Jep. Er wordt veel te sereneus gereageerd.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik land midden in een bitch fightSuperlagge. Tot morgen maar weer
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Jep. Er wordt veel te sereneus gereageerd.
Ik vind haar leuk. Maar als je haar niet leuk vind, in dit item trek je het wel hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik?
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.
Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.
Kan ook
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.
Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.
Kan ook
Leuk, heb ik doorgestuurd.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:
https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/
Wow![]()
JA NOU SORRY HOORquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
Het is daar zo groot, uitgebreid! Echt nog nooit gezien, als je liefhebber bent een walhallaquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Leuk, heb ik doorgestuurd.
Mijn vader had tot een paar jaar geleden een modelbouwwinkel
Ja zo zijn er nog wel meer mogelijk iddquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
Je hebt groot gelijk Clubsoda.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dankquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scorenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dank
En dat krijg ik niet goed voor elkaar. Ben best jaloers op jou en een paar anderen hier.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scoren
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.
Ow dat zeker. Ik denk dat het alleen extra zeer deed omdat ik het dus niet bij zo'n persoon had verwacht. Als een 'lomp' persoon dezelfde opmerking had gemaakt dan had het niet zo'n impact gehad. Maar goed allemaal mijn probleem dus ik blijf wel even stil.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en dequote:Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat![]()
uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.
Als er geen seinstoring was geweest in Hamburg, waardoor onze trein uit Praag werd opgeheven in Dresden, was ik zondag ook een half uurtje in Berlin geweest. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat ik zondag postte een rustige dag te hebben? Ik wilde eigenlijk wel iets leuks doen met m'n/ onzevrije tijd. De agenda was ook leeg voor een aantal dagen dus uh....
We vertrokken naar Berlijn met de auto.Gisteren eind van de dag waren we weer thuis. Klein beetje gesloopt want dat doet Berlijn altijd, maar het was heel lekker.
Beetje slenteren, Unterwelten tourtje, nog meer slenteren, beetje pils, lekker eten.
Oh en niet onbelangrijk: 22 tot 26 graden en ZON.
Het is ook goed om het aan te kaarten denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat![]()
uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.
Oh. Echt? Nooit zo bekeken. (Ik ben niet ironisch, ik lees het oprecht niet zo). Dank je voor het inzicht, ik zal een proberen die bril op te zetten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en dezijn vrijwel altijd voor haarzelf en niet voor een andere user.
Omzetten van geschreven tekst doet ook weer een heel ander beroep op die spier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Weet je, ik ben op m'n werk echt altijd ontzettend intensief bezig met proberen te verstaan wat mensen zeggen. Eigenlijk kan ik dat ook best. Ik denk alleen dat mijn 'proberen te verstaan'-spier ook echt op is af en toe. Ik kan beter iets anders doen dan hier rondhangen op die momenten.
Dat lees ik dus ook een soort “sukkel die ik ben” of “waarom ben ik daar zelf niet opgekomen”.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en dezijn vrijwel altijd voor haarzelf en niet voor een andere user.
Dat is ook wel te begrijpen gezien jouw werk natuurlijk. Maar ik vind het oprecht wel jammer dat je hier de laatste tijd minder bent.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:06 schreef Clubsoda het volgende:
Weet je, ik ben op m'n werk echt altijd ontzettend intensief bezig met proberen te verstaan wat mensen zeggen. Eigenlijk kan ik dat ook best. Ik denk alleen dat mijn 'proberen te verstaan'-spier ook echt op is af en toe. Ik kan beter iets anders doen dan hier rondhangen op die momenten.
De gezellige rellers komen uit de krochtenquote:
Dat is tegelijkertijd goed en ingewikkeld nieuws. Genoeg om over na te denken dus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef sigme het volgende:
Anyway, goede morgen allemaal
Ik heb gister een makelaar over de vloer gehad in het pied a terre, die deed een waardeschatting voor de vuist weg. We overwegen het te gaan verkopen, want in de afgelopen hondloze periode, waarin liefste nota bene sabbatical had en het winter was, gingen we nog steeds niet lekker warm en gezellig daar bij de kachel zitten.
Het piedaterre is veel meer waard dan we hadden gedacht. Dat maakt onderhandse aankoop door familie niet eenvoudiger.
Hoe is het met jouw medicatiebijstelling eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen, ik heb vakantie! Nou heb ik dat al 3 weken eigenlijk, maar deze is samen en we hebben grote plannen in huis en tuin. Ik ga eens een mooie to do lijst maken want er zijn eigenlijk geen andere plannen dan klussen. Heel misschien een dagje weg maar ik kan nog niet zo goed prikkels verwerken dus dat zien we nog wel.
Vakantie
Huh? Nee (wat mij betreft). Het gaat voor een belangrijk deel over de lezing/de lezers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb eigenlijk maar één verzoek in heel de discussie over toonzetting en opmerkingen en commentaar van buitenaf; kunnen we het er mét iemand over blijven hebben in plaats van óver iemand in de derde persoon gaan praten, terwijl deze hier zelfs gewoon aanwezig is? Viel me in het verloop van de posts op, in het begin werd er wel direct aangesproken.
Wel lekker zakcentje voor de dorst, (zeker met de complete verwoesting van de zorgsector voor later ook wel prettig om zelf meer te kunnen besteden en zo meer controle te kunnen houden...) dus ik weet niet hoe hard familie het nodig heeft? Of vindt je het zelf een fijner idee dat het bij bekenden blijft ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef sigme het volgende:
Anyway, goede morgen allemaal
Ik heb gister een makelaar over de vloer gehad in het pied a terre, die deed een waardeschatting voor de vuist weg. We overwegen het te gaan verkopen, want in de afgelopen hondloze periode, waarin liefste nota bene sabbatical had en het winter was, gingen we nog steeds niet lekker warm en gezellig daar bij de kachel zitten.
Het piedaterre is veel meer waard dan we hadden gedacht. Dat maakt onderhandse aankoop door familie niet eenvoudiger.
Die heb ik gemistquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik grinnik nog steeds als ik iemand de 'mag ik je tieten voelen' Whatsapp emoji van @:Tele6 zie gebruiken.
Er zijn veel overwegingen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wel lekker zakcentje voor de dorst, (zeker met de complete verwoesting van de zorgsector voor later ook wel prettig om zelf meer te kunnen besteden en zo meer controle te kunnen houden...) dus ik weet niet hoe hard familie het nodig heeft? Of vindt je het zelf een fijner idee dat het bij bekenden blijft ?
Nee. Wie is dat dan? Covert die Frans Bauer?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef sigme het volgende:
Ben ik nou gek als ik hier Luigi Mangione zie staan?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over de interpretatie van emoji gesproken, ik krijg altijd een PVV-vibe bij@:Blues gebruikt hem regelmatig en dan moet ik soms ook even schakelen. Ik zie dan echt iets anders dan wat er bedoelt wordt
Dit vind ik nou een moeilijke tekst. Volgens mij moet daar 'Ja'. staan ipv 'Nee'.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee. Wie is dat dan? Covert die Frans Bauer?
Dan ervaren wij de lezing toch anders denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Huh? Nee (wat mij betreft). Het gaat voor een belangrijk deel over de lezing/de lezers.
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn veel overwegingen.
Ten eerste hebben wij bloed zweet en tranen gestoken in de verbouwing en is het daarna Heel Mooi geworden en niemand mag dat stukmaken.
Ten tweede zit die waarde heel veilig in dat huis en een stuk minder veilig op een bankrekening (gat in de hand, inflatie, bankrovers, etc)
Ten derde zouden her en der neefjes/nichtjes graag het huis uit gaan (of de ouders ze graag het huis uit zien gaan) en is dat niet eenvoudig
Ten vierde is het piedaterre ons enige echte huis-huis en zullen we nooit meer een huis-huis kunnen kopen
Ten vijfde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat zonde van het huis
Ten zesde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat eigenlijk niet kunnen in tijden van woningnood
Dat soort dingen
Hoeft nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een moeilijke tekst. Volgens mij moet daar 'Ja'. staan ipv 'Nee'.
Het gaat best goed eigenlijk. Ik heb weinig lichamelijke klachten gehad. Ik lig niet wekenlang als zombie op de bank maar heb best een paar nuttige weken achter de rug. Zo lang ik klusjes op het gemak doe, gaat het allemaal wel. Mijn hoofd is inmiddels ook een stuk normaler. Niet meer constant 26 dingen tegelijk aan het willen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw medicatiebijstelling eigenlijk?
Tenzij hij ontkent dat je gek bent als je daar Luigi M. ziet staan…quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een moeilijke tekst. Volgens mij moet daar 'Ja'. staan ipv 'Nee'.
Neen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef sigme het volgende:
Ben ik nou gek als ik hier Luigi Mangione zie staan?
[ afbeelding ]
Hmpf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al?
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het gaat best goed eigenlijk. Ik heb weinig lichamelijke klachten gehad. Ik lig niet wekenlang als zombie op de bank maar heb best een paar nuttige weken achter de rug. Zo lang ik klusjes op het gemak doe, gaat het allemaal wel. Mijn hoofd is inmiddels ook een stuk normaler. Niet meer constant 26 dingen tegelijk aan het willen.
Maar ik ben er nog niet. Ik heb afgelopen woensdag een uurtje met mijn collega's gebeld en dat was toch moeilijk zeg. Je moet zo enorm snel schakelen tijdens het bellen, dat lukte lang niet bij elk telefoontje goed. Dat was wel een tegenvaller. Maar ook dat komt wel weer goed.
Daar was ik al bang voorquote:
quote:
Ik weet het, voor mij is hij ook verpestquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voordie gebruik ik regelmatig, dat ga ik nu dus ook niet meer kunnen doen zonder aan jullie te denken
Vorige keer is dik 2 jaar geleden dus dat is best lang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?
Hoe lang geleden was de vorige grote aanpassing? Tijd vliegt altijd, maar in mijn herinnering was dat niet heel lang geleden.
Dat wist ik ook nietquote:
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.quote:
Dit is toch knuffel 🫂?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt…
Voor mij betekent hij 'yay, jazzhands'. Een light-versie vanquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt…
Dat is oprecht wel ingewikkeld. Ook een luxeprobleem natuurlijk maar een probleem niettemin. Ik heb even geen advies.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn veel overwegingen.
Ten eerste hebben wij bloed zweet en tranen gestoken in de verbouwing en is het daarna Heel Mooi geworden en niemand mag dat stukmaken.
Ten tweede zit die waarde heel veilig in dat huis en een stuk minder veilig op een bankrekening (gat in de hand, inflatie, bankrovers, etc)
Ten derde zouden her en der neefjes/nichtjes graag het huis uit gaan (of de ouders ze graag het huis uit zien gaan) en is dat niet eenvoudig
Ten vierde is het piedaterre ons enige echte huis-huis en zullen we nooit meer een huis-huis kunnen kopen
Ten vijfde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat zonde van het huis
Ten zesde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat eigenlijk niet kunnen in tijden van woningnood
Dat soort dingen
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat…quote:
quote:Wat betekent de emoji 🤗?
🤗 Knuffelend gezicht – Dit kan worden gebruikt om genegenheid, vriendelijkheid of troost uit te drukken.
Verhuren voor billijke prijs kost je geld omdat Belastingdienst rekening houdt met het rendement dat je in de vrije sector had kunnen maken en je op basis daarvan een aanslag stuurt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al?
Een vlinder in je bio op Twitter of Instagram schijnt te betekenen dat je hoer sekswerker bentquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat…
Maar dit is wat ik lees (via verschillnde bronnen) als ik de betekenis van de emoji opzoek:
[..]
De wattus??quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik grinnik nog steeds als ik iemand de 'mag ik je tieten voelen' Whatsapp emoji van @:Tele6 zie gebruiken.
Volgens mij verberg jij dat voor onsquote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Poging gewaagd, poging gestrand. Ik doe vrij bewust mijn best om duidelijk doch beleefd te zijn in mijn bewoordingen. Kwalificeert blijkbaar als batch fight. Ik klink heus anders hoor, als ik echt wil bitchen.
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).
*moppert
*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
En zou jij daar wel goed op gaan...quote:
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
Ik rijd zo ook wel langs een kringloop alleen op de motor. Dat wordt niet succesvol met een vaatwasser erachter slepend..quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nieuw huis zoektocht staat met die idiote prijzen momenteel zeker in de vriezer?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:47 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon een Ikea keuken bestellen want het kraan-gat in het aanrechtblad lubbert enorm uit.
En ik raak steeds meer laadjesgreepjes kwijt, en de zon bijt de lak nu echt van het eiken uit 1991
We doen gemiddeld 1x per maand een bezichtiging, maar het is over het algemeen binnen ons budget + wens dat het geen rijtjeshuis is een kluswoning. Die in de verkooptekst en de foto wordt gepresenteerd als af en bewoonbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nieuw huis zoektocht staat met die idiote prijzen momenteel zeker in de vriezer?
Op Discord is die nog veel erger.quote:
Hier is de vraag. Hoe oud is de machine en wat is er stuk/werkt niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).
*moppert
*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
Wellicht in de winter zoveel kou+nattigheid dat ze slecht starten, en dat dat tot een gewoonte heeft geleid ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef Barreltje het volgende:
Al gingen we gister wel "even fijn een stukje rijden" naar een ander eiland en weer terug en ik begrijp dat gewoon niet echt.. Hier staan de auto's ook gerust met motor te draaien als men even 5 minuten de winkel in moet.![]()
Dat wat de zoek machine roept en de ervaring met wat het probleem is. Daar zit nog wat ruimte tussen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
De laatste 2 keren dat ie dit deed betekende het beide pompen vervangen, helaas.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat wat de zoek machine roept en de ervaring met wat het probleem is. Daar zit nog wat ruimte tussen.
Ik neem aan dat je de afvoer en zeef reeds gecontroleerd hebt. En daar zit vaak het probleem ook niet.
Het probleem is er meer in dat de machine niet ziet dat het waterpeil daalt of dat al het water er al uit is.
Het probleem zit waarschijnlijk in het labyrint. Deze zit aan de zijkant en werkt op het principe van communicerende vaten. Op het einde van het labyrint zit een slangetje naar een klikson/drukmeter.
Grote kans dat het labyrint vervuild is. Zeep/vuil en kalk willen er graag in achterblijven.
Loshalen en goed reinigen. En weer door.
2 Dagen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:56 schreef fietsie het volgende:
De dames hier gaan 2 dagen shoppen in Leidschendam of Leiderdorp ofzo. Iets met een groot winkelcentrum, dus zomaar ineens heb ik een 2e paasdag voor mezelf.
Ook niet met het bijplaatsen van een extra groep?quote:Dus dat IKEA keuken meten klinkt als haalbare kaart. Alleen dan wel met een gaskookplaat want de meterkast blijkt niet inductiekookplaatgeschikt..
Als het de stroeflopende pompen zijn. Kun je er ook een hand citroenzuur en wat vaatwasserzout in gooien met een kwak warmwater er achteraan. En dat een paar uur laten staan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste 2 keren dat ie dit deed betekende het beide pompen vervangen, helaas.
Beetje een vaag Bosch design, deze machine.
Ik ga niet voor niets niet meequote:Op vrijdag 18 april 2025 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Dagen?
Dat shopping centrum is pure horror, als je er al vanaf de snelweg komt en een parkeerplek kan vinden.
Ben er 1 keer geweest, omdat daar toen nog de enige winkel van Bath & Bodywork zat (inmiddels failliet in Nederland), maar nooit meer…
[..]
Ook niet met het bijplaatsen van een extra groep?
Maar dat hoeft toch met de autos van tegenwoordig toch niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht in de winter zoveel kou+nattigheid dat ze slecht starten, en dat dat tot een gewoonte heeft geleid ?
Nou.. als de lucht vriezend is, en zeemist erbij.. dan kan ik me goed voorstellen dat modern motormanagement ook denkt *fuck it*. (En dan niet vriendelijk vraagt met een emoticon aan een buste te mogen fondelen).quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch met de autos van tegenwoordig toch niet?
Overigens reed er hier gister een electrische ford mustang GT
Doe er gewoon een boomer disclaimer bij.. dan weten ze heus wel dat je gewoon van groenten houdt en niet perse sex wilquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:24 schreef Candaasje het volgende:
2 dagen schoppen in een shopping mall..... ik ga nog liever gewoon dood![]()
![]()
![]()
Over emoticons; ik keek deze week Adolescence (aanrader, niks vrolijks aan, wel indrukwekkend. Ik ben niet zo heel snel onder de indruk van erg jonge acteurs, maar deze kroop echt onder m'n huid.) en ik denk dat ik ook niks meer durf te posten op social media. Want ik denk niet dat ik de emoticontaal nog goed versta
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doe er gewoon een boomer disclaimer bij.. dan weten ze heus wel dat je gewoon van groenten houdt en niet perse sex wil
Ik had er ook een boomer disclaimer bij moeten zetten geloof ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |