Dat nieuwsbericht van jou is van 16 mei 2023. 10 dagen later tekende hij bij. Voor hetzelfde salaris denk je?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Denk het niet, was gewoon 2 miljoen bruto plus premies
Het lijkt me echt sterk dat een nederlandse trainer in de nederlandse competitie 4-5 miljoen zou verdienen
ongeloofwaardig
hij krijgt 8/9 miljoen bij Liverpool
En dat is eigenlijk nog een fooitje voor deze halfgod.quote:
10 dagen later krijgt hij er zeker miljoenen bij...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht van jou is van 16 mei 2023. 10 dagen later tekende hij bij. Voor hetzelfde salaris denk je?
Nee hij kon naar Tottenham en een salaris van 8 miljoen bruto krijgen. Maar hij tekende vast bij tegen een pak lollies en een mokertrage Algerijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
10 dagen later krijgt hij er zeker miljoenen bij...
Feyenoord heeft helemaal geen geld om salarissen van 4/5 miljoen aan trainers te betalen. De nederlandse markt is daar ook helemaal niet naar
het gemiddelde wat trainers in nederland betaald krijgen ligt rond de 4/5 ton of zelfs minder. Bij ajax,psv en feyenoord kan dat wat hoger liggen.
voor de rest boeit deze discussie dan ook niet
Koekoek.quote:
https://www.reddit.com/r/(...)akt_me_in_mijn_hart/quote:
Ja ik had ook echt nooit verwacht dat voetballers het liefst in de champions league willen uitkomen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)akt_me_in_mijn_hart/
Valt wel op je leest en hoort dat steeds in interviews met spelers terugkomen dat Champions League spelen los van geld, volle stadions, een grote club en het carrièreverloop al een soort hoger doel op zich is.
Open deur misschien omdat het het uiteindelijk hoogste podium haalbaar is maar bedoel als supporter is EL of zelfs Conference Liek ook best vermakelijk. Alleen voor hun weegt dat blijkbaar echt enorm zwaar in hun keuze om bijvoorbeeld bij te tekenen, of überhaupt te willen komen.
Je moet er los van het financiële plaatje toch eigenlijk niet aan denken dat we dat niet halen dit seizoen.
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had ook echt nooit verwacht dat voetballers het liefst in de champions league willen uitkomen.
Als je dit zo leest, dan kijken die Jappen een beetje naar ons, zoals wij naar Antillianen kijken. Of op z’n minst naar Italianen ofzo. Grappig.quote:
Dat hangt ook van de competitie af, al die spelers denken dat ze eigenlijk in het eerste van Real Madrid horen, via de CL speel je jezelf in de kijker voor een stap of meer hogerop, die topsalarissen in NL zijn nog steeds peanuts in vergelijking met die van de topcompetities.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.
Ik denk dat dat echt wel meevalt. De spelers in de prijsklasse die wij zoeken zijn normaliter helemaal geen CL waardige spelers. Althans niet gelijk. En als ze dat wel zijn dan zijn er inderdaad betere clubs. Maar dan moeten die clubs wel interesse hebben en speeltijd kunnen bieden.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch logisch maar dat het blijkbaar zo'n halszaak is vind ik ergens wel bijzonder. Je zou denken dat zaken als het individuele financiële plaatje in het moderne voetbal uiteindelijk veel meer doorslaggevend zijn.
Ik denk wel dat het aantal clubs wat een écht hoger salaris kunnen bieden én daarnaast een beter algeheel sportief plaatje beperkt is. Dan zit je in de Premier League (wat toch een ander type competitie is in vergelijking met de rest) of de echte top van de overige toplanden.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt ook van de competitie af, al die spelers denken dat ze eigenlijk in het eerste van Real Madrid horen, via de CL speel je jezelf in de kijker voor een stap of meer hogerop, die topsalarissen in NL zijn nog steeds peanuts in vergelijking met die van de topcompetities.
Maar die laatste categorie denkt met Feyenoord als tussenstap net even wat hoger te kunnen mikken, dat het in veel gevallen niet lukt is wat anders.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het aantal clubs wat een écht hoger salaris kunnen bieden én daarnaast een beter algeheel sportief plaatje beperkt is. Dan zit je in de Premier League (wat toch een ander type competitie is in vergelijking met de rest) of de echte top van de overige toplanden.
Bij Feyenoord heb je er genoeg rondlopen die ook mee kunnen (al dan niet als reserve) bij de nr 11-20 van de Premier League, Franse top of in de Italiaanse of Spaanse subtop, maar wil je dat, dan verdien je meer maar je levert ook een hoop in.
Wat voor ons enkel gunstig is, en mij ook wel terecht lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die laatste categorie denkt met Feyenoord als tussenstap net even wat hoger te kunnen mikken, dat het in veel gevallen niet lukt is wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |