Dan vergeet je een oud-winnaar jaquote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef Kloit het volgende:
[..]
Ik kom uit mijn hoofd niet verder dan Bauke Mollema en Tom-Jelte Slagter.
Edit: En Wout Poels natuurlijk![]()
Matje vorig jaar ook gewoon derde.quote:
Wat ik nog het allerkutste vind, kinderen mee op het podium hijsenquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word helemaal gek van die WAGS en kinderen. Dit is fucking wielrennen, waar gaat het over.
Del Grosso!quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Belgisch of Nederlands Limburg?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Brennan is de nieuwe Roglic?quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Klopt, nog vroeger (in de tijd van Boogerd) werd 'ie op zondag gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Del Grosso!
Maar voorheen was BP toch op woensdag?
Vanmarcke vindt een top-5 klassering 'hartstikke mooi'. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |