abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2025 @ 09:42:06 #101
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_217417470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 22:12 schreef fetX het volgende:

[..]
Scoren bij Twente is wel echt even wat anders dan bij Feyenoord. Hij zal er best een paar maken, maar het zou me al verbazen als hij er 10 maakt in de Eredivisie.
Hmm, dat gaat wel meevallen denk ik, want hij is op zijn best wanneer de zestien van de tegenstander omcirkelt wordt. Hij scoort er ook wel 15 tot 20 bij ons, maar het maakt wel uit of het de 1-0 is of de 5-0, en vooral: compenseren die goals voor een voetballend extreem matige bijdrage, zeker als de tegenstand beter wordt en je meer vanuit de omschakeling gaat spelen.

Zolang je spelers als Moder, Milambo en Hwang erachter hebt die wel iets met het balletje kunnen hoeft het niet zo’n probleem te zijn. Voor Ueda gaat het zelfs vrij ideaal zijn want die heeft echt een schaduwspits nodig om ruimtes weg te trekken.

Ik vraag mij enkel af of er enige rek zit in zijn kwaliteiten aan en zonder de bal. Anders speel je in feite met een handicap en is het een soort opgevoerde Lingr.
Met pijn en moeite derde
pi_217418127
Laten we nou niet gaan doen of het niveau van Feyenoord enorm veel hoger ligt als Twente, als we spreken over: Het niveau aankunnen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 20 april 2025 @ 10:45:03 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217418212
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef raptorix het volgende:
Laten we nou niet gaan doen of het niveau van Feyenoord enorm veel hoger ligt als Twente, als we spreken over: Het niveau aankunnen.
Een gehavend Feyenoord won er 2-6 en overwinterde in de CL. Twente kon geen potten breken in de Europa liek, klein verschilletje wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217418255
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Een gehavend Feyenoord won er 2-6 en overwinterde in de CL. Twente kon geen potten breken in de Europa liek, klein verschilletje wel
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt, eigenlijk kan iedereen wel tegen elkaar winnen of verliezen, en is alleen eigenlijk PSV echt redelijk dominant geweest de laatste jaren, maar goed die raken nu ook vrij weinig.
  zondag 20 april 2025 @ 10:50:35 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217418263
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt,
Er is helemaal geen top 5
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217418270
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 10:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is helemaal geen top 5
Top 12 dan.
  zondag 20 april 2025 @ 10:52:33 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217418278
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Top 12 dan.
Er is een top 3 in Nederland en de rest hangt daar met een straatlengte achter. Dat de topclubs het af en toe in de competitie matiger doen dan de mogelijkheden die ze hebben doet daar niets aan af
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217418289
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Er is een top 3 in Nederland en de rest hangt daar met een straatlengte achter. Dat de topclubs het af en toe in de competitie matiger doen dan de mogelijkheden die ze hebben doet daar niets aan af
Straatlengte zeker niet, zeker niet als we naar kwaliteit van voetbal kijken zit het dicht bij elkaar. Het verschil zit hem met name in de continuïteit en daar heeft de traditionele top 3 ook steeds meer problemen mee.
pi_217418311
Het zegt mij alleen maar dat als je bij een middelmatige ploeg als twente zoveel doelpunten kan maken dat je er bij Feyenoord er nog veel meer kan maken omdat je bij feyenoord normaal gesproken dominater voetbalt en meer kansen krijgt.

Het is wel heel veel individuele kwaliteit als je er bij twente er zoveel inschiet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 20 april 2025 @ 11:00:57 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217418349
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef raptorix het volgende:
Daar zit toch wel een verschil tussen hoor. Bij Feyenoord speel je ook nog eens met veel meer druk.
pi_217418381
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja lust ik er nog wel een paar, we weten allemaal dat het niveau van de top 5 in Nederland, zeker op dit moment gewoon redelijk dicht bij elkaar ligt, eigenlijk kan iedereen wel tegen elkaar winnen of verliezen, en is alleen eigenlijk PSV echt redelijk dominant geweest de laatste jaren, maar goed die raken nu ook vrij weinig.
Kijk eens naar de stand en het verschil tussen FC Utrecht en FC Twente.

Tel daarbij op dat FC Utrecht aan een ongekend lekker seizoen bezig waar alles goed valt en je kan heel simpel concluderen dat er sprake is van een top 3. Niks niet dat de top 5 zo lekker bijelkaar ligt.
  zondag 20 april 2025 @ 11:05:32 #112
268491 fetX
pi_217418401
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kijk eens naar de stand en het verschil tussen FC Utrecht en FC Twente.

Tel daarbij op dat FC Utrecht aan een ongekend lekker seizoen bezig waar alles goed valt en je kan heel simpel concluderen dat er sprake is van een top 3. Niks niet dat de top 5 zo lekker bijelkaar ligt.
En dan is Feyenoord aan een vrij teleurstellend seizoen bezig (in de Eredivisie).
pi_217418413
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zegt mij alleen maar dat als je bij een middelmatige ploeg als twente zoveel doelpunten kan maken dat je er bij Feyenoord er nog veel meer kan maken omdat je bij feyenoord normaal gesproken dominater voetbalt en meer kansen krijgt.

Het is wel heel veel individuele kwaliteit als je er bij twente er zoveel inschiet.
De standaard valkuil. Als je bij een mindere club veel scoort dan doe je dat bij een betere club x2! _O-
  zondag 20 april 2025 @ 11:06:49 #114
268491 fetX
pi_217418420
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 09:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hmm, dat gaat wel meevallen denk ik, want hij is op zijn best wanneer de zestien van de tegenstander omcirkelt wordt. Hij scoort er ook wel 15 tot 20 bij ons, maar het maakt wel uit of het de 1-0 is of de 5-0, en vooral: compenseren die goals voor een voetballend extreem matige bijdrage, zeker als de tegenstand beter wordt en je meer vanuit de omschakeling gaat spelen.

Zolang je spelers als Moder, Milambo en Hwang erachter hebt die wel iets met het balletje kunnen hoeft het niet zo’n probleem te zijn. Voor Ueda gaat het zelfs vrij ideaal zijn want die heeft echt een schaduwspits nodig om ruimtes weg te trekken.

Ik vraag mij enkel af of er enige rek zit in zijn kwaliteiten aan en zonder de bal. Anders speel je in feite met een handicap en is het een soort opgevoerde Lingr.
Ruimtes gaan een stuk kleiner worden voor hem en het tempo en niveau ligt hoger. Hij zal zich daar echt aan moeten kunnen aanpassen en dat betwijfel ik gezien zijn matige voetballende kwaliteiten. We gaan het zien.
pi_217418431
Eingelijk zijn alle spelers die de laatste jaren naar Feyenoord zijn gehaald altijd wel vraagtekens geweest waarvan je niet wist wat het zou worden

Steijn is een van de weinige spelers waarvan je eigenlijk weet wat je in huis haalt kwa kwaliteit _O- ....

En dan nog gaan mensen zeiken..... _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_217418444
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Eingelijk zijn alle spelers die de laatste jaren naar Feyenoord zijn gehaald altijd wel vraagtekens geweest waarvan je niet wist wat het zou worden

Steijn is een van de weinige spelers waarvan je eigenlijk weet wat je in huis haalt kwa kwaliteit _O- ....

Hij kan een penalty nemen.
pi_217418457
quote:

Ueda maakte er 30 ofzo bij een nog mindere ploeg. _O-
  zondag 20 april 2025 @ 11:11:27 #118
268491 fetX
pi_217418465
quote:

Het blijft ironisch dat jij zo’n groot fan bent van een mindere versie van Toornstra.
pi_217418526
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:06 schreef CR7 het volgende:

[..]
De standaard valkuil. Als je bij een mindere club veel scoort dan doe je dat bij een betere club x2! _O-
Er zijn echt niet zoveel spelers in europa die de afgelopen 2 seizoenen er zoveel erin hebben geschoten

Ik denk eigenlijk dat een europese club met hem er vandoor zal gaan

het is wel een goede actie dat feyenoord er nu al bovenop zit

het is de vraag of steijn nog in nederland wil voetballen of toch voor een buitenlands avontuur gaat kiezen

Ik denk dat een buitenlandse club hem wel voor 15 miljoen zal willen halen......dat zou nog een koopje zijn gezien zijn prestaties de afgelopen 2 seizoenen
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:11 schreef fetX het volgende:

[..]
Het blijft ironisch dat jij zo’n groot fan bent van een mindere versie van Toornstra.
toornstra heeft 1 mazzelseizoen gehad waar de ballen per ongeluk voor zijn voeten vielen...voor de rest kan hij er geen reet van ...vet varken
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 11:10 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ueda maakte er 30 ofzo bij een nog mindere ploeg. _O-
die competitie is niet te vergelijken met de nederlandse
pi_217425027
https://1908.nl/artikelen(...)n-de-grootverdieners

Voor wat het waard is. Het geld zit niet helemaal op de beste plekken, zullen we maar zeggen. Je vraagt je toch af hoe je zulke bedragen aan bepaalde spelers kunt uitkeren. Als dit klopt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 20 april 2025 @ 20:24:08 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_217425108
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef H.FR het volgende:

Voor wat het waard is. Het geld zit niet helemaal op de beste plekken, zullen we maar zeggen. Je vraagt je toch af hoe je zulke bedragen aan bepaalde spelers kunt uitkeren. Als dit klopt.
Komt wel redelijk overeen met een lijstje wat ik eerder heb gezien, maar volgens mij was dat ook van Capology. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.

Lijkt me duidelijk dat je moet proberen van Bijlow, Stengs, Zerrouki, Ivanusec en Carranza af te komen deze zomer. Ook als ze de helft van de genoemde waarde zouden verdienen.
pi_217425370
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 20:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Komt wel redelijk overeen met een lijstje wat ik eerder heb gezien, maar volgens mij was dat ook van Capology. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.

Lijkt me duidelijk dat je moet proberen van Bijlow, Stengs, Zerrouki, Ivanusec en Carranza af te komen deze zomer. Ook als ze de helft van de genoemde waarde zouden verdienen.
Even bij PSV gekeken. Tillman staat erop voor ¤300.000, Boscagli voor ¤600.000. Mauro Junior voor ¤270.000. Is dat laatste als niet EU speler überhaupt mogelijk?
pi_217425526
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 20:18 schreef H.FR het volgende:

quote:
1 Justin Bijlow 2.940.000
2 Calvin Stengs 2.450.000
3 Dávid Hancko 2.350.000
4 Ramiz Zerrouki 1.760.000
5 Igor Paixao 1.760.000
6 Ibrahim Osman 1.570.000
Hancko en Paixao zullen wel verkocht worden. Osman gaat sowieso gewoon terug. Bijlow, Stengs en Zerrouki moet je gewoon hopen dat je er vanaf komt, maar dat zal niet makkelijk worden.

Voor Timber en Hartman moet je dan makkelijk wat centen kunnen missen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217425806
Ik vind het heel onbetrouwbaar als je duurste aankoop allertijden ueda zo een laag salaris heeft.....

Dit lijstje kan volgens mij nooit kloppen....
pi_217425903
Q, Q en Gernot hebben zich wel heel makkelijk laten uitonderhandelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')