quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ik grinnik nog steeds als ik iemand de 'mag ik je tieten voelen' Whatsapp emoji van @:Tele6 zie gebruiken.
Nieuw huis zoektocht staat met die idiote prijzen momenteel zeker in de vriezer?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:47 schreef fietsie het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon een Ikea keuken bestellen want het kraan-gat in het aanrechtblad lubbert enorm uit.
En ik raak steeds meer laadjesgreepjes kwijt, en de zon bijt de lak nu echt van het eiken uit 1991
We doen gemiddeld 1x per maand een bezichtiging, maar het is over het algemeen binnen ons budget + wens dat het geen rijtjeshuis is een kluswoning. Die in de verkooptekst en de foto wordt gepresenteerd als af en bewoonbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nieuw huis zoektocht staat met die idiote prijzen momenteel zeker in de vriezer?
Op Discord is die nog veel erger.quote:
Hier is de vraag. Hoe oud is de machine en wat is er stuk/werkt niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was het niet het slimste idee om zondag te besluiten dat de wasmachine echt overleden is en dat je een nieuwe moet kopen maandag maar in plaats daar van 4 dagen weg te gaan (en zodoende nog meer was te maken).
*moppert
*gaat op zoek naar een nieuwe wasmachine
Wellicht in de winter zoveel kou+nattigheid dat ze slecht starten, en dat dat tot een gewoonte heeft geleid ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:04 schreef Barreltje het volgende:
Al gingen we gister wel "even fijn een stukje rijden" naar een ander eiland en weer terug en ik begrijp dat gewoon niet echt.. Hier staan de auto's ook gerust met motor te draaien als men even 5 minuten de winkel in moet.![]()
Dat wat de zoek machine roept en de ervaring met wat het probleem is. Daar zit nog wat ruimte tussen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je als je toch bezig bent ook even een quickscan vaatwassers doen? E22 "watertoevoer" hier.
De laatste 2 keren dat ie dit deed betekende het beide pompen vervangen, helaas.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat wat de zoek machine roept en de ervaring met wat het probleem is. Daar zit nog wat ruimte tussen.
Ik neem aan dat je de afvoer en zeef reeds gecontroleerd hebt. En daar zit vaak het probleem ook niet.
Het probleem is er meer in dat de machine niet ziet dat het waterpeil daalt of dat al het water er al uit is.
Het probleem zit waarschijnlijk in het labyrint. Deze zit aan de zijkant en werkt op het principe van communicerende vaten. Op het einde van het labyrint zit een slangetje naar een klikson/drukmeter.
Grote kans dat het labyrint vervuild is. Zeep/vuil en kalk willen er graag in achterblijven.
Loshalen en goed reinigen. En weer door.
2 Dagen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:56 schreef fietsie het volgende:
De dames hier gaan 2 dagen shoppen in Leidschendam of Leiderdorp ofzo. Iets met een groot winkelcentrum, dus zomaar ineens heb ik een 2e paasdag voor mezelf.
Ook niet met het bijplaatsen van een extra groep?quote:Dus dat IKEA keuken meten klinkt als haalbare kaart. Alleen dan wel met een gaskookplaat want de meterkast blijkt niet inductiekookplaatgeschikt..
Als het de stroeflopende pompen zijn. Kun je er ook een hand citroenzuur en wat vaatwasserzout in gooien met een kwak warmwater er achteraan. En dat een paar uur laten staan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste 2 keren dat ie dit deed betekende het beide pompen vervangen, helaas.
Beetje een vaag Bosch design, deze machine.
Ik ga niet voor niets niet meequote:Op vrijdag 18 april 2025 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Dagen?
Dat shopping centrum is pure horror, als je er al vanaf de snelweg komt en een parkeerplek kan vinden.
Ben er 1 keer geweest, omdat daar toen nog de enige winkel van Bath & Bodywork zat (inmiddels failliet in Nederland), maar nooit meer…
[..]
Ook niet met het bijplaatsen van een extra groep?
Maar dat hoeft toch met de autos van tegenwoordig toch niet?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht in de winter zoveel kou+nattigheid dat ze slecht starten, en dat dat tot een gewoonte heeft geleid ?
Nou.. als de lucht vriezend is, en zeemist erbij.. dan kan ik me goed voorstellen dat modern motormanagement ook denkt *fuck it*. (En dan niet vriendelijk vraagt met een emoticon aan een buste te mogen fondelen).quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch met de autos van tegenwoordig toch niet?
Overigens reed er hier gister een electrische ford mustang GT
Doe er gewoon een boomer disclaimer bij.. dan weten ze heus wel dat je gewoon van groenten houdt en niet perse sex wilquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:24 schreef Candaasje het volgende:
2 dagen schoppen in een shopping mall..... ik ga nog liever gewoon dood![]()
![]()
![]()
Over emoticons; ik keek deze week Adolescence (aanrader, niks vrolijks aan, wel indrukwekkend. Ik ben niet zo heel snel onder de indruk van erg jonge acteurs, maar deze kroop echt onder m'n huid.) en ik denk dat ik ook niks meer durf te posten op social media. Want ik denk niet dat ik de emoticontaal nog goed versta
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Doe er gewoon een boomer disclaimer bij.. dan weten ze heus wel dat je gewoon van groenten houdt en niet perse sex wil
Ik had er ook een boomer disclaimer bij moeten zetten geloof ikquote:
Over laaghangend fruit ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik had er ook een boomer disclaimer bij moeten zetten geloof ik
Ik begrijp dit helemaal. Ik snapte het ook niet, en had het "geluk" dat ik dinsdag gewoon mag werkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:24 schreef Candaasje het volgende:
2 dagen schoppen in een shopping mall..... ik ga nog liever gewoon dood![]()
![]()
![]()
Gokje: relatief vaak in het bezit van een Fok-account?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:40 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Ik vraag me overigens af hoeverre dit ook op NLse scholen speelt. In het VK was die Andrew Tate natuurlijk ook echt verkiesbaar. Maar ik heb geen idee, of Nlse kinderen van zo'n 13 jaar ook al echt bekend zijn met die hele incel-beweging, of dat het hier in NL toch meer wat oudere groepen betreft. Iemand die daar wat over kan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |