Matje vorig jaar ook gewoon derde.quote:
Wat ik nog het allerkutste vind, kinderen mee op het podium hijsenquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word helemaal gek van die WAGS en kinderen. Dit is fucking wielrennen, waar gaat het over.
Del Grosso!quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Belgisch of Nederlands Limburg?quote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, woensdag staat de Ronde van Limburg op het programma.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Brennan is de nieuwe Roglic?quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Klopt, nog vroeger (in de tijd van Boogerd) werd 'ie op zondag gereden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Del Grosso!
Maar voorheen was BP toch op woensdag?
Vanmarcke vindt een top-5 klassering 'hartstikke mooi'. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
De nabeschouwing bij Sporza over Wout is echt goud
Gaat er me vooral over dat Vermeersch meestal als half lijk over de meet bolt en hier fris als een hoentje interviews staat te geven.quote:
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.quote:Op zondag 13 april 2025 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch bijzonder wat er allemaal gaande is zonder dat je ooit komt te weten wat. Kung zat in de achtervolgende groep en wordt pas 43e (schijnbaar gevallen), Brennan zat in de achtervolgende groep en wordt pas 44e, Tarling zat in de achtervolgende groep en wordt pas 52e. Ganna daarentegen is geen seconde in beeld geweest en reed op grote achterstand, maar wordt toch nog 13e.
Autorijden is geen sport.quote:Op zondag 13 april 2025 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat doen ze bij de F1 dan toch weer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |