Ik vind haar leuk. Maar als je haar niet leuk vind, in dit item trek je het wel hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Zal morgen eens kijken. Niet Emma Wortelboer toch hoop ik?
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.
Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.
Kan ook
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je gaat lekker negeren of bagatelliseren.
Offffff je creërt een omgeving waarin je iemand kan aanspreken op iets wat je niet fijn vindt qua gedrag en dan heb je het erover en is het klaar.
Kan ook
Leuk, heb ik doorgestuurd.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
Fles!
Heb je de aflevering van wortelboer en v rossem gezien toevallig?
Ze zijn hier:
https://www.nzhhobbyclub.nl/onze-afdelingen-en-modelbanen/
Wow![]()
JA NOU SORRY HOORquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
Het is daar zo groot, uitgebreid! Echt nog nooit gezien, als je liefhebber bent een walhallaquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Leuk, heb ik doorgestuurd.
Mijn vader had tot een paar jaar geleden een modelbouwwinkel
Ja zo zijn er nog wel meer mogelijk iddquote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Optie drie: als er een miscommunicatie is, kom je je er mee bemoeien om olie op het vuur te gooien.
Je hebt groot gelijk Clubsoda.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind dit een nare reactie op iemand die met je meedenkt. Ik kan niet duidelijker zijn. En ik lees vaker nare reacties van je op mensen die behulpzaam zijn. Het beïnvloedt mijn behoefte om behulpzaam te zijn in dit topic (in het algemeen want je geeft me ook vegen uit de pan als ik ánderen probeer te helpen). Daarom benoem ik het nu. Doe ermee wat je goeddunkt.
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dankquote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scorenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele tijd neer te zetten wat jij nu schrijft, tig keer weer weggehaald want ik kreeg het niet goed geschreven. Dank
En dat krijg ik niet goed voor elkaar. Ben best jaloers op jou en een paar anderen hier.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, ik ben in het echt een rare hork, maar ik kan typsgewijs best aardig punten scoren
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet zo dol op mensen in het echt, maar voor het beter lezen van iemands getyp vind ik het wel veel meerwaarde hebben iemand ooit in het echt gezien te hebben. Zo is @:annex in mijn ogen een uiterst aimabele beschaafde dame, die haar stinkende best zal doen niemand voor het hoofd te stoten. Met dat uitgangspunt lezen haar posts heel anders.
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah zo haar best deed ze niet om geen k*t opmerking naar mij te maken een paar jaar geleden. Maar goed ik merk dat deze discussie hier dat weer allemaal omhoog haalt dus ik blijf wel weer even weg totdat ik weer normaal kan reageren.
Ow dat zeker. Ik denk dat het alleen extra zeer deed omdat ik het dus niet bij zo'n persoon had verwacht. Als een 'lomp' persoon dezelfde opmerking had gemaakt dan had het niet zo'n impact gehad. Maar goed allemaal mijn probleem dus ik blijf wel even stil.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen (of het nou hier is of irl of waar dan ook) wel eens een lullige opmerking maakt of een opmerking die bij een ander lullig overkomt maar wat totaal niet de bedoeling is.
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en dequote:Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat![]()
uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.
Als er geen seinstoring was geweest in Hamburg, waardoor onze trein uit Praag werd opgeheven in Dresden, was ik zondag ook een half uurtje in Berlin geweest. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat ik zondag postte een rustige dag te hebben? Ik wilde eigenlijk wel iets leuks doen met m'n/ onzevrije tijd. De agenda was ook leeg voor een aantal dagen dus uh....
We vertrokken naar Berlijn met de auto.Gisteren eind van de dag waren we weer thuis. Klein beetje gesloopt want dat doet Berlijn altijd, maar het was heel lekker.
Beetje slenteren, Unterwelten tourtje, nog meer slenteren, beetje pils, lekker eten.
Oh en niet onbelangrijk: 22 tot 26 graden en ZON.
Het is ook goed om het aan te kaarten denk ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Juist ook voor mensen die anderen niet voor het hoofd stoten, kan het prettig zijn om te horen dat 'duh' een antwoord is dat eigenlijk nooit voor verbinding zorgt. Of dat![]()
uitdelen aan mensen die een tip geven, niet aimabel overkomt. Want ik snap best dat bij typen dingen soms vertekend overkomen. Het was mij oprechte bedoeling om aan te geven dat de sfeer van de antwoorden voor mij onprettig voelt met het idee dat je daar dan vervolgens iets mee kunt, met die wetenschap. Maar ik begrijp ook best dat het in een groepje niet om mij draait dus ik kan daar ook prima weer mijn mond over houden.
Oh. Echt? Nooit zo bekeken. (Ik ben niet ironisch, ik lees het oprecht niet zo). Dank je voor het inzicht, ik zal een proberen die bril op te zetten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp nu wat je bedoelt. Dank daarvoor . Ik lees dat dus echt anders. Die rode/gele kaarten, de 'duhs' en dezijn vrijwel altijd voor haarzelf en niet voor een andere user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |