Hmpf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al?
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het gaat best goed eigenlijk. Ik heb weinig lichamelijke klachten gehad. Ik lig niet wekenlang als zombie op de bank maar heb best een paar nuttige weken achter de rug. Zo lang ik klusjes op het gemak doe, gaat het allemaal wel. Mijn hoofd is inmiddels ook een stuk normaler. Niet meer constant 26 dingen tegelijk aan het willen.
Maar ik ben er nog niet. Ik heb afgelopen woensdag een uurtje met mijn collega's gebeld en dat was toch moeilijk zeg. Je moet zo enorm snel schakelen tijdens het bellen, dat lukte lang niet bij elk telefoontje goed. Dat was wel een tegenvaller. Maar ook dat komt wel weer goed.
Daar was ik al bang voorquote:
quote:
Ik weet het, voor mij is hij ook verpestquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voordie gebruik ik regelmatig, dat ga ik nu dus ook niet meer kunnen doen zonder aan jullie te denken
Vorige keer is dik 2 jaar geleden dus dat is best lang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?
Hoe lang geleden was de vorige grote aanpassing? Tijd vliegt altijd, maar in mijn herinnering was dat niet heel lang geleden.
Dat wist ik ook nietquote:
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.quote:
Dit is toch knuffel 🫂?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt…
Voor mij betekent hij 'yay, jazzhands'. Een light-versie vanquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt…
Dat is oprecht wel ingewikkeld. Ook een luxeprobleem natuurlijk maar een probleem niettemin. Ik heb even geen advies.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn veel overwegingen.
Ten eerste hebben wij bloed zweet en tranen gestoken in de verbouwing en is het daarna Heel Mooi geworden en niemand mag dat stukmaken.
Ten tweede zit die waarde heel veilig in dat huis en een stuk minder veilig op een bankrekening (gat in de hand, inflatie, bankrovers, etc)
Ten derde zouden her en der neefjes/nichtjes graag het huis uit gaan (of de ouders ze graag het huis uit zien gaan) en is dat niet eenvoudig
Ten vierde is het piedaterre ons enige echte huis-huis en zullen we nooit meer een huis-huis kunnen kopen
Ten vijfde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat zonde van het huis
Ten zesde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat eigenlijk niet kunnen in tijden van woningnood
Dat soort dingen
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat…quote:
quote:Wat betekent de emoji 🤗?
🤗 Knuffelend gezicht – Dit kan worden gebruikt om genegenheid, vriendelijkheid of troost uit te drukken.
Verhuren voor billijke prijs kost je geld omdat Belastingdienst rekening houdt met het rendement dat je in de vrije sector had kunnen maken en je op basis daarvan een aanslag stuurt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al?
Een vlinder in je bio op Twitter of Instagram schijnt te betekenen dat je hoer sekswerker bentquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat…
Maar dit is wat ik lees (via verschillnde bronnen) als ik de betekenis van de emoji opzoek:
[..]
De wattus??quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik grinnik nog steeds als ik iemand de 'mag ik je tieten voelen' Whatsapp emoji van @:Tele6 zie gebruiken.
Volgens mij verberg jij dat voor onsquote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Poging gewaagd, poging gestrand. Ik doe vrij bewust mijn best om duidelijk doch beleefd te zijn in mijn bewoordingen. Kwalificeert blijkbaar als batch fight. Ik klink heus anders hoor, als ik echt wil bitchen.
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).
*moppert
*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
En zou jij daar wel goed op gaan...quote:
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
Ik rijd zo ook wel langs een kringloop alleen op de motor. Dat wordt niet succesvol met een vaatwasser erachter slepend..quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |