abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217396681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:

Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik? :?
Ik vind haar leuk. Maar als je haar niet leuk vind, in dit item trek je het wel hoor :)
pi_217396723
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.

Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.

Kan ook
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
Spoilers!
pi_217396743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.

Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.

Kan ook
O+

Poging gewaagd, poging gestrand. Ik doe vrij bewust mijn best om duidelijk doch beleefd te zijn in mijn bewoordingen. Kwalificeert blijkbaar als batch fight. Ik klink heus anders hoor, als ik echt wil bitchen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 17 april 2025 @ 21:21:39 #104
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_217396765
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:

https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/

Wow _O_ _O_
Leuk, heb ik doorgestuurd.
Mijn vader had tot een paar jaar geleden een modelbouwwinkel O+
pi_217396782
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
JA NOU SORRY HOOR
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_217396881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Leuk, heb ik doorgestuurd.
Mijn vader had tot een paar jaar geleden een modelbouwwinkel O+
Het is daar zo groot, uitgebreid! Echt nog nooit gezien, als je liefhebber bent een walhalla O+
pi_217397144
De zomer mag komen, de buurman heeft de parasol gemaakt, komt van de week nog iets aanpassen maar het ding is weer bruikbaar *O*
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 17 april 2025 @ 21:50:46 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217397176
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja zo zijn er nog wel meer mogelijk idd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_217397539
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @AnneX in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217397673
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Je hebt groot gelijk Clubsoda. ^O^
pi_217397765
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dank
pi_217397784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dank
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scoren :D

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 17-04-2025 22:55:00 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217397945
quote:
80s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:37 schreef sigme het volgende:

[..]
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scoren :D
En dat krijg ik niet goed voor elkaar. Ben best jaloers op jou en een paar anderen hier.
pi_217398029
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.
pi_217398126
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 23:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.
pi_217398180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.
Ow dat zeker. Ik denk dat het alleen extra zeer deed omdat ik het dus niet bij zo'n persoon had verwacht. Als een 'lomp' persoon dezelfde opmerking had gemaakt dan had het niet zo'n impact gehad. Maar goed allemaal mijn probleem dus ik blijf wel even stil.
pi_217399009
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat :G :R uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.

Overigens heb ik ook nog best scherp welke opmerkingen Sarabi bedoelt en dat waren echt geen fijne. Ook prima te vermijden geweest. Ik begrijp dat je dat (ge)raakt (heeft).
pi_217399203
Weten jullie nog dat ik zondag postte een rustige dag te hebben? Ik wilde eigenlijk wel iets leuks doen met m'n/ onzevrije tijd. De agenda was ook leeg voor een aantal dagen dus uh....

We vertrokken naar Berlijn met de auto. :') Gisteren eind van de dag waren we weer thuis. Klein beetje gesloopt want dat doet Berlijn altijd, maar het was heel lekker.
Beetje slenteren, Unterwelten tourtje, nog meer slenteren, beetje pils, lekker eten.

Oh en niet onbelangrijk: 22 tot 26 graden en ZON.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_217399216
Nou zeg…zo weet ik ook nog wel een paar sneren en “niét fijne opmerkingen” uit het (verre)verleden van die en gene. Jegens mij.

Wat een miezer regen vandaag.
pi_217399553
r/karengobrrrr
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:44:30 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217399606
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat :G :R uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.

Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en de o|O zijn vrijwel altijd voor haarzelf en niet voor een andere user.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 08:48:10 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217399659
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 april 2025 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat ik zondag postte een rustige dag te hebben? Ik wilde eigenlijk wel iets leuks doen met m'n/ onzevrije tijd. De agenda was ook leeg voor een aantal dagen dus uh....

We vertrokken naar Berlijn met de auto. :') Gisteren eind van de dag waren we weer thuis. Klein beetje gesloopt want dat doet Berlijn altijd, maar het was heel lekker.
Beetje slenteren, Unterwelten tourtje, nog meer slenteren, beetje pils, lekker eten.

Oh en niet onbelangrijk: 22 tot 26 graden en ZON.
Als er geen seinstoring was geweest in Hamburg, waardoor onze trein uit Praag werd opgeheven in Dresden, was ik zondag ook een half uurtje in Berlin geweest. Komt dichtbij zo.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217399862
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:

Het is ook goed om het aan te kaarten denk ik.

Maar zie wat @Lucky_Strike schrijft - als je weet dat je het zo moet verstaan, dan leest het heel anders. Maar als je dat niet op die manier leest, dan lees je wat jij er ziet staan. En dat klopt ook.

PS: ik heb geen idee waar @Sarabi naar verwijst, ik zal dat wel gemist hebben en het doet ook niets af aan mijn punt denk ik.
pi_217399885
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en de o|O zijn vrijwel altijd voor haarzelf en niet voor een andere user.
Oh. Echt? Nooit zo bekeken. (Ik ben niet ironisch, ik lees het oprecht niet zo). Dank je voor het inzicht, ik zal een proberen die bril op te zetten.
pi_217399928
Weet je, ik ben op m'n werk echt altijd ontzettend intensief bezig met proberen te verstaan wat mensen zeggen. Eigenlijk kan ik dat ook best. Ik denk alleen dat mijn 'proberen te verstaan'-spier ook echt op is af en toe. Ik kan beter iets anders doen dan hier rondhangen op die momenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')