KIEP.quote:
Als dat betekent dat creeps ons verder met rust laten ben ik wel voorstanderquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag net een AI filmpje van een beeldschoon zingend meisje, het is zover, we kunnen vrouwen afschaffen
Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Tok!quote:
Soms wel jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan. Maar het leven is met echte vrouwen toch leuker, zeg nou zelf
Nee zo werkt dat niet hierquote:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij die zou herkennen als er eentje in je gezicht hoest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als dat betekent dat creeps ons verder met rust laten ben ik wel voorstander
👀quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom straks wel even controleren.
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
een zwevende hand met een AH tasje!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is de grap dat hij camouflagekleding aan heeft?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
een zwevende hand met een AH tasje!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij kan iemand in camouflagekleding zien?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is de grap dat hij camouflagekleding aan heeft?
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kan iemand in camouflagekleding zien?
Heb je dat geleerd met de brandweertraining?
De andere 8/10 punten zijn er ook wel, maar dragen camouflage.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.
kritisch publiekquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.
Kibbeling toch wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |