"Fokker aangevallen door beer."quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het super engDacht als er 1 aankomt duw ik buda naar voren
Maar daar zit niet genoeg vlees aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het super engDacht als er 1 aankomt duw ik buda naar voren
denk dat die met buda wel even bezig is hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar zit niet genoeg vlees aanDat is net 1 stokje voor zo'n beer.
Sow.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die met buda wel even bezig is hoor
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.quote:
Verschilt per beer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.
Dat maakt het er niet makkelijker op.quote:
hij is dan toch aan het knagen op budaquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je toch juist niet doen bij een beer.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is dan toch aan het knagen op buda
quote:
Dat is pas vanmiddagquote:
Hardlopen is ongezond..quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)on-is-overleden.html
Is de club nu nog open? (lol)quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is weer iemand aan het schuren.
Tja... wat kan ik zeggen? Het is de laatste tijd een grote trend om niet goed voorbereid marathons te lopen. En al die mensen verkloten het voor iedereen die het wel serieus neemt, want we gaan nu naar een situatie dat het om het minste geringste al wordt afgeblazen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat is erg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef CherryLips het volgende:
En nu neemt de vraag af en dat voelt ook weer niet goed. Ik verwacht nu wekelijks berichten over haar liefdesleven.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er was nou eenmaal zo ongelofelijk veel vraag naar vanuit de maatschappij dat dat lastig was
Vind haar voor de rest wel een ok meid. Altijd sympathiek, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu neemt de vraag af en dat voelt ook weer niet goed. Ik verwacht nu wekelijks berichten over haar liefdesleven.
Ik kwam er gisteren nog twee tegen, maar ik moest even graven wat het ook alweer was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Machinevertaling heeft moeite met de context van het woord diaphragm.
Zo goed ken ik haar niet. Dat wil ik ook niet. Het is gewoon lekker om vooroordelen te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind haar voor de rest wel een ok meid. Altijd sympathiek, ziet er goed uit.
En doet gewoon wat ze wil ongeacht het commentaar van de buitenwereld
Dit is exact zo'n reactie waarom er onder het bericht niet gereageerd mag worden, jezus gast.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... wat kan ik zeggen? Het is de laatste tijd een grote trend om niet goed voorbereid marathons te lopen. En al die mensen verkloten het voor iedereen die het wel serieus neemt, want we gaan nu naar een situatie dat het om het minste geringste al wordt afgeblazen.
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren nog twee tegen, maar ik moest even graven wat het ook alweer was.
Ik zat op een website met onderdeeltjes, en die was duidelijk machinevertaald.
Een bonnetjesprinter was een "ontvangstprinter", wat duidelijk een receipt printer was, en een kogelrollertje voor onder een meubel oid werd een kogelgietmachine, wat een ball caster zal zijn geweest.
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toontquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toont
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt schijtirritant en wordt alleen maar erger. Ik ben nu ook wat technische dingen aan het opzoeken en kom alleen maar machinevertaalde websites tegen.
Oh sweet summer child.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je een zoekmachine maken die alleen pagina's uit het .nl domein toont
okquote:
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik ging voor de lol de raarvertaalde termen googlen en er zijn honderden resultaten voor ontvangstprinter. Ik voelde me gegaslight, ging bijna twijfelen of het niet stiekem een obscuur maar correct woord was.
Gelukkig wordt AI gevoed met kwalitatieve bronnen... O wacht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?
Dat ze hun eigen taal ontwikkelen en heimelijk ons drinkwater vervuilen met poep.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden we zo ten onder gaan? Dat de vertaalmachines alles zo vervuilen dat we uiteindelijk van niets meer weten wat de betekenis is?
Misschien ben ik zelf al AI.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
overgankelijk werkwoord • gaslightte, heeft gegaslight
Uh oh.quote:
Een human centipede ourobouros.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig wordt AI gevoed met kwalitatieve bronnen... O wacht.
Wat heb jij toch met poep?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze hun eigen taal ontwikkelen en heimelijk ons drinkwater vervuilen met poep.
Fair, het is na 10 uur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zorg er af en toe voor dat mensen me niet te hard missen als ik er even niet ben. Zo aardig ben ik.quote:
Blij dat ook hier op inclusiviteit is gelet. Een ware overwinning!quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een human centipede ourobouros.
[ afbeelding ]
Ik zie dat je een hoop tijd over hebt vandaag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:38 schreef UitStraling het volgende:
"Nederland vraagt zich massaal af: is Goede Vrijdag nou een officiële vrije dag?"
Alleen als je echt extreem onbelangrijk werk hebt en supermisbaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |