Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?
Geloof er niets van, hebben ze lang niet zulke leuke jonge meisjes (18+) als in Praag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
'Dus we hebben al een jaar lang gescout', gaat Te Kloese verder. We doen aan data-scouting, aan video-scouting en we doen live-scouting. Die drie elementen staan centraal, en natuurlijk bij de ene wat meer dan bij de ander. Maar we zijn gedurende het seizoen bijvoorbeeld ook vier keer in Enschede geweest, om Sem Steijn tijdens een wedstrijd te observeren. Hoe hij met een vierde official omgaat, hoe het publiek op hem reageert, etcetera. Zonder dat hij het wist, want anders krijg je geforceerd gedrag. Zo grondig gaan wij met zijn allen te werk.'
Dit wordt dus een ongekend channant belachelijk succesquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jannes is niet gecharmeerd van deze speler.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt dus een ongekend channant belachelijk succes
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:16 schreef ZKA het volgende:
Startsein goede window is gegeven met komst Nadje en Carranza. En oh ja, Smal en Moussa. Maar die vallen nog onder het slechte tijdperk.
Op naar meer mooie scoutingsaanwinsten! Derderangsmateriaal Carranza en Nadje? Ik noteer hem even mee hoor, 13/6/2024. Gr
Precies mijn idee maat. Ik zit er niet op te wachten, maar als je hem schijnbaar ruim onder zijn “marktwaarde” kunt halen door een clausule/herenakkoord, ach… dan kun je je er ook amper een buil aan vallen. Een ook wel lachen richting Twente die dan xx miljoen mislopenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor een maximaal bedrag van 10 miljoen vind ik het nog best te billijken. Je hebt verder met Hwang, Moder, in mindere mate Milambo en Targhalline en wellicht Timber al een prima middenveld, het enige wat ontbreekt zijn de goaltjes.
Ik ben er geen fan van maar als ie ook bij ons tegen de Fortuna’s en NEC’s van de wereld de 1-0 erin trapt vergeet je dat gauw. Zelfs met die tokkie familie op de tribune.
Je hebt dezelfde mening als klaasweetallesquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef Makamba_ het volgende:
Wat heeft Sem Steijn Feyenoorders aangedaan? Of wordt er gevreesd dat Maurice er gratis bijkomt?
Heus geen wereldtopper maar hij wordt nu wel heel klein gemaakt. Is niet dat zijn statistieken dit seizoen eenmalig waren.
quote:
Ja en jij dezelfde als die van ZKAquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde mening als klaasweetalles
Nou, dat dus
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en jij dezelfde als die van ZKA
Hij heeft toch ook wel gelijk, het wordt nu een beetje een spelletje wie het grappigst kan zeggen dat Steijn er helemaal niks van kan. Terwijl het rekensommetje ook wel simpel is: onze acht middenvelders scoren bij elkaar 15 goals, Steijn 23. Is zeker als selectievulling wel een versterking, maar niet voor zijn marktwaarde.
quote:Sinds zijn transfervrije komst van ADO Den Haag in 2022 scoorde hij 52 keer in 117 officiële duels voor de club.
Vooral dit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook wel gelijk, het wordt nu een beetje een spelletje wie het grappigst kan zeggen dat Steijn er helemaal niks van kan. Terwijl het rekensommetje ook wel simpel is: onze acht middenvelders scoren bij elkaar 15 goals, Steijn 23. Is zeker als selectievulling wel een versterking, maar niet voor zijn marktwaarde.
Als hij blijkbaar een clausule heeft slaat dit nergens op.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we gewoon alvast met zijn allen accepteren dat Sem Steijn volgend seizoen voor Feyenoord speelt.
Liever in april al voor een euroknaller-bedrag, dan dat we eind augustus na maanden intensief scouten met Sem Steijn komen voor een woekerprijs. Want daar zie ik Dennis ook wel voor aan.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar ik doel erop dat mijn grote angst is/was dat Feyenoord weer de hele zomer overal bot vangt en op het laatste moment nog met Steijn aan komt kakken voor veel te veel geld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij blijkbaar een clausule heeft slaat dit nergens op.
Ben wel erg benieuwd wat die clausule/ dat herenakkoord nou precies inhoud.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd wat die clausule/ dat herenakkoord nou precies inhoud.
Als we de vage geruchten optellen, zou het er op neer komen dat hij graag naar een top-3 club wil als tussenstap naar het buitenland, en heeft bijgetekend onder de voorwaarde dat hij voor datum xxx door de top 3 gehaald kan worden voor maximaal 10 miljoen - tegen een “marktwaarde” (transfermarkt) van 16 miljoen.
Voor max. 10 miljoen val je je er geen buil aan; valt hij tegen dan verkoop je hem een jaartje later voor z’n gezakte marktwaarde van 10m.
Mwah, deze jongen heeft wel een flink afbreukrisico, als de doelpunten wegvallen blijft er niks van over.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
Voor max. 10 miljoen val je je er geen buil aan; valt hij tegen dan verkoop je hem een jaartje later voor z’n gezakte marktwaarde van 10m.
bizar eigenlijk dat de recordtransfer van Feyenoord op een ruime 8 miljoen staat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.
Vind ik - afhankelijk van de financiële mogelijkheden - niet zo rullefant eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wordt die wel gelijk je record aankoop. Alhoewel ik denk dat we deze zomer sws aankopen van boven de 10+ gaan zien bij Feyenoord.
Maar 3 van de top 10 verkopen zijn niet van de laatste 3 jaar. Dirkje Kuyt heeft 16 jaar het record op naam gehad, maar vliegt in recordtempo uit de top-10.quote:1 Santiago Gimenez - ¤ 32m - 24/25
2 Mats Wieffer - ¤ 32m - 24/25
3 Orkun Kökçü - ¤ 25m 23/24
4 Luis Sinisterra - ¤ 25m - 22/23
5 Lutsharel Geertruida - ¤ 20m - 24/25
6 Dirk Kuyt - ¤ 18m - 06/07
7 Rick Karsdorp - ¤ 16m - 17/18
8 Marcos Senesi - ¤ 15m - 22/23
9 Tyrell Malacia - ¤ 15m - 22/23
10 Terence Kongolo ¤ 15m - 17/18
11 Jordy Clasie - ¤ 15m - 15/16
12 Royston Drenthe - ¤ 14m - 07/08
13 Fredrik Aursnes - ¤ 13m - 22/23
14 Graziano Pellè - ¤11m - 14/15
15 Tonny Vilhena - ¤ 9m - 19/20
Scoren bij Twente is wel echt even wat anders dan bij Feyenoord. Hij zal er best een paar maken, maar het zou me al verbazen als hij er 10 maakt in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Hij staat nu op 16m en staat naar het schijnt redelijk op de radar in de PL. Er zal gerust 5, 6, 7, 8 miljoen verdampen als ie niet scoort, maar als je hem flink onder de marktwaarde kunt binnenhengelen dan heb je je daar wel aardig tegen verzekerd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, deze jongen heeft wel een flink afbreukrisico, als de doelpunten wegvallen blijft er niks van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |