren en verder zie ik wel
nou dat is hooguit een half uurtje werkquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt best veel in mijn oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |