Of gewoon nog even een weekje wachten tot ze in de 3 voor 1 bij de hema liggenquote:
Vorig jaar waren die ook meteen opquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon nog even een weekje wachten tot ze in de 3 voor 1 bij de hema liggen
nussini's zonder nutsquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
Ik weet niet wat dit impliceert.
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakkingquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
En nog zijn ze duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
Jumbo heeft al wel de hele tijd paaseitjes 1 plus 1
Tetten!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Milkinis?
Bikinis met melk er in?
Het valt eigenlijk prima meequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, lekker balkonweer is het niet. Veel te koud.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakking![]()
Weer? Wanneer bazel ik ooit? Altijd 100% rationele inhoud hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht wat loopt Zwabbie nou weer te bazelen, maar het staat op die verpakking![]()
Hier schijnt alweer een paar uur de zonquote:
Gelukkig had je nog geen twijfelachtige grap voor de 'Toffee & Nut' klaarstaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer? Wanneer bazel ik ooit? Altijd 100% rationele inhoud hier.
Ja ik denk, ik houd het netjes zo rond etenstijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had je nog geen twijfelachtige grap voor de 'Toffee & Nut' klaarstaan
Deze mix is wel eens lekkerder geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze bij nog Milka favourites voor 1,99 liggen, deze
[ afbeelding ]
Ja want daar houden we hier normaal altijd zo goed rekening meequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik houd het netjes zo rond etenstijd.
Eerst de stapjes dan de hapjesquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
Kiepstoof is klaar
Denk dat ik eerst nog ff rondje ga lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |