ja, nee, oke.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, rip" onder zetten als je dat liever hebt. Je doet net alsof ik op z'n graf dans
Nee, tuurlijk is dit enorm triest, maar moet ik dat er nou echt als disclaimer bij zetten? Er wordt van alle kanten gewaarschuwd om niet slecht voorbereid aan marathons deel te nemen met een reden, alle veiligheidsregels zijn helaas geschreven in bloed.
Je doet net alsof die hele marathon op voorhand afgelast gaat zijn en dat het de schuld van die overledene is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, rip" onder zetten als je dat liever hebt. Je doet net alsof ik op z'n graf dans
Nee, tuurlijk is dit enorm triest, maar moet ik dat er nou echt als disclaimer bij zetten? Er wordt van alle kanten gewaarschuwd om niet slecht voorbereid aan marathons deel te nemen met een reden, alle veiligheidsregels zijn helaas geschreven in bloed.
De schrijvert van het stuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Mis even de link verder maar okee
Ja ze zegt het gewoon evenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Mis even de link verder maar okee
De helft die het wel kan doet dat misschien niet voor een opgepoetste afgekloven krotwoning van 50 jaar oud met energielabel Z.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.
Maar is er bekend dat hij overleden is door slechte voorbereiding? Zoveel mensen die hartproblemen hebben en het niet weten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat het een zo weinig bijdraagt dat je het net zo goed niet kan zeggen, moet je nagaan wat het andere waard is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij gewoon was gaan bankhangen had hij nog geleefd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is er bekend dat hij overleden is door slechte voorbereiding? Zoveel mensen die hartproblemen hebben en het niet weten.
Misschien ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij gewoon was gaan bankhangen had hij nog geleefd.
Ik wist dat ik hier weg had moeten blijvenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de kleurtjes binnen voor het knisperboekje haken
Ja ik ga van 't weekend ook weer even een knisperbroekje met mijn haakquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb de kleurtjes binnen voor het knisperboekje haken
..in Amstelveen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De helft die het wel kan doet dat misschien niet voor een opgepoetste afgekloven krotwoning van 50 jaar oud met energielabel Z.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga van 't weekend ook weer even een knisperbroekje met mijn haak
Brotha ewwwquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier weg had moeten blijven
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Kan je wel net doen alsof je Amsterdammer bent.quote:
Als je dat erin wil lezen, jouw feestje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je doet net alsof die hele marathon op voorhand afgelast gaat zijn en dat het de schuld van die overledene is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |