Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.
Hahahaha ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanaf morgen gaat iedereen op dieet hier
hele bak Mars-ijs over smerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb koppijn maar ik heb geen paracetamol meer.
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugdquote:
quote:
quote:
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariantquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Kom vechten danquote:
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzeneggerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugd
Snickers icecream staat toch wel in de top 3 van lekkerste ijsjesquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @CherryLips is het eens met mij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
T2 is nog steeds ijzersterk iig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzenegger
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
Ik voer jou ijsquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.
Nee de Snickers is echt veruit het bestequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |