Een human centipede ourobouros.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt AI gevoed met kwalitatieve bronnen... O wacht.
Wat heb jij toch met poep?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze hun eigen taal ontwikkelen en heimelijk ons drinkwater vervuilen met poep.
Fair, het is na 10 uur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zorg er af en toe voor dat mensen me niet te hard missen als ik er even niet ben. Zo aardig ben ik.quote:
Blij dat ook hier op inclusiviteit is gelet. Een ware overwinning!quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zie dat je een hoop tijd over hebt vandaag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland vraagt zich massaal af: is Goede Vrijdag nou een officiële vrije dag?"
Alleen als je echt extreem onbelangrijk werk hebt en supermisbaar bent.
Daarom post je hier?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland vraagt zich massaal af: is Goede Vrijdag nou een officiële vrije dag?"
* kwiwi geniet heerlijk van vrije dagquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dat je een hoop tijd over hebt vandaag.
Niet iedereen staat aan de lopende band in de koekjesfabriekquote:
De machinevertaling heeft reverb room dan wel weer goed. Echt wtf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.
nog 1,5 dag en dan heb ik ook weer eens 2 dagen weekendquote:
* Fogel ookquote:
Galmroom, vers van de echokoe.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De machinevertaling heeft reverb room dan wel weer goed. Echt wtf.
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wacht, er is verschil tussen een echo chamber en een reverberation room.
Wie is de burgemeester van Wezel?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.
ZwabAI.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Galm en echo zijn verschillende dingen. Het verschil is tijdsduur tussen geluid en weerkaatsing. Galm is kort, zoals de weerkaatsing in een kale kamer of kerk. Echo is roepen in de bergen en antwoord terug horen.
De ware definitie is iets complexer, maar voor normale conversatie leek dit me het meest passend.quote:
Een kamer voor galm en een kamer voor galm. Bedankt Wikipedia.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:52 schreef CherryLips het volgende:
An echo chamber is a hollow enclosure used to produce reverberation, usually for recording purposes.
A reverberation room or reverberation chamber is a room designed to create reverberation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |