Met het oninteressante WK voor VDP is dit wel een jaar om er naartoe te pieken.quote:Op zondag 13 april 2025 19:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus wel de lastigste (qua parcours en toch ook wel qua plek op de kalender)
Nee dus want hij wil wereldkampioen MTB proberen te worden.quote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met het oninteressante WK voor VDP is dit wel een jaar om er naartoe te pieken.
Op zich mogen daar ook wel uci strafpunten voor geven voor de rankingquote:Op zondag 13 april 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De verzorger van FDJ mag een fruitmand sturen.
Maar toen viel hij niet, later werd toch gemeld dat hij daarna wel nog was gevallen?quote:Op zondag 13 april 2025 19:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De verzorger van FDJ mag een fruitmand sturen.
Dat wordt Zwitserland weer een stukje platter maken dus, net als de vorige (en enige) keer dat hij een goede Tour reed.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Mathieu zei tegen de NOS dat ie tot de Tour alleen nog een rittenkoers wil rijden? Teleurstellend.
Zou leuk zijn als ie de Amstel wat vaker zou rijden.
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wordt Zwitserland weer een stukje platter maken dus, net als de vorige (en enige) keer dat hij een goede Tour reed.
Ja dat is wel het grote nadeel bij Mathieu. Snap dat het nu werkt in de koersen die hij wil winnen en BP en AGR heeft hij al gewonnen natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Hij zou op zich ook de Brabantse Pijl mee kunnen pakken, die ligt hem als gegoten en is vrijdag al. Gaat alleen niet gebeuren.
Daar is hij na z’n zege nooit echt heel goed geweest, dacht ik.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Mathieu zei tegen de NOS dat ie tot de Tour alleen nog een rittenkoers wil rijden? Teleurstellend.
Dat was het Olympisch jaar geloof ik, dus ja.quote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..quote:Op zondag 13 april 2025 19:47 schreef Faraday01 het volgende:
Hij zou op zich ook de Brabantse Pijl mee kunnen pakken, die ligt hem als gegoten en is vrijdag al. Gaat alleen niet gebeuren.
BP tegen God en Amstel tegen de grootste aller mutanten op een fiets, wat denk je zelfquote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..
https://youtube.com/shorts/nr49p1pYv84?si=xWEJTyCSr84r4PfRquote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar toen viel hij niet, later werd toch gemeld dat hij daarna wel nog was gevallen?
Ze hebben het ook over links, terwijl de botsing met die verzorger op rechts was.
Correct, twee wereldbekers.quote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En toen had hij daarvoor ook geMTB'd ?
God verloor daar ookt zelfs van Warren Barguil en Ben Turner, die kan er niks van!quote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
BP tegen God en Amstel tegen de grootste aller mutanten op een fiets, wat denk je zelf
Lijkt me een moeilijk verhaal met zijn compleet afgebotte explosiviteit. Brennan lijkt me dan wel weer kanshebber, zeker in BP, maar gaat beiden niet rijden volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2025 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout rijdt wel BP en AGR, maar afwachten of dat iets wordt..
Ja hij is daarna volgens mij nog een keer gevallen, meen dat Renaat het daarover hadquote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef franklop het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/nr49p1pYv84?si=xWEJTyCSr84r4PfR
De eerste fundamenten voor een nieuwe uitmelksessie zijn reeds gelegd.quote:Bij Sporza zei Pogacar dat het een ‘heel mooie koers’ was. Hij vond het niet frustrerend om de wedstrijd te verliezen door een val. “Ik zou toch geen grote kans maken, denk ik”, erkende de Sloveen, die naar eigen zeggen definitief ‘kraakte’ nadat hij van fiets moest wisselen. “Vanaf daar was het een eenzame rit naar de finish. Of ik hier terugkom? Misschien. We zullen het zien.”
Brennan zou hier ook niet rijden, afwachten wat ze met hem gaan doen. Normaal gesproken rijdt hij straks in Romandiëquote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef Kloit het volgende:
[..]
Lijkt me een moeilijk verhaal met zijn compleet afgebotte explosiviteit. Brennan lijkt me dan wel weer kanshebber, zeker in BP, maar gaat beiden niet rijden volgens mij.
Amstel heeft ie best veel starts al. Waalse Pijl is ondertussen samen met de Omloop de enige waar hij nog niet gestart is volgens mij.quote:Op zondag 13 april 2025 19:43 schreef hhh38 het volgende:
Straks 2x in 6 seizoenen. Waarvan 1x toen de Amstel en Roubaix waren omgewisseld op de kalender.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Amstel heeft ie best veel starts al. Waalse Pijl is ondertussen samen met de Omloop de enige waar hij nog niet gestart is volgens mij.
WP zou ik wel leuk vinden, voor de verre ereplaats natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |