SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Puntje voor @Wottequote:Op vrijdag 18 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
vroeger wel...
de laatste 20 jaar niet meer......
quote:
quote:Robin van Persie ving zijn allereerste karper ooit in Friesland, toen hij daar met zijn opa en oma op vakantie was. Als nieuwe trainer van sc Heerenveen wil hij "herkenbaar, goed, dynamisch voetbal, met passie en strijd" binnenhengelen.21 mei 2024
Klopt, dus geloof ik er weinig van dat die transfer kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Benfica onderhandelt niet als Feyenoord
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, dus geloof ik er weinig van dat die transfer kans van slagen heeft.
Mocht je al hengelen op de kleuterschool?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
vroeger wel...
de laatste 20 jaar niet meer......
Ik was denk ik een jaar of 6-7 toen ik mijn eerste voorntjes ving....quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mocht je al hengelen op de kleuterschool?
Als Slot denkt dat hij een groot verschil zou kunnen gaan maken wel....Het zou niet eens een transferrecord zijn. Ik denk dat het middenveld van Liverpool wel wat meer creativiteit kan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.
quote:# Speler Transfersom
1 Darwin Núñez Centrumspits 85,00 mln. ¤
2 Virgil van Dijk Centrale verdediger 84,65 mln. ¤
3 Dominik Szoboszlai Centraal middenveld 70,00 mln. ¤
4 Alisson Keeper 62,50 mln. ¤
Daarom, ik verwacht dat Liverpool - als ze al interesse hebben - voldoende verstand hebben om niet meer dan 40-45 miljoen te bieden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarom, ik verwacht dat Liverpool - als ze al interesse hebben - voldoende verstand hebben om niet meer dan 40-45 miljoen te bieden.
Denk ook niet dat ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.
Sowieso schakelketting, Nike Air Max en een petje. Ik probeerde je nog te pluggen bij 1908, vriend. Tot op heden geen toezeggingen maar zeker een opening.quote:
Beiden waar. Heeft ook nog een 3-jarig contract, dus Benfica zal geen haast hebben. Liverpool zie ik echter geen 80 miljoen ofzo betalen voor Kokcü. Een middenvelder met alleen ervaring in Nl en Portugal (en wat CL potjes) is nogal een risico voor dat bedrag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.
Of Breum. Steijn is een media hypequote:Op zaterdag 19 april 2025 13:07 schreef De_Kraam het volgende:
Dan zou ik toch echt eerder voor Antman gaan.
Zijn statistieken spreken voor zich. Maar hoe tf gaat Feyenoord dit betalen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of Breum. Steijn is een media hype
Nee, zijn statistieken alleen zeggen niet alles. En er zijn genoeg uitgaande transfers (Gimenez) geweest en nog komende deze zomer. Geld zal het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zijn statistieken spreken voor zich. Maar hoe tf gaat Feyenoord dit betalen?
Zerrouki terug sturen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zijn statistieken alleen zeggen niet alles. En er zijn genoeg uitgaande transfers (Gimenez) geweest en nog komende deze zomer. Geld zal het probleem niet zijn.
Het schijnt ook dat Sem Steijn de doelpalen meeneemt zonder dat iemand het had gevraagd, dus met zijn mentaliteit zit het ook goed!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'
Echt hé. Het is niet alsof ze dit seizoen met transfers en Europees voetbal 160 miljoen hebben binnen gehaald.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben het geluk dat Twente dusdanig veel geld gaat vragen dat die transfer er niet gaat komen, maar wat een ontzettende blamage dat je het überhaupt probeert. Dit kan onmogelijk uit de scouting komen, Te Kloese is een ongelooflijke fraud die zich laat beïnvloeden door imbecielen als Hans Kraay jr.
Jannes is niet gecharmeerd van deze speler.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)
Ik hoop niet op het conto van Ruijl want dan moeten we daar ook een haatcampagne tegen gaan beginnen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)
We kunnen beter de verhuisdozen alvast klaar leggen dan, liggen alleen maar te slapen in het Maasgebouw!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop niet op het conto van Ruijl want dan moeten we daar ook een haatcampagne tegen gaan beginnen.
Die gaat er volgend seizoen 20 tot 30 maken bij Feyenoordquote:
Media hypequote:Op zaterdag 19 april 2025 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of Breum. Steijn is een media hype
Twente speelt over het algemeen ook best aanvallend...quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar bij Twente krijg je wel meer ruimte om te voetballen dan bij Feyenoord toch?
Behalve als het spelers van Twente zijn. Zerrouki en Smal waren al binnen in aprilquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:29 schreef fetX het volgende:
Dit kan Te Kloese niet zijn. Die gaat meestal eind augustus pas handelen.
Ik mis ook wel creativiteit eigenlijk. Milambo heeft dat, maar komt er niet echt meer uit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor een maximaal bedrag van 10 miljoen vind ik het nog best te billijken. Je hebt verder met Hwang, Moder, in mindere mate Milambo en Targhalline en wellicht Timber al een prima middenveld, het enige wat ontbreekt zijn de goaltjes.
Ik ben er geen fan van maar als ie ook bij ons tegen de Fortuna’s en NEC’s van de wereld de 1-0 erin trapt vergeet je dat gauw. Zelfs met die tokkie familie op de tribune.
Guus Til, maar dan zonder het fysieke vermogen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Met Sem Steijn koop je goals
En een speler die totaal verzoop in de Europa liek.
En met een Hans Klok hoofd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus Til, maar dan zonder het fysieke vermogen.
Tja, scorend vermogen is nog wel iets concreters dan creativiteit. Ik verwacht eigenlijk wel dat er in deze ploeg genoeg voetballend vermogen zit, ook als Paixao en Stengs vertrekken. Ook al zien we daar weinig van terug afgelopen wedstrijden, maar Robin krijgt een serieuze kans in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mis ook wel creativiteit eigenlijk. Milambo heeft dat, maar komt er niet echt meer uit.
Met Steijn haal je alleen zogenaamd ‘scorend vermogen’ binnen. Wat hij nooit op een hoger niveau gaat laten zien.
Een garantie op 15 goals #pietjeaidsquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Met Sem Steijn koop je goals
En een speler die totaal verzoop in de Europa liek.
Conclusie dit seizoen was dat we te weinig middenvelders haddenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, scorend vermogen is nog wel iets concreters dan creativiteit. Ik verwacht eigenlijk wel dat er in deze ploeg genoeg voetballend vermogen zit, ook als Paixao en Stengs vertrekken. Ook al zien we daar weinig van terug afgelopen wedstrijden, maar Robin krijgt een serieuze kans in de voorbereiding.
Zeker als Timber blijft moet je oppassen dat het middenveld niet overvol raakt qua opties. Dan heb je straks Hwang, Milambo en Stengs op de bank, das een beetje veel van het goede. Bovendien kan die ‘creativiteit’ ook komen van de backs en buitenspelers zoals nu al een beetje het geval is.
Steijn heeft verder in zijn eentje een stuk meer goals dan al onze middenvelders bij elkaar. En wellicht zorgt een lopende 10 er ook voor dat de spits niet voortdurend op een eiland belandt wat bij Ueda en Carranza al langer een probleem is, omdat ze als eenzaam aanspeelpunt niet goed genoeg zijn.
Wel eens dat je er Europees weinig aan gaat hebben, maar op zich hoef je hem dan niet op te stellen, met Milambo, Hwang en Moder heb je minimaal drie prima opties. En het is wel een goede opportunistische invaller op dat niveau, denk ik. 10 miljoen is wel veel, maar ook niet absurd.
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?
Geloof er niets van, hebben ze lang niet zulke leuke jonge meisjes (18+) als in Praag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'
Dit wordt dus een ongekend channant belachelijk succesquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jannes is niet gecharmeerd van deze speler.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt dus een ongekend channant belachelijk succes
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:16 schreef ZKA het volgende:
Startsein goede window is gegeven met komst Nadje en Carranza. En oh ja, Smal en Moussa. Maar die vallen nog onder het slechte tijdperk.
Op naar meer mooie scoutingsaanwinsten! Derderangsmateriaal Carranza en Nadje? Ik noteer hem even mee hoor, 13/6/2024. Gr
Precies mijn idee maat. Ik zit er niet op te wachten, maar als je hem schijnbaar ruim onder zijn “marktwaarde” kunt halen door een clausule/herenakkoord, ach… dan kun je je er ook amper een buil aan vallen. Een ook wel lachen richting Twente die dan xx miljoen mislopenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor een maximaal bedrag van 10 miljoen vind ik het nog best te billijken. Je hebt verder met Hwang, Moder, in mindere mate Milambo en Targhalline en wellicht Timber al een prima middenveld, het enige wat ontbreekt zijn de goaltjes.
Ik ben er geen fan van maar als ie ook bij ons tegen de Fortuna’s en NEC’s van de wereld de 1-0 erin trapt vergeet je dat gauw. Zelfs met die tokkie familie op de tribune.
Je hebt dezelfde mening als klaasweetallesquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Wat heeft Sem Steijn Feyenoorders aangedaan? Of wordt er gevreesd dat Maurice er gratis bijkomt?
Heus geen wereldtopper maar hij wordt nu wel heel klein gemaakt. Is niet dat zijn statistieken dit seizoen eenmalig waren.
quote:
Ja en jij dezelfde als die van ZKAquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mening als klaasweetalles
Nou, dat dus
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en jij dezelfde als die van ZKA
Hij heeft toch ook wel gelijk, het wordt nu een beetje een spelletje wie het grappigst kan zeggen dat Steijn er helemaal niks van kan. Terwijl het rekensommetje ook wel simpel is: onze acht middenvelders scoren bij elkaar 15 goals, Steijn 23. Is zeker als selectievulling wel een versterking, maar niet voor zijn marktwaarde.
quote:Sinds zijn transfervrije komst van ADO Den Haag in 2022 scoorde hij 52 keer in 117 officiële duels voor de club.
Vooral dit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook wel gelijk, het wordt nu een beetje een spelletje wie het grappigst kan zeggen dat Steijn er helemaal niks van kan. Terwijl het rekensommetje ook wel simpel is: onze acht middenvelders scoren bij elkaar 15 goals, Steijn 23. Is zeker als selectievulling wel een versterking, maar niet voor zijn marktwaarde.
Als hij blijkbaar een clausule heeft slaat dit nergens op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we gewoon alvast met zijn allen accepteren dat Sem Steijn volgend seizoen voor Feyenoord speelt.
Liever in april al voor een euroknaller-bedrag, dan dat we eind augustus na maanden intensief scouten met Sem Steijn komen voor een woekerprijs. Want daar zie ik Dennis ook wel voor aan.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar ik doel erop dat mijn grote angst is/was dat Feyenoord weer de hele zomer overal bot vangt en op het laatste moment nog met Steijn aan komt kakken voor veel te veel geld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij blijkbaar een clausule heeft slaat dit nergens op.
Ben wel erg benieuwd wat die clausule/ dat herenakkoord nou precies inhoud.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd wat die clausule/ dat herenakkoord nou precies inhoud.
Als we de vage geruchten optellen, zou het er op neer komen dat hij graag naar een top-3 club wil als tussenstap naar het buitenland, en heeft bijgetekend onder de voorwaarde dat hij voor datum xxx door de top 3 gehaald kan worden voor maximaal 10 miljoen - tegen een “marktwaarde” (transfermarkt) van 16 miljoen.
Voor max. 10 miljoen val je je er geen buil aan; valt hij tegen dan verkoop je hem een jaartje later voor z’n gezakte marktwaarde van 10m.
Mwah, deze jongen heeft wel een flink afbreukrisico, als de doelpunten wegvallen blijft er niks van over.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
Voor max. 10 miljoen val je je er geen buil aan; valt hij tegen dan verkoop je hem een jaartje later voor z’n gezakte marktwaarde van 10m.
bizar eigenlijk dat de recordtransfer van Feyenoord op een ruime 8 miljoen staat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.
Vind ik - afhankelijk van de financiële mogelijkheden - niet zo rullefant eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.
Maar 3 van de top 10 verkopen zijn niet van de laatste 3 jaar. Dirkje Kuyt heeft 16 jaar het record op naam gehad, maar vliegt in recordtempo uit de top-10.quote:1 Santiago Gimenez - ¤ 32m - 24/25
2 Mats Wieffer - ¤ 32m - 24/25
3 Orkun Kökçü - ¤ 25m 23/24
4 Luis Sinisterra - ¤ 25m - 22/23
5 Lutsharel Geertruida - ¤ 20m - 24/25
6 Dirk Kuyt - ¤ 18m - 06/07
7 Rick Karsdorp - ¤ 16m - 17/18
8 Marcos Senesi - ¤ 15m - 22/23
9 Tyrell Malacia - ¤ 15m - 22/23
10 Terence Kongolo ¤ 15m - 17/18
11 Jordy Clasie - ¤ 15m - 15/16
12 Royston Drenthe - ¤ 14m - 07/08
13 Fredrik Aursnes - ¤ 13m - 22/23
14 Graziano Pellè - ¤11m - 14/15
15 Tonny Vilhena - ¤ 9m - 19/20
Scoren bij Twente is wel echt even wat anders dan bij Feyenoord. Hij zal er best een paar maken, maar het zou me al verbazen als hij er 10 maakt in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Hij staat nu op 16m en staat naar het schijnt redelijk op de radar in de PL. Er zal gerust 5, 6, 7, 8 miljoen verdampen als ie niet scoort, maar als je hem flink onder de marktwaarde kunt binnenhengelen dan heb je je daar wel aardig tegen verzekerd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze jongen heeft wel een flink afbreukrisico, als de doelpunten wegvallen blijft er niks van over.
Vind je? Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
bizar eigenlijk dat de recordtransfer van Feyenoord op een ruime 8 miljoen staat.
Overdrijven is ook een kunst. Het is nou ook weer niet alsof hij alleen intikkers maakt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren bij Twente is wel echt even wat anders dan bij Feyenoord. Hij zal er best een paar maken, maar het zou me al verbazen als hij er 10 maakt in de Eredivisie.
Dat staat er los van. In de EL zag je al dat hij moeite had. Heb zeer mijn twijfels of hij een tempo hoger aan kan. Dat heeft hij in ieder geval nog niet laten zien.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Het is nou ook weer niet alsof hij alleen intikkers maakt.
Natuurlijk niet, die jongen heeft volgens mij sowieso meer goede/mooie doelpunten gemaakt dan intikkers. Behoorlijk wat afstandsschoten ook volgens mij.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Het is nou ook weer niet alsof hij alleen intikkers maakt.
Ik begrijp dat ze vorig jaar wat extra kolommetjes hebben bijgekocht met fysieke data. Misschien hebben ze daar aanknopingspunten gevonden op basis waarvan ze aanknopingspunten zien voor meer dynamiek. Ofzo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die jongen heeft volgens mij sowieso meer goede/mooie doelpunten gemaakt dan intikkers. Behoorlijk wat afstandsschoten ook volgens mij.
Wat meer een probleem gaat worden is dat er achter de statistieken voetballend weinig zit.. dat zie je vooral in wedstrijden dat Twente het moeilijk heeft, dan speel je eigenlijk met een halve man minder.
Uhh wellicht zit daar ook de grote twijfel? Dat Ueda in een vergelijkbare competitie kwa niveau de zelfde cijfers heeft behaald. En het nu vaker niet dan wel laat zien omdat die gewoon minder ruimte krijgt en het niveau gewoon hoger is?quote:Op zondag 20 april 2025 06:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die discussiëren over Steijn terwijl je met kneuzen als Carranza en ueda opgezadeld bent en dan willen gaan discussiëren of Steijn wel het niveau aankan😂😂😂😂😂😂😂😂
Hmm, dat gaat wel meevallen denk ik, want hij is op zijn best wanneer de zestien van de tegenstander omcirkelt wordt. Hij scoort er ook wel 15 tot 20 bij ons, maar het maakt wel uit of het de 1-0 is of de 5-0, en vooral: compenseren die goals voor een voetballend extreem matige bijdrage, zeker als de tegenstand beter wordt en je meer vanuit de omschakeling gaat spelen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Scoren bij Twente is wel echt even wat anders dan bij Feyenoord. Hij zal er best een paar maken, maar het zou me al verbazen als hij er 10 maakt in de Eredivisie.
Een gehavend Feyenoord won er 2-6 en overwinterde in de CL. Twente kon geen potten breken in de Europa liek, klein verschilletje welquote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef raptorix het volgende:
Laten we nou niet gaan doen of het niveau van Feyenoord enorm veel hoger ligt als Twente, als we spreken over: Het niveau aankunnen.
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt, eigenlijk kan iedereen wel tegen elkaar winnen of verliezen, en is alleen eigenlijk PSV echt redelijk dominant geweest de laatste jaren, maar goed die raken nu ook vrij weinig.quote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gehavend Feyenoord won er 2-6 en overwinterde in de CL. Twente kon geen potten breken in de Europa liek, klein verschilletje wel
Er is helemaal geen top 5quote:Op zondag 20 april 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt,
Er is een top 3 in Nederland en de rest hangt daar met een straatlengte achter. Dat de topclubs het af en toe in de competitie matiger doen dan de mogelijkheden die ze hebben doet daar niets aan afquote:
Straatlengte zeker niet, zeker niet als we naar kwaliteit van voetbal kijken zit het dicht bij elkaar. Het verschil zit hem met name in de continuïteit en daar heeft de traditionele top 3 ook steeds meer problemen mee.quote:Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een top 3 in Nederland en de rest hangt daar met een straatlengte achter. Dat de topclubs het af en toe in de competitie matiger doen dan de mogelijkheden die ze hebben doet daar niets aan af
Daar zit toch wel een verschil tussen hoor. Bij Feyenoord speel je ook nog eens met veel meer druk.quote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef raptorix het volgende:
Laten we nou niet gaan doen of het niveau van Feyenoord enorm veel hoger ligt als Twente, als we spreken over: Het niveau aankunnen.
Kijk eens naar de stand en het verschil tussen FC Utrecht en FC Twente.quote:Op zondag 20 april 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt, eigenlijk kan iedereen wel tegen elkaar winnen of verliezen, en is alleen eigenlijk PSV echt redelijk dominant geweest de laatste jaren, maar goed die raken nu ook vrij weinig.
En dan is Feyenoord aan een vrij teleurstellend seizoen bezig (in de Eredivisie).quote:Op zondag 20 april 2025 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de stand en het verschil tussen FC Utrecht en FC Twente.
Tel daarbij op dat FC Utrecht aan een ongekend lekker seizoen bezig waar alles goed valt en je kan heel simpel concluderen dat er sprake is van een top 3. Niks niet dat de top 5 zo lekker bijelkaar ligt.
De standaard valkuil. Als je bij een mindere club veel scoort dan doe je dat bij een betere club x2!quote:Op zondag 20 april 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zegt mij alleen maar dat als je bij een middelmatige ploeg als twente zoveel doelpunten kan maken dat je er bij Feyenoord er nog veel meer kan maken omdat je bij feyenoord normaal gesproken dominater voetbalt en meer kansen krijgt.
Het is wel heel veel individuele kwaliteit als je er bij twente er zoveel inschiet.
Ruimtes gaan een stuk kleiner worden voor hem en het tempo en niveau ligt hoger. Hij zal zich daar echt aan moeten kunnen aanpassen en dat betwijfel ik gezien zijn matige voetballende kwaliteiten. We gaan het zien.quote:Op zondag 20 april 2025 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat wel meevallen denk ik, want hij is op zijn best wanneer de zestien van de tegenstander omcirkelt wordt. Hij scoort er ook wel 15 tot 20 bij ons, maar het maakt wel uit of het de 1-0 is of de 5-0, en vooral: compenseren die goals voor een voetballend extreem matige bijdrage, zeker als de tegenstand beter wordt en je meer vanuit de omschakeling gaat spelen.
Zolang je spelers als Moder, Milambo en Hwang erachter hebt die wel iets met het balletje kunnen hoeft het niet zo’n probleem te zijn. Voor Ueda gaat het zelfs vrij ideaal zijn want die heeft echt een schaduwspits nodig om ruimtes weg te trekken.
Ik vraag mij enkel af of er enige rek zit in zijn kwaliteiten aan en zonder de bal. Anders speel je in feite met een handicap en is het een soort opgevoerde Lingr.
Hij kan een penalty nemen.quote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Eingelijk zijn alle spelers die de laatste jaren naar Feyenoord zijn gehaald altijd wel vraagtekens geweest waarvan je niet wist wat het zou worden
Steijn is een van de weinige spelers waarvan je eigenlijk weet wat je in huis haalt kwa kwaliteit....
En dan nog gaan mensen zeiken.....
Ueda maakte er 30 ofzo bij een nog mindere ploeg.quote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Eingelijk zijn alle spelers die de laatste jaren naar Feyenoord zijn gehaald altijd wel vraagtekens geweest waarvan je niet wist wat het zou worden
Steijn is een van de weinige spelers waarvan je eigenlijk weet wat je in huis haalt kwa kwaliteit....
Het blijft ironisch dat jij zo’n groot fan bent van een mindere versie van Toornstra.quote:Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Er zijn echt niet zoveel spelers in europa die de afgelopen 2 seizoenen er zoveel erin hebben geschotenquote:Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
De standaard valkuil. Als je bij een mindere club veel scoort dan doe je dat bij een betere club x2!
toornstra heeft 1 mazzelseizoen gehad waar de ballen per ongeluk voor zijn voeten vielen...voor de rest kan hij er geen reet van ...vet varkenquote:Op zondag 20 april 2025 11:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het blijft ironisch dat jij zo’n groot fan bent van een mindere versie van Toornstra.
die competitie is niet te vergelijken met de nederlandsequote:Op zondag 20 april 2025 11:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ueda maakte er 30 ofzo bij een nog mindere ploeg.
Komt wel redelijk overeen met een lijstje wat ik eerder heb gezien, maar volgens mij was dat ook van Capology. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef H.FR het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)n-de-grootverdieners
Voor wat het waard is. Het geld zit niet helemaal op de beste plekken, zullen we maar zeggen. Je vraagt je toch af hoe je zulke bedragen aan bepaalde spelers kunt uitkeren. Als dit klopt.
Even bij PSV gekeken. Tillman staat erop voor ¤300.000, Boscagli voor ¤600.000. Mauro Junior voor ¤270.000. Is dat laatste als niet EU speler überhaupt mogelijk?quote:Op zondag 20 april 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt wel redelijk overeen met een lijstje wat ik eerder heb gezien, maar volgens mij was dat ook van Capology. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
Lijkt me duidelijk dat je moet proberen van Bijlow, Stengs, Zerrouki, Ivanusec en Carranza af te komen deze zomer. Ook als ze de helft van de genoemde waarde zouden verdienen.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef H.FR het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)n-de-grootverdieners
Voor wat het waard is. Het geld zit niet helemaal op de beste plekken, zullen we maar zeggen. Je vraagt je toch af hoe je zulke bedragen aan bepaalde spelers kunt uitkeren. Als dit klopt.
Hancko en Paixao zullen wel verkocht worden. Osman gaat sowieso gewoon terug. Bijlow, Stengs en Zerrouki moet je gewoon hopen dat je er vanaf komt, maar dat zal niet makkelijk worden.quote:1 Justin Bijlow 2.940.000
2 Calvin Stengs 2.450.000
3 Dávid Hancko 2.350.000
4 Ramiz Zerrouki 1.760.000
5 Igor Paixao 1.760.000
6 Ibrahim Osman 1.570.000
Voetballend heb je gelijk.quote:Op zondag 20 april 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt, eigenlijk kan iedereen wel tegen elkaar winnen of verliezen, en is alleen eigenlijk PSV echt redelijk dominant geweest de laatste jaren, maar goed die raken nu ook vrij weinig.
Daar heb je zeker gelijk in, maar ik denk dat dat meer speelt voor bijvoorbeeld een spits die er in 1 seizoen 30 maakt, en dan niks meer. Steijn is toch een wat meer stabiele speler die gewoon goed werkt laat zien over meerdere seizoenen.quote:Op maandag 21 april 2025 10:22 schreef recidivist het volgende:
[..]
Voetballend heb je gelijk.
Maar de verwachtingen en druk die erop staat is heel anders bij top 3 dan de rest van NL. Als Steijn in vijf wedstrijden niet scoort is hij mislukt, en als Feyenoord twee keer achter elkaar verliest heb je de eerste geluiden dat Van Persie een te grote gok was. En dat is bij Twente of AZ echt heel anders. Daar kan je ook nog een stuk langer teren op recentere goede prestaties bij de club bijv.
Nee, zo werkt het rekensommetje niet klaasquote:Op maandag 21 april 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
bij een verkoop van 40 miljoen 8 miljoen....
Ik denk niet dat als ze 10 miljoen winst maken op een transfer er 8 naar ons gaat klaas.quote:Op maandag 21 april 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja godverdomme.quote:Op maandag 21 april 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het rekensommetje niet klaas
quote:Op maandag 21 april 2025 10:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die 5 miljoen aan bonussen was volgens Gouka zo goed als gegarandeerd. Vraag mij af of zulke info ooit vrijkomt. Overal staat nog steeds dat Kokcu voor 25 is gegaan.quote:Op maandag 21 april 2025 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als ze 10 miljoen winst maken op een transfer er 8 naar ons gaat klaas.
Dat doe ik niet knuppel. Als je het topic had gevolgd lijkt dat simpelweg de speler waar ze nu concreet voor zijn, of we het nu willen of niet.quote:Op maandag 21 april 2025 15:10 schreef Document1 het volgende:
Jezus gaan we weer over die overschatte Steijn beginnen.
zoals ik al voorspelde.....quote:'Feyenoord krijgt concurrentie vanuit Italië in de strijd om Sem Steijn'
Feyenoord
Vandaag, 17:13
Feyenoord heeft te kampen met 'geduchte concurrentie uit het buitenland' in de strijd om de handtekening van Sem Steijn. Bronnen rond FC Twente melden tegenover De Telegraaf dat de Italiaanse topclubs AS Roma en Internazionale ook serieuze belangstelling hebben voor de topscorer van de Eredivisie.
Steijn heeft dit seizoen indruk gemaakt op scouts van de Italianen door als middenvelder al 23 keer te scoren. Feyenoord heeft echter op dit moment nog steeds de beste papieren om Steijn binnen te halen en heeft bij FC Twente een eerste bod neergelegd.
"De Hagenaar heeft volgens ingewijden sinds zijn contractverlenging van eind vorig jaar de mogelijkheid om voor 10 miljoen euro te vertrekken komende zomer", aldus clubwatcher Jeroen Kapteijns. De 23-jarige middenvelder ligt nog tot medio 2028 vast in Enschede.
Goed nieuws. Voor we weer een volgende overbetaalde bankzitter halen.quote:
Het was al redelijk algemeen bekend dat hij minimaal 2 kreeg, maar dit is wel erg exorbitant voor een keeper. Laat staan eentje die nooit fit is.quote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Kan die Yvonne of zo iets niet even polsen bij Bijlow hoeveel hij verdient? Weten we meteen of dat lijstje enigszins betrouwbaar is
Iemand met een hoog salaris moet standaard altijd spelen inderdaad!quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Wel heftig dat Priske de man van 3 miljoen op de bank zette en de voorkeur gaf aan Wellenreuter op een gegeven moment.....Of hij wist zijn salaris niet.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Bijlow 3 miljoen zou verdienen.....
Arne Slot was volgens de berichten de best betaalde Feyenoorder en die kreeg 2 miljoen euro.....
Broodje aap verhaal die 3 miljoen
Arend kreeg 4 bruto.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Wel heftig dat Priske de man van 3 miljoen op de bank zette en de voorkeur gaf aan Wellenreuter op een gegeven moment.....Of hij wist zijn salaris niet.
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat Bijlow 3 miljoen zou verdienen.....
Arne Slot was volgens de berichten de best betaalde Feyenoorder en die kreeg 2 miljoen euro.....
Broodje aap verhaal die 3 miljoen
quote:
quote:Arne Slot wordt rijkelijk beloond voor het binnenhalen van het kampioenschap met Feyenoord. De oefenmeester krijgt volgens Valentijn Driessen een basissalaris van rond de twee miljoen euro per jaar en een gepeperde kampioenspremie. "Ik heb ook gehoord dat hij meer dan een miljoen euro heeft gekregen voor de landstitel en directe kwalificatie voor de Champions League", aldus Driessen in Vandaag Inside.
Uiteindelijk niet, maar als je een keeper een dergelijk salaris geeft dan zit hij meestal niet op de bank.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iemand met een hoog salaris moet standaard altijd spelen inderdaad!
Oh Arnequote:Zijn officiële debuut blijft uit, maar hij traint volop mee en leert van keepers als Justin Bijlow en Nick Marsman. ''Van Justin heb ik veel geleerd over professionaliteit, van Marsman vooral over volwassenheid en leven als prof.'' Op 3 september 2020 maakt Troost zijn officieuze debuut tijdens een oefenwedstrijd tegen Club Brugge. ''Voor die wedstrijd zei Advocaat tegen me: ‘Jij hebt toch altijd zo’n grote mond? Laat het dan maar eens zien.’ Na afloop zei hij: ‘Je hebt het laten zien, proficiat.'''
Met de komst van Arne Slot in 2021 verandert de sfeer op Varkenoord. ''Slot is tactisch veel beter dan Advocaat. Hij leeft voor het spelletje en is ook buiten het veld een mensenmens.'' Troost waardeert vooral de benaderbare stijl van de trainer: ''Hij praat met iedereen in de organisatie, van schoonmakers tot artsen.''
Hoewel hij bij Feyenoord geen officiële minuten maakt, is hij nauw betrokken bij de grootste momenten onder Slot. Hij reist mee naar Tirana voor de Conference League-finale, krijgt een medaille na de kampioenswedstrijd tegen Go Ahead Eagles en viert het kampioensfeest op de Coolsingel mee. ''Dat was echt bijzonder. Pas nu besef ik hoe mooi dat allemaal was. Toen leefde je in het moment. Dat geldt natuurlijk ook voor de randzaken. Bij Feyenoord hadden we een zwembad, sauna, auto van de club, het stadion, de kleedkamer... Dat is niet normaal als je daar nu op terugkijkt.''
Ik las het. Waar stond het bericht ook alweer ? Heerlijk over Advocaat.quote:
Denk het niet, was gewoon 2 miljoen bruto plus premiesquote:
Dat nieuwsbericht van jou is van 16 mei 2023. 10 dagen later tekende hij bij. Voor hetzelfde salaris denk je?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Denk het niet, was gewoon 2 miljoen bruto plus premies
Het lijkt me echt sterk dat een nederlandse trainer in de nederlandse competitie 4-5 miljoen zou verdienen
ongeloofwaardig
hij krijgt 8/9 miljoen bij Liverpool
En dat is eigenlijk nog een fooitje voor deze halfgod.quote:
10 dagen later krijgt hij er zeker miljoenen bij...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht van jou is van 16 mei 2023. 10 dagen later tekende hij bij. Voor hetzelfde salaris denk je?
Nee hij kon naar Tottenham en een salaris van 8 miljoen bruto krijgen. Maar hij tekende vast bij tegen een pak lollies en een mokertrage Algerijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 dagen later krijgt hij er zeker miljoenen bij...
Feyenoord heeft helemaal geen geld om salarissen van 4/5 miljoen aan trainers te betalen. De nederlandse markt is daar ook helemaal niet naar
het gemiddelde wat trainers in nederland betaald krijgen ligt rond de 4/5 ton of zelfs minder. Bij ajax,psv en feyenoord kan dat wat hoger liggen.
voor de rest boeit deze discussie dan ook niet
Koekoek.quote:
https://www.reddit.com/r/(...)akt_me_in_mijn_hart/quote:
Ja ik had ook echt nooit verwacht dat voetballers het liefst in de champions league willen uitkomen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)akt_me_in_mijn_hart/
Valt wel op je leest en hoort dat steeds in interviews met spelers terugkomen dat Champions League spelen los van geld, volle stadions, een grote club en het carrièreverloop al een soort hoger doel op zich is.
Open deur misschien omdat het het uiteindelijk hoogste podium haalbaar is maar bedoel als supporter is EL of zelfs Conference Liek ook best vermakelijk. Alleen voor hun weegt dat blijkbaar echt enorm zwaar in hun keuze om bijvoorbeeld bij te tekenen, of überhaupt te willen komen.
Je moet er los van het financiële plaatje toch eigenlijk niet aan denken dat we dat niet halen dit seizoen.
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt nooit verwacht dat voetballers het liefst in de champions league willen uitkomen.
Als je dit zo leest, dan kijken die Jappen een beetje naar ons, zoals wij naar Antillianen kijken. Of op z’n minst naar Italianen ofzo. Grappig.quote:
Dat hangt ook van de competitie af, al die spelers denken dat ze eigenlijk in het eerste van Real Madrid horen, via de CL speel je jezelf in de kijker voor een stap of meer hogerop, die topsalarissen in NL zijn nog steeds peanuts in vergelijking met die van de topcompetities.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.
Ik denk dat dat echt wel meevalt. De spelers in de prijsklasse die wij zoeken zijn normaliter helemaal geen CL waardige spelers. Althans niet gelijk. En als ze dat wel zijn dan zijn er inderdaad betere clubs. Maar dan moeten die clubs wel interesse hebben en speeltijd kunnen bieden.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.
Ik denk wel dat het aantal clubs wat een écht hoger salaris kunnen bieden én daarnaast een beter algeheel sportief plaatje beperkt is. Dan zit je in de Premier League (wat toch een ander type competitie is in vergelijking met de rest) of de echte top van de overige toplanden.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt ook van de competitie af, al die spelers denken dat ze eigenlijk in het eerste van Real Madrid horen, via de CL speel je jezelf in de kijker voor een stap of meer hogerop, die topsalarissen in NL zijn nog steeds peanuts in vergelijking met die van de topcompetities.
Maar die laatste categorie denkt met Feyenoord als tussenstap net even wat hoger te kunnen mikken, dat het in veel gevallen niet lukt is wat anders.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het aantal clubs wat een écht hoger salaris kunnen bieden én daarnaast een beter algeheel sportief plaatje beperkt is. Dan zit je in de Premier League (wat toch een ander type competitie is in vergelijking met de rest) of de echte top van de overige toplanden.
Bij Feyenoord heb je er genoeg rondlopen die ook mee kunnen (al dan niet als reserve) bij de nr 11-20 van de Premier League, Franse top of in de Italiaanse of Spaanse subtop, maar wil je dat, dan verdien je meer maar je levert ook een hoop in.
Wat voor ons enkel gunstig is, en mij ook wel terecht lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die laatste categorie denkt met Feyenoord als tussenstap net even wat hoger te kunnen mikken, dat het in veel gevallen niet lukt is wat anders.
quote:Op donderdag 24 april 2025 13:23 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)erkenning-in-de-kuip
Alleen maar meer reden om te rellen om de technologie te omzeilen.
Nee dankjewel.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef recidivist het volgende:
Heren wat zeggen jullie: ihatarren ophalen bij RKC voor volgend seizoen? Volgens mij kan je hem wel voor vier/vijf miljoen ophalen daar.
We hebben Taghi al.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef recidivist het volgende:
Heren wat zeggen jullie: ihatarren ophalen bij RKC voor volgend seizoen? Volgens mij kan je hem wel voor vier/vijf miljoen ophalen daar.
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee neequote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
![]()
NIEUWS VAN DE KRABBYBODE
![]()
![]()
Feyenoord en FC Twente zijn elkaar weer wat dichter genaderd in de onderhandelingen over de transfer van Sem Steijn. Hoewel er volgens insiders nog wel wat obstakels moeten worden omzeild, lijkt de komst van de 23-jarige aanvallende middenvelder naar Rotterdam steeds aannemelijker te worden.
[ afbeelding ]
@:Gurneyisbestoke @:caland
Alle zuurverdiende miljoenen neerleggen voor een 'leuke' Eredivisiespeler, woehaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2025 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alle zuurverdiende miljoenen neerleggen voor een 'leuke' Eredivisiespeler, woehaaaaaaaa.
In een mediahype trappen, nog veel erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Topscoorder eredivisie bij een matig team.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een mediahype trappen, nog veel erger.
Lukte Bjorn Vleminckx ook ooit.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topscoorder eredivisie bij een matig team.
Zodra het woord 'Europa' valt, is hij nergens te zien bij FC Twente. Even kalm aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Topscoorder eredivisie bij een matig team.
90+6 tegen Bodo en daarmee verlenging afgedwongen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zodra het woord 'Europa' valt, is hij nergens te zien bij FC Twente. Even kalm aan.
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alle zuurverdiende miljoenen neerleggen voor een 'leuke' Eredivisiespeler, woehaaaaaaaa.
Ja dat dit wel rond komt hoorde je aan Robin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta er alleen niet zo negatief in als de meesten.Makkelijk eerste
Ik zie het als een type-Guus Til/Davy Klaassen die je in de Eredivisie altijd kunt gebruiken. Maar de zuurverdiende meloentjes daaraan uitgeven lijkt me in Feyenoord's geval ook weer wat bijzonder.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat dit wel rond komt hoorde je aan Robin.
Ik sta er alleen niet zo negatief in als de meesten.
Nee. Lekker laten afglijden door het afvoerputje die knul.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:08 schreef recidivist het volgende:
Goh. Op de dag dat Twente ons aan een rechtstreekse CL plek kan helpen is Feyenoord vergevorderd met hun belangrijkste speler.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
![]()
NIEUWS VAN DE KRABBYBODE
![]()
![]()
Feyenoord en FC Twente zijn elkaar weer wat dichter genaderd in de onderhandelingen over de transfer van Sem Steijn. Hoewel er volgens insiders nog wel wat obstakels moeten worden omzeild, lijkt de komst van de 23-jarige aanvallende middenvelder naar Rotterdam steeds aannemelijker te worden.
[ afbeelding ]
Lief dat je je zorgen maaktquote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie het als een type-Guus Til/Davy Klaassen die je in de Eredivisie altijd kunt gebruiken. Maar de zuurverdiende meloentjes daaraan uitgeven lijkt me in Feyenoord's geval ook weer wat bijzonder.
Ja ik weet het gewoon niet zo. Als ie bij ons ook veel scoort zal hij er in waarde niet op achteruit gaan. Een heel gekke investering is het niet en zijn scorende kwaliteiten mis je gigantisch in onze ploeg.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie het als een type-Guus Til/Davy Klaassen die je in de Eredivisie altijd kunt gebruiken. Maar de zuurverdiende meloentjes daaraan uitgeven lijkt me in Feyenoord's geval ook weer wat bijzonder.
Twente moet dan ook al bezig zijn met het volgende seizoen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Op de dag dat Twente ons aan een rechtstreekse CL plek kan helpen is Feyenoord vergevorderd met hun belangrijkste speler.
Gloeiende gloeiendequote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
![]()
NIEUWS VAN DE KRABBYBODE
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Steijn staat aan het einde van het seizoen met de schaal in Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn staat aan het einde van het seizoen met de schaal in RotterdamHij gaat ‘m ophalen in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik doelde op andere Steijn die in Rotterdam werkzaam isquote:
Welnee.quote:
En ik denk dat Steijn wel intelligent genoeg is om zelfstandig naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee.
Ik zie Steijn niet met een opgefokt hood voortdurend uit positie rennen om onbereikbare ballen proberen te halen.
Laten we niet nou niet gelijk beginnen de lat te hoog te leggen bij een tiener die onze MVP mag opvolgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:00 schreef CR7 het volgende:
Sauer weer een goaltje meegepakt. 9 g/a bij een degradatiekandidaat. Bijna betrokken bij 1/3e van alle goals van NAC. Vorig jaar ook al 5 g/a in 275 minuten bij Feyenoord. Die gaat volgend jaar koken.
Ach, en zo niet dan werkt papa om de hoek. Beetje pragmatisch blijven ook hèquote:Op donderdag 24 april 2025 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ik denk dat Steijn wel intelligent genoeg is om zelfstandig naar de wc te gaan.
2026 Golden Boy!!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we niet nou niet gelijk beginnen de lat te hoog te leggen bij een tiener die onze MVP mag opvolgen.
Huh, wat, deed die ook mee?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Hoop dat men vanavond eens goed naar mister middelmaat Steijn heeft gekeken en heeft gedacht laat ook maar.
Az en Twente zijn aan een complete colapse bezig terwijl wij punten binnen harken de laatste 2 maandenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij winst morgen wel officieel (makkelijk) de play-offs ontlopen. Toen Van Persie aangesteld werd was ik er serieus bang voor dat we daarin verzeild zouden raken en volgend seizoen geen eens Europees zouden spelen. Toch wel snel omgedraaid allemaal.
Twente en AZ doen gewoon wat ze elk seizoen doenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Az en Twente zijn aan een complete colapse bezig terwijl wij punten binnen harken de laatste 2 maanden
Erg vreemde aankoop en zeer vermoeiend dat ze in de media hype zijn getrapt.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Hoop dat men vanavond eens goed naar mister middelmaat Steijn heeft gekeken en heeft gedacht laat ook maar.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente en AZ doen gewoon wat ze elk seizoen doen
Nee joh niet halen. Ze zitten zo lekker ruim in de aanvallende middenvelders die enigszins kwaliteit hebben en waar niet iedere week wel een scheet dwars zit. Ik tel er maar èèn en zelfs die is wispelturige dan een loopse asielkat.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Elk nadeel heb z’n voordeelquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn is bijna van Feyenoord: Rotterdammers naderen akkoord met FC Twente
@:caland kan gaan snijden.
Ik heb zelfs voor doelpunten van Charisteas gejuicht, dus dit overleef ik wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te juichen voor Sem Steijn
Ik ook niet, maar het is wel bijzonder dat een type Steijn (maar dan veel slechter) als Lingr een soort cultheld was en wij een Steijn direct als miskoop zien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te juichen voor Sem Steijn
Zo groot was Lingr ook weer niet, maar een user was hier maar echt fan van. Verder was die natuurlijk een klap goedkoper, is het niet een van de duurste aankopen voor Feyenoord ooit en was het een gezellige leuke jongen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel bijzonder dat een type Steijn (maar dan veel slechter) als Lingr een soort cultheld was en wij een Steijn direct als miskoop zien.
Mocht het bedrag ok zijn is het gewoon een veel scorende middenvelder als Klaasen of Til die je ijln klotepotjes als waar het niet loopt over een dood punt heen helpt en net die 1-0 binnenschiet. Voor alles onder de 10 miljoen prima. Een hoop geld, maar tegenwoordig niks meer.
Je wilde beweren dat jullie ruim zitten in de aanvallende middenvelders? Alleen Milambo voor de rest is het puin of zien ze de Orthopeed vaker dan de tandarts.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:50 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendje @:Wotte at it again…
Voor 5mln is het een prima aankoop, maar iets zegt me dat dit meer moet kosten dan Zerrouki dat deed. En dat is voor zo'n beperkte speler echt veel te veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen blij mee als het voor een klein prijsje is.
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo groot was Lingr ook weer niet, maar een user was hier maar echt fan van. Verder was die natuurlijk een klap goedkoper, is het niet een van de duurste aankopen voor Feyenoord ooit en was het een gezellige leuke jongen.
Waarom? Iedereen kan toch zien dat die jongen niet kan voetballenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.
Ik twijfel of hij een stap hoger ook die goals maakt. Want technisch beperkt. In de eredivisie geen probleem maar europees minder. Maar zullen wij die jongen eerst maar een kans geven?
Ja maar 8 miljoen voor een speler waar we over twijfelen of hij die stap kan maken is voor Feyenoord gewoon veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.
Ik twijfel of hij een stap hoger ook die goals maakt. Want technisch beperkt. In de eredivisie geen probleem maar europees minder. Maar zullen wij die jongen eerst maar een kans geven?
Tja, voor de leek verbloemen die goals veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar 8 miljoen voor een speler waar we over twijfelen of hij die stap kan maken is voor Feyenoord gewoon veel.
Daar wordt hij op afgerekend. En wat hij laat zien, ja leuk dat hij er 6 penaltys inramt.
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je wilde beweren dat jullie ruim zitten in de aanvallende middenvelders? Alleen Milambo voor de rest is het puin of zien ze de Orthopeed vaker dan de tandarts.
Steijn is voor de Eredivisie gewoon een prima speler voor Feyenoord. Ga je er de Champions League mee winnen? Nee tuurlijk niet idioot. Die win je sowieso niet.
In elk geval had zelfs Joey Veerman een leuke wedstrijd tegen Sem.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....
Hij wordt gehaald om goals te maken en het nederlandse kampioenschap te winnen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn is bijna van Feyenoord: Rotterdammers naderen akkoord met FC Twente
@:caland kan gaan snijden.
Dan zijn we het eens lijkt mij. Je bent niet echt een poolster he.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....
Hij wordt gehaald om goals te maken en het nederlandse kampioenschap te winnen
Ik was dit volkomen vergeten (lol)quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:49 schreef Wouter2006 het volgende:
Maar... Eindelijk weer eens een wedstrijd vanavond
Zelfs domme tokkie Leon ten Voorde heeft het doorquote:"Supporters die denken dat Sem Steijn voor vijftien miljoen weg kan, die leven niet in de realiteit. Dat gaat hij nooit opbrengen," stelt Te Voorde. "Kijk nou gisterenavond naar zijn spel tegen PSV, als hij geen doelpunten maakt. Steijn doet het geweldig bij de goals, alle lof voor hem, maar het voetballende gedeelte..."
De journalist merkt op dat er wel veel clubs genoemd worden – waaronder Galatasaray, AS Roma en Internazionale – maar dat er nog niets concreets is. "Er heeft zich geen club, afgezien van Feyenoord, bij FC Twente gemeld voor Sem Steijn. Wat zegt dat? Dat zegt veel. Die zien ook wat er ontbreekt aan zijn spel."
Zou op zich wel oké zijn, een RCV erbij is geen overbodige luxe. Mogen wel Trauner en Mitchell weg.quote:
I rest my case. HalperNL is niet voor niks Feyenoorder.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou op zich wel oké zijn, een RCV erbij is geen overbodige luxe. Mogen wel Trauner en Mitchell weg.
Eens, maar dat kunnen een Davey Boerderijhoofd en Guus Til ook niet. Maar kan je dus wel belangrijk zijn, zeker in de eredivisiequote:Op vrijdag 25 april 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen kan toch zien dat die jongen niet kan voetballen
Caland haalt er inmiddels mensen bij die hij verafschuwd omdat ze zijn mening delen. Dus iemand die het in zijn ogen nooit bij het juiste eind heeft nu ineens wel?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar dat kunnen een Davey Boerderijhoofd en Guus Til ook niet. Maar kan je dus wel belangrijk zijn, zeker in de eredivisie
Ik onderken best het nut van een type Steijn in de selectie, het is alleen compleet belachelijk om voor zo’n beperkte voetballer je transferrecord te verbreken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Caland haalt er inmiddels mensen bij die hij verafschuwd omdat ze zijn mening delen. Dus iemand die het in zijn ogen nooit bij het juiste eind heeft nu ineens wel?
Zijn gepassioneerde haat aan Steijn heeft wel wat.
Dit inderdaad, laat hem maar een transferecord verbreken voor een transfer naar een club buiten de Eredivisie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik onderken best het nut van een type Steijn in de selectie, het is alleen compleet belachelijk om voor zo’n beperkte voetballer je transferrecord te verbreken.
Ach zo zijn die prijzen nu eenmaal tegenwoordig. Tussen de 5/8 miljoen is het prima. Het zal ongetwijfeld meer worden, vind ik ook teveel overigens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik onderken best het nut van een type Steijn in de selectie, het is alleen compleet belachelijk om voor zo’n beperkte voetballer je transferrecord te verbreken.
Voor middelmaat niet, weet zeker dat een Antman goedkoper is (en daar zit meer rek in)quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach zo zijn die prijzen nu eenmaal tegenwoordig.
Dat is een vleugelspelerquote:Op vrijdag 25 april 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor middelmaat niet, weet zeker dat een Antman goedkoper is (en daar zit meer rek in)
Om maar aan te geven dat 10 miljoen echt geen bodemprijs is tegenwoordig.quote:
Heel fijn als hij die kleine wedstrijden over de streep gaat trekken in plaats van dat we zoals nu 85 minuten geen kans zien tegen kleine ploegen en dat er dan iemand per ongeluk met zijn rechterbil scoort.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:14 schreef Binge-watch het volgende:
Pfoe, wat een bak geld. Heb grote twijfels bij zijn dynamiek en inhoud. En zijn voetballende kwaliteiten...
Zal best zijn goaltjes gaan maken tegen Volendam en Zwolle, maar hier kun je op Europees niveau echt niet mee aankomen vrees ik.
Godverdomme zeg.quote:
Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.quote:
Inderdaad. Daar had je de stucadoor ook wel voor gehad. Man man wat een kut beleid.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.
Die had je voor 10 miljoen gewoon kunnen ophalen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor dat geld had je ook een poging kunnen wagen bij Fenerbahce.
Die zal daar wel significant boven 2,5 miljoen zitten, neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die had je voor 10 miljoen gewoon kunnen ophalen.
Goede buitenspelers in de Eredivisie kan ik er wel tien opnoemen. Aanvallende middenvelders (nummer tien dan in deze context) denk hoogstens 3/4.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Om maar aan te geven dat 10 miljoen echt geen bodemprijs is tegenwoordig.
Hij krijgt een eerlijke kans.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wel medelijden met Steijn inmiddels als dit topic de gemiddelde supporter uitbeeldt. Die kan echt niks goed doen.
De laatste Haagse tokkies bevielen ook allemaal niet zo (op Elia na)quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wel medelijden met Steijn inmiddels als dit topic de gemiddelde supporter uitbeeldt. Die kan echt niks goed doen.
Die 13 mln is inc. bonussen. Wat Feyenoord dus maximaal (maar niet sowieso) kwijt is. De kale transfersom is dus lager dan dat bedrag. Maar het AD meldt dat Feyenoord 'volgens ingewijden' veel minder dan 13 mln betaalt:quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat van die clausule met een afkoopsom van 10 miljoen klopt dus niet. Weer een twijfelgeval waar ze een recordbedrag voor betalen
quote:Vanuit Enschede wordt gesproken over een transferbedrag van 13 miljoen euro inclusief bonussen, maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager. Officieel doen beide clubs geen mededelingen over het exacte transferbedrag.
Als dit waar is mogen er koppen rollen. Maar geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat ze zó gestoord zijn.quote:Volgens de krant betaalt Feyenboord een bedrag van bijna dertien miljoen euro voor Steijn, inclusief bonussen. Bovendien heeft FC Twente een doorverkooppercentage bedongen. De topscorer van de Eredivisie is daarmee de duurste aankoop van Feyenoord ooit.
Telt toornstra ook als Hagenees? Eigenlijk hebben ze allemaal zijn nut wel gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste Haagse tokkies bevielen ook allemaal niet zo (op Elia na)
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als dit waar is mogen er koppen rollen. Maar geloof er eerlijk gezegd geen snars van dat ze zó gestoord zijn.
Hij kan letterlijk alleen scoren. Als dat even weg valt heb je er niks aan. Maar goed, het is wat het is. Maar je gaat mij niet vertellen dat er voor dit soort bedragen niet minimaal 10 betere spelers te vinden zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef Makamba_ het volgende:
Immers God.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Telt toornstra ook als Hagenees? Eigenlijk hebben ze allemaal zijn nut wel gehad.
13 miljoen is wel heel veel.
Tja, je hebt ook een paar leuke voetballers die alleen maar een balletje kunnen laten rond gaan. Als je voor Twente in de Mickey Mouse kunt scoren, dan kun je dat bij Feyenoord ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij kan letterlijk alleen scoren. Als dat even weg valt heb je er niks aan. Maar goed, het is wat het is. Maar je gaat mij niet vertellen dat er voor dit soort bedragen niet minimaal 10 betere spelers te vinden zijn.
Zonder CL zal het met dit soort bedragen ook wel de enige zijn die we kunnen betalen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Tja, je hebt ook een paar leuke voetballers die alleen maar een balletje kunnen laten rond gaan. Als je voor Twente in de Mickey Mouse kunt scoren, dan kun je dat bij Feyenoord ook.
CL is leuk, maar je moet je eerst kwalificeren.
Je zult vaker de betere, bovenliggende ploeg zijn. Met meer balbezit. Ik verwacht minimaal 12 goals.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zonder CL zal het met dit soort bedragen ook wel de enige zijn die we kunnen betalen.
Bij Feyenoord gaat hij een stuk minder ruimte krijgen, dus ik verwacht maximaal een stuk of 12 goals in de competitie.
Hij moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Dan moet er dus iemand uit het rijtje Timber, Moder of Hwang weg anders gaat dat niet lukkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je zult vaker de betere, bovenliggende ploeg zijn. Met meer balbezit. Ik verwacht minimaal 12 goals.
Ik denk gewoon een goede deal voordat je straks weer 5 probeerseltjes gaat halen voor 5 miljoen per stuk die bij elkaar 25 miljoen of meer gaan kostenquote:maar volgens ingewijden bij Feyenoord ligt dat bedrag vele malen lager. Officieel doen beide clubs geen mededelingen over het exacte transferbedrag.
Reële kans dat Timber weg gaat. En dan begin ik niet eens over blessures. Dit jaar was absurd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij moet zich eerst maar eens in de basis spelen. Dan moet er dus iemand uit het rijtje Timber, Moder of Hwang weg anders gaat dat niet lukken
Waarom zou een club timber willen kopen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Reële kans dat Timber weg gaat. En dan begin ik niet eens over blessures. Dit jaar was absurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |