Gloeiende gloeiendequote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
![]()
NIEUWS VAN DE KRABBYBODE
![]()
![]()
Feyenoord en FC Twente zijn elkaar weer wat dichter genaderd in de onderhandelingen over de transfer van Sem Steijn. Hoewel er volgens insiders nog wel wat obstakels moeten worden omzeild, lijkt de komst van de 23-jarige aanvallende middenvelder naar Rotterdam steeds aannemelijker te worden.
[ afbeelding ]
@:Gurneyisbestoke @:caland
Steijn staat aan het einde van het seizoen met de schaal in Rotterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Steijn staat aan het einde van het seizoen met de schaal in RotterdamHij gaat ‘m ophalen in Amsterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik doelde op andere Steijn die in Rotterdam werkzaam isquote:
Welnee.quote:
En ik denk dat Steijn wel intelligent genoeg is om zelfstandig naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee.
Ik zie Steijn niet met een opgefokt hood voortdurend uit positie rennen om onbereikbare ballen proberen te halen.
Laten we niet nou niet gelijk beginnen de lat te hoog te leggen bij een tiener die onze MVP mag opvolgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:00 schreef CR7 het volgende:
Sauer weer een goaltje meegepakt. 9 g/a bij een degradatiekandidaat. Bijna betrokken bij 1/3e van alle goals van NAC. Vorig jaar ook al 5 g/a in 275 minuten bij Feyenoord. Die gaat volgend jaar koken.
Ach, en zo niet dan werkt papa om de hoek. Beetje pragmatisch blijven ook hèquote:Op donderdag 24 april 2025 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En ik denk dat Steijn wel intelligent genoeg is om zelfstandig naar de wc te gaan.
2026 Golden Boy!!quote:Op donderdag 24 april 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we niet nou niet gelijk beginnen de lat te hoog te leggen bij een tiener die onze MVP mag opvolgen.
Huh, wat, deed die ook mee?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Hoop dat men vanavond eens goed naar mister middelmaat Steijn heeft gekeken en heeft gedacht laat ook maar.
Az en Twente zijn aan een complete colapse bezig terwijl wij punten binnen harken de laatste 2 maandenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij winst morgen wel officieel (makkelijk) de play-offs ontlopen. Toen Van Persie aangesteld werd was ik er serieus bang voor dat we daarin verzeild zouden raken en volgend seizoen geen eens Europees zouden spelen. Toch wel snel omgedraaid allemaal.
Twente en AZ doen gewoon wat ze elk seizoen doenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Az en Twente zijn aan een complete colapse bezig terwijl wij punten binnen harken de laatste 2 maanden
Erg vreemde aankoop en zeer vermoeiend dat ze in de media hype zijn getrapt.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Hoop dat men vanavond eens goed naar mister middelmaat Steijn heeft gekeken en heeft gedacht laat ook maar.
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente en AZ doen gewoon wat ze elk seizoen doen
Nee joh niet halen. Ze zitten zo lekker ruim in de aanvallende middenvelders die enigszins kwaliteit hebben en waar niet iedere week wel een scheet dwars zit. Ik tel er maar èèn en zelfs die is wispelturige dan een loopse asielkat.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Caland het volgende:
Elk nadeel heb z’n voordeelquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn is bijna van Feyenoord: Rotterdammers naderen akkoord met FC Twente
@:caland kan gaan snijden.
Ik heb zelfs voor doelpunten van Charisteas gejuicht, dus dit overleef ik wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te juichen voor Sem Steijn
Ik ook niet, maar het is wel bijzonder dat een type Steijn (maar dan veel slechter) als Lingr een soort cultheld was en wij een Steijn direct als miskoop zien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te juichen voor Sem Steijn
Zo groot was Lingr ook weer niet, maar een user was hier maar echt fan van. Verder was die natuurlijk een klap goedkoper, is het niet een van de duurste aankopen voor Feyenoord ooit en was het een gezellige leuke jongen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel bijzonder dat een type Steijn (maar dan veel slechter) als Lingr een soort cultheld was en wij een Steijn direct als miskoop zien.
Mocht het bedrag ok zijn is het gewoon een veel scorende middenvelder als Klaasen of Til die je ijln klotepotjes als waar het niet loopt over een dood punt heen helpt en net die 1-0 binnenschiet. Voor alles onder de 10 miljoen prima. Een hoop geld, maar tegenwoordig niks meer.
Je wilde beweren dat jullie ruim zitten in de aanvallende middenvelders? Alleen Milambo voor de rest is het puin of zien ze de Orthopeed vaker dan de tandarts.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:50 schreef De_Pel het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendje @:Wotte at it again…
Voor 5mln is het een prima aankoop, maar iets zegt me dat dit meer moet kosten dan Zerrouki dat deed. En dat is voor zo'n beperkte speler echt veel te veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Alleen blij mee als het voor een klein prijsje is.
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo groot was Lingr ook weer niet, maar een user was hier maar echt fan van. Verder was die natuurlijk een klap goedkoper, is het niet een van de duurste aankopen voor Feyenoord ooit en was het een gezellige leuke jongen.
Waarom? Iedereen kan toch zien dat die jongen niet kan voetballenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.
Ik twijfel of hij een stap hoger ook die goals maakt. Want technisch beperkt. In de eredivisie geen probleem maar europees minder. Maar zullen wij die jongen eerst maar een kans geven?
Ja maar 8 miljoen voor een speler waar we over twijfelen of hij die stap kan maken is voor Feyenoord gewoon veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Rond de 8 miljoen is prima, dat zijn normale prijzen tegenwoordig.
Ik twijfel of hij een stap hoger ook die goals maakt. Want technisch beperkt. In de eredivisie geen probleem maar europees minder. Maar zullen wij die jongen eerst maar een kans geven?
Tja, voor de leek verbloemen die goals veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar 8 miljoen voor een speler waar we over twijfelen of hij die stap kan maken is voor Feyenoord gewoon veel.
Daar wordt hij op afgerekend. En wat hij laat zien, ja leuk dat hij er 6 penaltys inramt.
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je wilde beweren dat jullie ruim zitten in de aanvallende middenvelders? Alleen Milambo voor de rest is het puin of zien ze de Orthopeed vaker dan de tandarts.
Steijn is voor de Eredivisie gewoon een prima speler voor Feyenoord. Ga je er de Champions League mee winnen? Nee tuurlijk niet idioot. Die win je sowieso niet.
In elk geval had zelfs Joey Veerman een leuke wedstrijd tegen Sem.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....
Hij wordt gehaald om goals te maken en het nederlandse kampioenschap te winnen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:22 schreef onlogisch het volgende:
Sem Steijn is bijna van Feyenoord: Rotterdammers naderen akkoord met FC Twente
@:caland kan gaan snijden.
Dan zijn we het eens lijkt mij. Je bent niet echt een poolster he.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet gehaald om de CL mee te winnen clown....
Hij wordt gehaald om goals te maken en het nederlandse kampioenschap te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |