SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik weet niet wat dit allemaal betekent maar het klinkt ernstig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Roxy Dekker en de Bankzitters. En het is vandaag Blikkendag.
Bijna negen maanden inderdaad!quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
Wajooo gewoon een nieuw geopend. Da's lang geleden.![]()
Of we plaatsen een paar ESF-gerelateerde liedjes die in de lijst zouden passenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:55 schreef NailQueen het volgende:
Of we gaan allemaal naar het online kanaal Foute Uur Non Stop
Beretrots op jequote:Op vrijdag 18 april 2025 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
Wajooo gewoon een nieuw geopend. Da's lang geleden.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit allemaal betekent maar het klinkt ernstig.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Of we plaatsen een paar ESF-gerelateerde liedjes die in de lijst zouden passen
Bekijk deze YouTube-video
Bij het refrein begon het te dagen dat ik deze wel eens eerder heb gehoordquote:
Maar nu is er dus een hele mooie gekraamd, dit topic zal louter bestaan uit kwaliteitsposts!quote:
Ohh dat vond ik heel lekker, veel plezierquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo ga ik vanavond Koreaans Bbq'en. Ben benieuwd.
Deze blijft irritant goed hangenquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo ga ik vanavond Koreaans Bbq'en. Ben benieuwd.
SPOILER: Flauwe grapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel plezier beerIk ben benieuwd hoe het je bevalt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:51 schreef NailQueen het volgende:
Wat is beter dan een normaal weekend? LANG WEEKEND!
Ik wist niet dat je een fan wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ronnie Tober met Tijd voor Max.
Tijd voor Max staat hier altijd op met etenstijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een fan was![]()
Maar bijna struikelen op het podium vlak voor zijn 80ste verjaardag was wel heel lullig geweest.
Je mag het best geweldig vinden. Dat nieuwe nummer was dan weer niets.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd voor Max staat hier altijd op met etenstijd.
Wat ze zongen vond ik niet echt goed.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mag het best geweldig vinden. Dat nieuwe nummer was dan weer niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |