SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Puntje voor @Wottequote:Op vrijdag 18 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
vroeger wel...
de laatste 20 jaar niet meer......
quote:
quote:Robin van Persie ving zijn allereerste karper ooit in Friesland, toen hij daar met zijn opa en oma op vakantie was. Als nieuwe trainer van sc Heerenveen wil hij "herkenbaar, goed, dynamisch voetbal, met passie en strijd" binnenhengelen.21 mei 2024
Klopt, dus geloof ik er weinig van dat die transfer kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Benfica onderhandelt niet als Feyenoord
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, dus geloof ik er weinig van dat die transfer kans van slagen heeft.
Mocht je al hengelen op de kleuterschool?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
vroeger wel...
de laatste 20 jaar niet meer......
Ik was denk ik een jaar of 6-7 toen ik mijn eerste voorntjes ving....quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mocht je al hengelen op de kleuterschool?
Als Slot denkt dat hij een groot verschil zou kunnen gaan maken wel....Het zou niet eens een transferrecord zijn. Ik denk dat het middenveld van Liverpool wel wat meer creativiteit kan gebruiken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.
quote:# Speler Transfersom
1 Darwin Núñez Centrumspits 85,00 mln. ¤
2 Virgil van Dijk Centrale verdediger 84,65 mln. ¤
3 Dominik Szoboszlai Centraal middenveld 70,00 mln. ¤
4 Alisson Keeper 62,50 mln. ¤
Daarom, ik verwacht dat Liverpool - als ze al interesse hebben - voldoende verstand hebben om niet meer dan 40-45 miljoen te bieden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk dat Benfica wel akkoord zou gaan met 60 miljoen. Vraag me wel af of Liverpool dat wil betalen.
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarom, ik verwacht dat Liverpool - als ze al interesse hebben - voldoende verstand hebben om niet meer dan 40-45 miljoen te bieden.
Denk ook niet dat ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.
Sowieso schakelketting, Nike Air Max en een petje. Ik probeerde je nog te pluggen bij 1908, vriend. Tot op heden geen toezeggingen maar zeker een opening.quote:
Beiden waar. Heeft ook nog een 3-jarig contract, dus Benfica zal geen haast hebben. Liverpool zie ik echter geen 80 miljoen ofzo betalen voor Kokcü. Een middenvelder met alleen ervaring in Nl en Portugal (en wat CL potjes) is nogal een risico voor dat bedrag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou Benfica hem voor 40 miljoen verkopen? Ze hebben hem voor 30 miljoen gekocht en hij is één van hun beste middenvelders. Ik ga er even vanuit dat die makkelijke bonussen ondertussen wel zijn gehaald.
Of Breum. Steijn is een media hypequote:Op zaterdag 19 april 2025 13:07 schreef De_Kraam het volgende:
Dan zou ik toch echt eerder voor Antman gaan.
Zijn statistieken spreken voor zich. Maar hoe tf gaat Feyenoord dit betalen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of Breum. Steijn is een media hype
Nee, zijn statistieken alleen zeggen niet alles. En er zijn genoeg uitgaande transfers (Gimenez) geweest en nog komende deze zomer. Geld zal het probleem niet zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zijn statistieken spreken voor zich. Maar hoe tf gaat Feyenoord dit betalen?
Zerrouki terug sturen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, zijn statistieken alleen zeggen niet alles. En er zijn genoeg uitgaande transfers (Gimenez) geweest en nog komende deze zomer. Geld zal het probleem niet zijn.
Het schijnt ook dat Sem Steijn de doelpalen meeneemt zonder dat iemand het had gevraagd, dus met zijn mentaliteit zit het ook goed!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'
Echt hé. Het is niet alsof ze dit seizoen met transfers en Europees voetbal 160 miljoen hebben binnen gehaald.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:22 schreef ISVV het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We hebben het geluk dat Twente dusdanig veel geld gaat vragen dat die transfer er niet gaat komen, maar wat een ontzettende blamage dat je het überhaupt probeert. Dit kan onmogelijk uit de scouting komen, Te Kloese is een ongelooflijke fraud die zich laat beïnvloeden door imbecielen als Hans Kraay jr.
Jannes is niet gecharmeerd van deze speler.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)
Ik hoop niet op het conto van Ruijl want dan moeten we daar ook een haatcampagne tegen gaan beginnen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
We wachten nog even af op wiens conto deze mogelijke transfer komt (afhankelijk van of Jannes wel of niet gecharmeerd is van de speler)
We kunnen beter de verhuisdozen alvast klaar leggen dan, liggen alleen maar te slapen in het Maasgebouw!quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop niet op het conto van Ruijl want dan moeten we daar ook een haatcampagne tegen gaan beginnen.
Die gaat er volgend seizoen 20 tot 30 maken bij Feyenoordquote:
Media hypequote:Op zaterdag 19 april 2025 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of Breum. Steijn is een media hype
Twente speelt over het algemeen ook best aanvallend...quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar bij Twente krijg je wel meer ruimte om te voetballen dan bij Feyenoord toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |