abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2025 @ 09:56:43 #151
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217400458
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Die heb ik gemist :D welke is dat?
🤗
Spoilers!
pi_217400459
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al? :)
Hmpf.

Afgelopen anderhalf jaar deden we zoiets, voor een oude vriend die op stel en sprong een huis nodig had in Stad en dat was dan ook een prima uitkomst. Maar neefjes/nichtjes als huurder, dan zijn we toch bevreesd dat ze dingen stukmaken wat we liever niet zouden weten en dan zijn we ook 'huurbaas' met bijbehorende verantwoordelijkheden. Het is wel een optie, maar niet eentje waarover we staan te juichen.

Overigens hebben we niet veel keuze qua eerlijkheid van de prijs - met de puntentelling kom je niet hoog met een huisje dat prachtig maar klein is. Dat heeft 1 voordeel: het huis is niet interessant voor beleggers dus die zullen niet komen opdagen als mogelijke koper.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217400465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het gaat best goed eigenlijk. Ik heb weinig lichamelijke klachten gehad. Ik lig niet wekenlang als zombie op de bank maar heb best een paar nuttige weken achter de rug. Zo lang ik klusjes op het gemak doe, gaat het allemaal wel. Mijn hoofd is inmiddels ook een stuk normaler. Niet meer constant 26 dingen tegelijk aan het willen.

Maar ik ben er nog niet. Ik heb afgelopen woensdag een uurtje met mijn collega's gebeld en dat was toch moeilijk zeg. Je moet zo enorm snel schakelen tijdens het bellen, dat lukte lang niet bij elk telefoontje goed. Dat was wel een tegenvaller. Maar ook dat komt wel weer goed.
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?
Hoe lang geleden was de vorige grote aanpassing? Tijd vliegt altijd, maar in mijn herinnering was dat niet heel lang geleden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217400475
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
🤗
Daar was ik al bang voor :D die gebruik ik regelmatig, dat ga ik nu dus ook niet meer kunnen doen zonder aan jullie te denken _O-
pi_217400486
quote:

[..]
🤗
:D
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:01:01 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217400497
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daar was ik al bang voor :D die gebruik ik regelmatig, dat ga ik nu dus ook niet meer kunnen doen zonder aan jullie te denken _O-
Ik weet het, voor mij is hij ook verpest _O-
Spoilers!
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:03:01 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217400512
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat is dan beter dan verwacht / dan je gewend bent, denk ik?
Hoe lang geleden was de vorige grote aanpassing? Tijd vliegt altijd, maar in mijn herinnering was dat niet heel lang geleden.
Vorige keer is dik 2 jaar geleden dus dat is best lang.

Ja, dit is beter dan ik had verwacht. Ben ik erg blij mee want mijn leven is nu een stuk actiever dan het lang door die ziekte is geweest. De stap die ik nu terug moet doen is niet zo heel groot gelukkig.
Spoilers!
pi_217400516
quote:

[..]
🤗
Dat wist ik ook niet _O-

Moeilijk @sigme. Verhuren aan onbekenden lijkt me ook geen goed idee, wie weet wat ze ermee gaan doen. Met hetzelfde gevoel is B&B natuurlijk ook geen optie.
Wat bedoel je eigenlijk met huis-huis? Heb je het idee dat je het ooit als permanent woonhuis (in Nederland) gaat gebruiken?

Ik ga langzaam eens opstarten, alle plannen gisteren zijn niet uitgevoerd, veel pijn, rare bijeenkomst op de boot met collega’s en toen ik eindelijk moed had om iets te doen kwam de buurman om de parasol te maken en die bleef een uur, weg moed.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:04:31 #159
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217400519
quote:

[..]
🤗
Deze emoji schijnt voor 'dikke knuffel' te staan.
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt… :X
pi_217400533
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik dacht dat 'ie zoiets als 'Sorry, my bad' betekende en heb 'm dus vaak verkeerd gebruikt… :X
Dit is toch knuffel 🫂?
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:11:12 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217400558
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Voor mij betekent hij 'yay, jazzhands'. Een light-versie van *O*
Spoilers!
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:13:26 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217400575
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er zijn veel overwegingen.
Ten eerste hebben wij bloed zweet en tranen gestoken in de verbouwing en is het daarna Heel Mooi geworden en niemand mag dat stukmaken.
Ten tweede zit die waarde heel veilig in dat huis en een stuk minder veilig op een bankrekening (gat in de hand, inflatie, bankrovers, etc)
Ten derde zouden her en der neefjes/nichtjes graag het huis uit gaan (of de ouders ze graag het huis uit zien gaan) en is dat niet eenvoudig
Ten vierde is het piedaterre ons enige echte huis-huis en zullen we nooit meer een huis-huis kunnen kopen
Ten vijfde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat zonde van het huis
Ten zesde is het een echt huis-huis en wordt er nu niet echt gewoond en vind ik dat eigenlijk niet kunnen in tijden van woningnood

Dat soort dingen
Dat is oprecht wel ingewikkeld. Ook een luxeprobleem natuurlijk maar een probleem niettemin. Ik heb even geen advies.
Spoilers!
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:13:27 #163
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217400576
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit is toch knuffel 🫂?
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat… ;)

Maar dit is wat ik lees (via verschillnde bronnen) als ik de betekenis van de emoji opzoek:
quote:
Wat betekent de emoji 🤗?

🤗 Knuffelend gezicht – Dit kan worden gebruikt om genegenheid, vriendelijkheid of troost uit te drukken.
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 10:14:56 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217400587
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
En verhuren (voor een eerlijke prijs, niet om er zoveel mogelijk geld uit te halen) aan neefjes/nichtjes een optie? Of deden jullie dat al? :)
Verhuren voor billijke prijs kost je geld omdat Belastingdienst rekening houdt met het rendement dat je in de vrije sector had kunnen maken en je op basis daarvan een aanslag stuurt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 10:19:12 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217400623
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik durf niets meer aan te nemen als het om emoji's gaat… ;)

Maar dit is wat ik lees (via verschillnde bronnen) als ik de betekenis van de emoji opzoek:
[..]

Een vlinder in je bio op Twitter of Instagram schijnt te betekenen dat je hoer sekswerker bent
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:30:22 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217400683
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik grinnik nog steeds als ik iemand de 'mag ik je tieten voelen' Whatsapp emoji van @:Tele6 zie gebruiken.
De wattus??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:33:43 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217400716
Hier staat de 3D printer paasei decoraties van afbreekbaar PLA te printen.. 7,5 uur voor 1 decoratief ei :P

[ Bericht 39% gewijzigd door fietsie op 18-04-2025 10:41:24 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_217400756
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).

*moppert

*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217400768
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+

Poging gewaagd, poging gestrand. Ik doe vrij bewust mijn best om duidelijk doch beleefd te zijn in mijn bewoordingen. Kwalificeert blijkbaar als batch fight. Ik klink heus anders hoor, als ik echt wil bitchen.
Volgens mij verberg jij dat voor ons }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:40:20 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217400771
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).

*moppert

*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:40:45 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217400778
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij verberg jij dat voor ons }:|
En zou jij daar wel goed op gaan...
pi_217400802
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217400807
Pfff na een update zijn de borden op pinterest weer teug. Was van de week op zoek naar iets over de naaimachine en toen bleek dat de borden alleen via de computer te bekijken waren. Maar ze zijn weer zichtbaar *O*
  vrijdag 18 april 2025 @ 10:43:11 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_217400808
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2025 10:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, ik rij denk ik zo naar de kringloop die altijd opvallend veel jong gebruikt witgoed heeft en dan zeg ik "die. kom morgen maar brengen en neem de oude mee plz.'
Ik rijd zo ook wel langs een kringloop alleen op de motor. Dat wordt niet succesvol met een vaatwasser erachter slepend..
pi_217400822
Ik denk dat het hoofdpunt, @AnneX, niet is dat jij een naar mens bent, of dat er nooit onaardige dingen tegen jou gezegd zijn. Maar dat je soms dingen typt die op vrij onaardig over kunnen komen, terwijl mensen van jou dat niet per se verwachten, dat je onaardig bent. En júist daarom wordt er dan wat over gezegd, want als niemand je ooit vertelt dat het anders overkomt dan misschien je bedoeling was, weet je het niet en kun je er niks mee. Terwijl ze, júist omdat ze je niet als onaardig persoon zien, denken dat als je zou weten dat het anders overkomt dan de bedoeling was, je daar iets mee zou willen. En dát is waarom het dus gezegd wordt. Niet om je af te fakkelen oid!

Dit had ik getypt en toen werd ik afgeleid en waren jullie al twee pagina's verder, maar ik wilde het toch nog even zeggen. Omdat ik denk dat het oprecht vanuit goede intenties kwam, maar ik me ook voor kan stellen dat het voor jou vervelend voelde @AnneX, als je niet begrijpt waarom het zo anders overkwam dan je bedoelde.

En @Clubsoda ik vind het ook jammer dat je hier minder bent. En ik denk dat het juist ook heel waardevol is, jouw aanwezigheid - bv ook het aanslingeren van dit gesprek, wat denk ik zorgt voor meer inzicht in elkaar, elkaars reacties en de verschillende manieren waarop dingen gelezen kunnen worden die je zelf misschien niet altijd meteen ziet :Y

De rest bijlezen komt later, want ik moet nog even snel douchen voor mam er over een kwartier is voor operatie opruimen keuken + woonkamer. Alles uit de kastjes, bekijken wat weg kan en dat ook echt weg doen, meteen ff doekje er door als dan toch leeg en kastjes weer (handig en georganiseerd) inruimen. En datzelfde met de koelkast en vriezers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')