Duitsers maken geen grappenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze in Duitstalig deel van Zwitserland woont.
Qualität muss sein!quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ze in Duitstalig deel van Zwitserland woont.
Ik vind dit nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef de grap een 2/10. En die 2 is alleen maar voor de moeite omdat er een foto gepost is.
Jawohl!quote:
NEIN!quote:
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dot nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.
Zo'n zwaar leven jij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit nog grotere kuthumor dan Brigitte Kaandorp en daar sla ik al compleet droog van.
Aber Frau Kwiwi, ich bitte Sie.quote:
Daarentegen en daardoor zijn de zeldzame vrouwen met gouden humor dan weer superaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.
Eens, al zijn sommige wel grappig als stand up comedyquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brigitte Kaandorp kan ik ook niks mee. Maar vrouwen zijn gewoon over het algemeen geen goede cabaretiers.
Welke? Ik kan er zo snel geen opnoemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eens, al zijn sommige wel grappig als stand up comedy
Natalie Cuomoquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welke? Ik kan er zo snel geen opnoemen eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarentegen en daardoor zijn de zeldzame vrouwen met gouden humor dan weer superaantrekkelijk.
Deze blijft wel grappig ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Al blijft dit een klassieker.
Bekijk deze YouTube-video
Ja prima eigenlijk. Wel wat groter dan ik gewend was na die 10th gen, maar de tekst is scherper en hij laadt/reageert zoveel sneller dan de oude, dat ik wel kan leven met het grotere schermquote:
Kwam opeens op mijn for you page langs en ik bleef hangenquote:
al besprokenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:20 schreef CherryLips het volgende:
Al blijft dit een klassieker.
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kwam opeens op mijn for you page langs en ik bleef hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |