Dat Raas nog boven VDP staat toont al aan dat je dat lijstje van Steef totaal niet serieus kan nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Pogacasr staat bijna in de top 10 aller tijden in de PCS-rangschikking.
Van der Poel ongeveer op de 75-ste plaats. Het hoogst bereikbare voor hem is uiteindelijk ongeveer de 50-ste plaats van Jan Raas.
Je weet het maar nooit met alle doorgestreepte namen uit die tijd.quote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Lapize won de Tour 2010… ik kan het me niet meer herinneren.
Arme Pedersen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 seconden nog voor Pogacar. Als Vermeersch voor een ander team zou rijden, was ie ingelopen.
Ik wel, maar ik woon aan de grens.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja Karrel, niemand buiten België stelt de Ronde van Oudenaarde Vlaanderen boven Roubaix.
Doping alleen voor 't haar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
3 jaar op rij San Remo en Roubaix winnen. Dat is toch bizar voor een ploeg als Alpecin
Morgen een nieuwe Lambo ophalen bij de importeur.quote:Op zondag 13 april 2025 16:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Horloge showen voor de sponsor
Toen stonden we te juichen voor de 20e plaats in de Tour van Robje Ruijjgh.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Gremen het volgende:
15 jaar geleden waren we blij als een Nederlander 1 klassieker won of een tour rit. Wat een weelde!
In mijn ogen staat Jan Raas terecht nu nog hoger.quote:Op zondag 13 april 2025 16:51 schreef Kloit het volgende:
[..]
Dat Raas nog boven VDP staat toont al aan dat je dat lijstje van Steef totaal niet serieus kan nemen.
Nee gewoon op waarde geklopt.quote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef Arcee het volgende:
Pogacar zou zonder die uitglijder ook niet gewonnen hebben.
Er is toch een grens voor hemquote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind deze beelden van een kruipende Pogacar echt ge-wel-dig.
Precies.quote:
WOUT valt aan voor een mooie derde plek!quote:
We printen het uit en hangen het op ❤ uniek spul.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend jaar is hij bijna 32; het besef zal wel komen dat een Vlaams Monument winnen schier onwaarschijnlijk wordt.quote:Op zondag 13 april 2025 16:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Eerlijk is braaf, toch wel knap hoe Wout zich hier weer over zet.
We moeten deze beelden koesteren. Volgende week wint ie weer met twee minuten voorsprong.quote:
Hij lijkt me er eerzuchtig genoeg voor.quote:Op zondag 13 april 2025 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Pogacar ook volgend jaar aan de start?
Och een koers die niet zo voor hem gemaakt is doet hij het alsnog goed. Valt mij nog mee. Van Aert valt meer tegen voor deze koers.quote:Op zondag 13 april 2025 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Tjeugod gaat zijn fiets optillen op de streep.
Eén en al genot en happinessquote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogi zit gewoon te genieten op de wielerbaan.
Wij sturen bloemen naar Matje?quote:
Hij is zo speels.quote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Powered by Fentanyl?quote:
Die is blij dat hij zijn motortje niet meer heeft na die wissel.quote:Op zondag 13 april 2025 16:58 schreef WAvanBuren het volgende:
De grote vier driequote:Op zondag 13 april 2025 17:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Zelfde podium in Vlaanderen als in Roubaix.
De vroege vlucht loont haast altijd in deze koers.quote:
En dan over 3 jaar zeggen als ze winnen dat helemaal niet kan omdat ze het 3 jaar daarvoor instortte. Kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 13 april 2025 17:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Altijd fijn als (toekomstige) fenomenen tekenen van menselijkheid vertonen.
Hij is half Frans.quote:
5x het vlaggetje in de top 20!quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Nederlandse wielrennen stelt helaas niks voor zonder MVP
Is er al iemand van Picnic in de buurt van de finish?quote:Op zondag 13 april 2025 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meer dan 500 punten voor Intermarche, dat tikt aan. Niet dat ze echt in de gevarenzone zaten, maar het is wel mooi meegenomen.
2011: Maarten Tjallingii (3e)quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
En dat is ook alleen maar een Nederlander op papier, heeft hier nog nooit gewoondquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBLquote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
2011: Maarten Tjallingii (3e)
2013: Niki Terpstra (3e)
2014: Niki Terpstra (1e)
2017: Sebastian Langeveld (3e)
2018: Niki Terpstra (3e)
2021: Mathieu van der Poel (3e)
2022: Dylan van Baarle (1e)
5 Nederlanders in de top-20!quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik kom uit mijn hoofd niet verder dan Bauke Mollema en Tom-Jelte Slagter.quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBL
En toch is iemand verbaasd dat hij Frans kan!quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dat is ook alleen maar een Nederlander op papier, heeft hier nog nooit gewoond
Wout Poels.quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn hoofd niet verder dan Bauke Mollema en Tom-Jelte Slagter.
Wout Poels vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Poels?quote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Edit: En Wout Poels natuurlijk![]()
Als 't in de OP staat wel.quote:Op zondag 13 april 2025 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kan je ook zo lijstje maken voor de WP of LBL
Dan vergeet je een oud-winnaar jaquote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Edit: En Wout Poels natuurlijk![]()
Matje vorig jaar ook gewoon derde.quote:
Wat ik nog het allerkutste vind, kinderen mee op het podium hijsenquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word helemaal gek van die WAGS en kinderen. Dit is fucking wielrennen, waar gaat het over.
Del Grosso!quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Belgisch of Nederlands Limburg?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Brennan is de nieuwe Roglic?quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Klopt, nog vroeger (in de tijd van Boogerd) werd 'ie op zondag gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Del Grosso!
Maar voorheen was BP toch op woensdag?
Vanmarcke vindt een top-5 klassering 'hartstikke mooi'. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Gaat er me vooral over dat Vermeersch meestal als half lijk over de meet bolt en hier fris als een hoentje interviews staat te geven.quote:
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.quote:Op zondag 13 april 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch bijzonder wat er allemaal gaande is zonder dat je ooit komt te weten wat. Kung zat in de achtervolgende groep en wordt pas 43e (schijnbaar gevallen), Brennan zat in de achtervolgende groep en wordt pas 44e, Tarling zat in de achtervolgende groep en wordt pas 52e. Ganna daarentegen is geen seconde in beeld geweest en reed op grote achterstand, maar wordt toch nog 13e.
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?quote:
Mou is een act toch?quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?
Pogacarfans hebben zonder enige uitzondering geen enkel verstand van wielrennen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze nou echt boos dat hij niet heeft gewacht? Was toch een eigen fout van Pogacar?
Daar past een middeleeuwse straf voor.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een volle bidon ook nog eens.
Poging tot doodslag, Mathieu is ziedend.
Je zou voor minder.quote:Op zondag 13 april 2025 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het was een volle bidon ook nog eens.
Poging tot doodslag, Mathieu is ziedend.
Daarna levend villen en in brand steken.quote:Op zondag 13 april 2025 17:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar past een middeleeuwse straf voor.
Vastbinden met z'n kop in een juk op de markt, en dan mag 'het volk' met volle bidons op z'n facie mikken. (En raak.)
Inderdaad, daar kun je helemaal geen 43e wordenquote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.
Dat is de logische reactie, maar de cult die rond Pogacar is ontstaan houdt geen rekening met logica. Buitenaardse prestaties, buitenaardse fans.quote:
En daarna kielhalen en verdrinken, verdoeme.quote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarna levend villen en in brand steken.
Elvis leeft!quote:
Gooide er tussendoor nog wat uitspraken uit alsof hij de reïncarnatie van Tjallingii is. Klaar om motivational speaker te worden na zijn carrière.quote:
Petitie om Pogacar voortaan Pickle Rick te noemen.quote:
Weer rechtdoor tegen een hek gereden?quote:
Wat over blijft onder een F16 binden en boven de noordzee afgooienquote:Op zondag 13 april 2025 17:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En daarna kielhalen en verdrinken, verdoeme.
Heeft er al ooit iemand in één jaar in alle 5 de monumenten podium gereden? Zelfs Merckx lukte dat niet.quote:
Als Mathieu een keer een minder jaar heeft wint ie ze alle vijf. Maar dat kan, want hij is gewoon goed.quote:Op zondag 13 april 2025 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft er al ooit iemand één jaar in alle 5 de monumenten podium gereden? Zelfs Merckx lukte dat niet.
Oeh, die Eric Vanderaerden. Ik dacht op een gegeven moment dat hij de opvolger van Merckx was.quote:
Werd in Vlaanderen al jong op het schild gehesen.quote:Op zondag 13 april 2025 18:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Oeh, die Eric Vanderaerden. Ik dacht op een gegeven moment dat hij de opvolger van Merckx was.
In 2025 zijn we hier getuige van.quote:Op zondag 13 april 2025 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft er al ooit iemand in één jaar in alle 5 de monumenten podium gereden? Zelfs Merckx lukte dat niet.
Nog twee 1tjes erbijquote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In 2025 zijn we hier getuige van.
Of hij crasht weer in Luikquote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In 2025 zijn we hier getuige van.
Hij hoeft alleen nog podium te rijden in RVL.quote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Daar kan Mathieu zich ook nog in fietsen, al is het wel de lastigste (en de vraag of hij er überhaupt zin in heeft)
In de coronaversie al wel dichtbij. Maar moet geluk hebben met parcours. Al had hij met wk vorm van vorig jaar wel kans gehadquote:Op zondag 13 april 2025 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Daar kan Mathieu zich ook nog in fietsen, al is het wel de lastigste (en de vraag of hij er überhaupt zin in heeft)
Daarvoor moeten ze hem dan wel een beetje tegemoet komen in het parcours.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen nog podium te rijden in RVL.
En hij moet minstens 10 kilo afvallen. Dan kan hij beter nog wat Vlaamse Monumenten verzamelen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daarvoor moeten ze hem dan wel een beetje tegemoet komen in het parcours.
Ja, maar dat is dus wel de lastigste (qua parcours en toch ook wel qua plek op de kalender)quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen nog podium te rijden in RVL.
Met het oninteressante WK voor VDP is dit wel een jaar om er naartoe te pieken.quote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus wel de lastigste (qua parcours en toch ook wel qua plek op de kalender)
Nee dus want hij wil wereldkampioen MTB proberen te worden.quote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met het oninteressante WK voor VDP is dit wel een jaar om er naartoe te pieken.
Op zich mogen daar ook wel uci strafpunten voor geven voor de rankingquote:Op zondag 13 april 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De verzorger van FDJ mag een fruitmand sturen.
Maar toen viel hij niet, later werd toch gemeld dat hij daarna wel nog was gevallen?quote:Op zondag 13 april 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De verzorger van FDJ mag een fruitmand sturen.
Dat wordt Zwitserland weer een stukje platter maken dus, net als de vorige (en enige) keer dat hij een goede Tour reed.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Mathieu zei tegen de NOS dat ie tot de Tour alleen nog een rittenkoers wil rijden? Teleurstellend.
Zou leuk zijn als ie de Amstel wat vaker zou rijden.
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wordt Zwitserland weer een stukje platter maken dus, net als de vorige (en enige) keer dat hij een goede Tour reed.
Ja dat is wel het grote nadeel bij Mathieu. Snap dat het nu werkt in de koersen die hij wil winnen en BP en AGR heeft hij al gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Hij zou op zich ook de Brabantse Pijl mee kunnen pakken, die ligt hem als gegoten en is vrijdag al. Gaat alleen niet gebeuren.
Daar is hij na z’n zege nooit echt heel goed geweest, dacht ik.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Mathieu zei tegen de NOS dat ie tot de Tour alleen nog een rittenkoers wil rijden? Teleurstellend.
Dat was het Olympisch jaar geloof ik, dus ja.quote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Hij zou op zich ook de Brabantse Pijl mee kunnen pakken, die ligt hem als gegoten en is vrijdag al. Gaat alleen niet gebeuren.
BP tegen God en Amstel tegen de grootste aller mutanten op een fiets, wat denk je zelfquote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..
https://youtube.com/shorts/nr49p1pYv84?si=xWEJTyCSr84r4PfRquote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar toen viel hij niet, later werd toch gemeld dat hij daarna wel nog was gevallen?
Ze hebben het ook over links, terwijl de botsing met die verzorger op rechts was.
Correct, twee wereldbekers.quote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?
God verloor daar ookt zelfs van Warren Barguil en Ben Turner, die kan er niks van!quote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
BP tegen God en Amstel tegen de grootste aller mutanten op een fiets, wat denk je zelf
Lijkt me een moeilijk verhaal met zijn compleet afgebotte explosiviteit. Brennan lijkt me dan wel weer kanshebber, zeker in BP, maar gaat beiden niet rijden volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..
Ja hij is daarna volgens mij nog een keer gevallen, meen dat Renaat het daarover hadquote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/nr49p1pYv84?si=xWEJTyCSr84r4PfR
De eerste fundamenten voor een nieuwe uitmelksessie zijn reeds gelegd.quote:Bij Sporza zei Pogacar dat het een ‘heel mooie koers’ was. Hij vond het niet frustrerend om de wedstrijd te verliezen door een val. “Ik zou toch geen grote kans maken, denk ik”, erkende de Sloveen, die naar eigen zeggen definitief ‘kraakte’ nadat hij van fiets moest wisselen. “Vanaf daar was het een eenzame rit naar de finish. Of ik hier terugkom? Misschien. We zullen het zien.”
Brennan zou hier ook niet rijden, afwachten wat ze met hem gaan doen. Normaal gesproken rijdt hij straks in Romandiëquote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef Kloit het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk verhaal met zijn compleet afgebotte explosiviteit. Brennan lijkt me dan wel weer kanshebber, zeker in BP, maar gaat beiden niet rijden volgens mij.
Amstel heeft ie best veel starts al. Waalse Pijl is ondertussen samen met de Omloop de enige waar hij nog niet gestart is volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Straks 2x in 6 seizoenen. Waarvan 1x toen de Amstel en Roubaix waren omgewisseld op de kalender.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Amstel heeft ie best veel starts al. Waalse Pijl is ondertussen samen met de Omloop de enige waar hij nog niet gestart is volgens mij.
WP zou ik wel leuk vinden, voor de verre ereplaats natuurlijk.
De voorjaarsopbouw van WOUT wordt gekraaktquote:Karl en José durven Wout van Aert naar de tekentafel te sturen: "Ik zou ouderwets beginnen te koersen. En koersen!"
Karl en José staan vlak voor afsluiten in Roubaix nog even stil bij de almacht van Mathieu van der Poel en Tadej Pogacar in de voorjaarsklassiekers. Ze zien ook dat Wout van Aert een sterke finish in huis heeft, maar dat hij het vooral laat afweten op belangrijke momenten in de koers.
(…)
Karl: Wout van Aert wordt 4e in de Ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Hij zat waar hij moest zitten aan het Bos van Wallers, maar zakt er daar toch wat door. Hij gaf toe dat hij niet goed genoeg was op dat moment.
José: Net als vorige week. In de Ronde werd hij gelost op kritieke momenten. Maar naar het einde toe rijdt hij een hele goeie koers. Ook vandaag weer.
Maar als het heel snel gaat, dan is de supersnelheid daar niet meer. Ik weet niet wat er speelt. Men zegt dan dat Van Aert weer "naar de tekentafel" moet. Ik ga niet zeggen dat ik de oplossing heb, maar ik zou ouderwets beginnen te koersen met Van Aert. En koersen!
Heeft @Rellende_Rotscholier al laten weten of hij het was?quote:Op zondag 13 april 2025 20:23 schreef Szura het volgende:
Hoogtepunt van de dag wel, die vlag na de crash van Pogacar
[ x ]
Denk dat dit jaar de opbouw het probleem niet is, hij was in DDV en daarna de Ronde op z’n beste niveau van dit jaar. Probleem is vooral dat dat basisniveau nergens op lijkt dit jaarquote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
De voorjaarsopbouw van WOUT wordt gekraakt
3x dan toch? In 2020 was er sowieso geen editiequote:Op zondag 13 april 2025 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Straks 2x in 6 seizoenen. Waarvan 1x toen de Amstel en Roubaix waren omgewisseld op de kalender.
Het pieken richting de monumenten lijkt me nu wel klaar in ieder geval. Tijd om vanaf nu alle kruimels op te rapen die de toppers laten liggen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
De voorjaarsopbouw van WOUT wordt gekraakt
Ik beschik alleen over een Baskische vlag.quote:Op zondag 13 april 2025 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft @:Rellende_Rotscholier al laten weten of hij het was?
Alleen in 2022 en 2024.quote:Op zondag 13 april 2025 20:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
3x dan toch? In 2020 was er sowieso geen editie
In 6 edities dan 3 keer, want geen in 2020, wel 2019quote:
Ik zei 6 seizoenen, dus inclusief 2020. Flauw maar het klopt welquote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef franklop het volgende:
[..]
In 6 edities dan 3 keer, want geen in 2020, wel 2019
Pedersen oogde sterker dan Philipsen, maar denk dat hij er ook wel afgereden was op een bepaald moment. Maar het was wel zondequote:Op zondag 13 april 2025 20:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een fenomeen toch, GOAT Pogacar. Maar voor iedereen goed dat hij hier niet wint.
Het was Pedersen het meest gegund wat mij betreft, maar Mathieu ook altijd mooi.
Jaren terug zag met het toch ook als de verdienste van Boonen dat Hushovd op z’n plaat ging? Op je fiets blijven zitten is vooral hier een technisch aspect, wat weinig met pech en geluk te maken heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is de logische reactie, maar de cult die rond Pogacar is ontstaan houdt geen rekening met logica. Buitenaardse prestaties, buitenaardse fans.
Je kan soms wel pech hebben als iemand vlak voor je valt, maar dit was vooral de schuld zelf van Pogacar die de bocht volledig verkeerd inschatte.quote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jaren terug zag met het toch ook als de verdienste van Boonen dat Hushovd op z’n plaat ging? Op je fiets blijven zitten is vooral hier een technisch aspect, wat weinig met pech en geluk te maken heeft.
Ja, dat bedoel ik idd. Het is geen toeval dat VDP niet valt en de manier waarop hij die bochten rijdt is echtquote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan soms wel pech hebben als iemand vlak voor je valt, maar dit was vooral de schuld zelf van Pogacar die de bocht volledig verkeerd inschatte.
Pogacar-fans worden ook wel steeds enger hè?quote:
Gek genoeg had hij nog van alles in z’n shirt zitten.quote:Op zondag 13 april 2025 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pogacar-fans worden ook wel steeds enger hè?
Wat is eigenlijk de reden dat die regel bestaat? Ik snap dat je geen gelletjes moet uitdelen in de laatste 3 km van een Tourrit die eindigt in een massasprint, maar dit is toch niet gevaarlijk ofzo?
Bij zo’n zware race zou je gewoon nog een gelletje moeten kunnen pakken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pogacar-fans worden ook wel steeds enger hè?
Wat is eigenlijk de reden dat die regel bestaat? Ik snap dat je geen gelletjes moet uitdelen in de laatste 3 km van een Tourrit die eindigt in een massasprint, maar dit is toch niet gevaarlijk ofzo?
Dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar in de emotie snap ik de reactie wel.quote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
De dertigjarige Van der Poel wil dat het incident niet onbestraft blijft. "Hier moet echt een proces van komen. Dit is poging tot doodslag. Als de UCI hem of haar niet vervolgt, zullen we het wellicht wel met de ploeg doen."
Ja eens, het schoot ook door mijn hoofd vanmiddag maar je gaat dat juridisch nooit hard kunnen maken.quote:Op zondag 13 april 2025 21:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar in de emotie snap ik de reactie wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |