Net in de herhaling. Vol in zijn smoel.quote:Op zondag 13 april 2025 16:14 schreef Salina het volgende:
Iets naar VDP gegooid weer ja?
![]()
Niet gezien.
quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even geteld, er zaten 10 motoren tussen de 2
Tokkievolkquote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een kutpubliek iedere keer tegen Mathieu..
Sherlock Holmes is iets op het spoor.quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gele bidon (visma lease a bike? Van Aert fan?)
Ben jij voor Matje?quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vorig jaar petje nu bidon en volgend jaar een kassei
vind hem wel sympathiek. deze keer geen vlaggetjesmentaliteit bij mijquote:
Camera, neutrale motor, jury, tijdschrijver, ordinateur, en dan nog 2 persfotograaf. Andere kon ikzo snel niet zien welke dat waren. Vermoedelijk politiequote:
Is toch geen vergelijk man. In 't veld is er geen Pogacar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu is wel goed om zo'n gaatje vast te houden. Doet hij in het veld ook vaak.
Kevin Pauwels niet op waarde schattenquote:Op zondag 13 april 2025 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch geen vergelijk man. In 't veld is er geen Pogacar.
Richard Groenendaal had erop los gemeptquote:
Miguel Angel Lopez ook!quote:Op zondag 13 april 2025 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Richard Groenendaal had erop los gemept
Groenendaal heeft ook 's goed uitgehaald.quote:Op zondag 13 april 2025 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Sven Nys is de enige die zo’n situatie met zo’n idioot aan de kant goed heeft opgelost. Maar dat was dan ook een persoonlijkheid.
Groenendaal had vroeger ook iets met een toeschouwer tochquote:Op zondag 13 april 2025 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Sven Nys is de enige die zo’n situatie met zo’n idioot aan de kant goed heeft opgelost. Maar dat was dan ook een persoonlijkheid.
Was wel goede tv geweest als Matje zich had omgedraaid om verhaal te halen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Eric Cantona ookquote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Bart Wellens had een karatetrap uitgedeeld
Renaat is ongeëvenaard in het tussen komen op de allerslechtste momenten.quote:
Ja, maar dat is geen oplossing. Mathieu ging ook ooit terug tuffen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Groenendaal heeft ook 's goed uitgehaald.
Gewoon doorfietsen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me af kruipt dat in het hoofd van zo'n renner? of handel die dat ?Als je gehaat wordt en bidons en petjes tegen je wordt gegooid.
Ja.quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me af kruipt dat in het hoofd van zo'n renner? of handel die dat ?Als je gehaat wordt en bidons en petjes tegen je wordt gegooid.
Gewoon net als bij het voetballen de wedstrijd stilleggen, dan is het zo klaar.quote:
Net 5. Tv, neutrale motor (blauwe shimano) ordinateur (rode) , politie, en jury.quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even geteld, er zaten 10 motoren tussen de 2
Wat staat hier?quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.quote:Op zondag 13 april 2025 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pogacar rijdt wel echt iedereen, behalve Mathieu, compleet overhoop vandaag.
Die heeft zoveel brieven gekregen dat Sarah daar nu nog een dagtaak aan heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.
Heeft Pogacar eraf gereden op een col, met alleen nog Vingegaard in zijn wiel.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.
Geen vertrouwen in de wederopstanding van God?quote:Op zondag 13 april 2025 16:27 schreef Momo het volgende:
Pogi en Matje gaan de monumenten verdelen dit jaar
Zei ik ookquote:
quote:Het is natuurlijk uitkijken voor HET duel tussen Van der Poel en Pogacar.
Pogacar is de eerste tourwinnaar sinds 1991 die Parijs Roubaix rijdt.
Lukt het hem om de Dubbel (Vlaanderen-Roubaix) te pakken, en zich daarmee in een exclusief lijstje te rijden.
Of zal van der Poel zijn derde kassei op rij (wat ook een record zou betekenen) ontvangen.
Rondje wheelie door 't stadion jaaaaaaaaquote:Op zondag 13 april 2025 16:29 schreef TLC het volgende:
Als VDP niks meer tegenkomt kan hij nog eerst ergens rustig een kopje koffie drinken voordat hij gaat finishen
Ditquote:
Zo was het een jaar of 15 geleden. Die donkere periode dat we uit wanhoop Kenny van Hummel tot onze nationale trots uitriepen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:26 schreef Reljem het volgende:
Moet je nagaan wat voor periode in het wielrennen we hadden zonder Mathieu 😂 ging het tv’tje nooit meer aan.
27, moeder van twee en viesdik. Lekker Fem!!!!quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2024(...)ig-nu~1706862490575/
Maar Tjeu kan ook nog veldrijden en mountainbiken.quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn de 2 beste renners. Maar de allerbeste in mijn ogen is Pogi. Die wint ook grote rondes.
Wat waren we trots dat ie de bezemwagen kon voorblijven ja. Neerlands hoogtepunt van de dag was dat..quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo was het een jaar of 15 geleden. Die donkere periode dat we uit wanhoop Kenny van Hummel tot onze nationale trots uitriepen.
Zou haar nog steeds keihard doen. Al ziet ze eruit als 40.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
27, moeder van twee en viesdik. Lekker Fem!!!!
Nou ik zie Pogacar niet veldrijden.quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zijn de 2 beste renners. Maar de allerbeste in mijn ogen is Pogi. Die wint ook grote rondes.
Hand afhakken lijkt me een prima Belgische oplossing.quote:
Pijpbek heeft zequote:Op zondag 13 april 2025 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou haar nog steeds keihard doen. Al ziet ze eruit als 40.
Ze ademt ja dus primaquote:Op zondag 13 april 2025 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou haar nog steeds keihard doen. Al ziet ze eruit als 40.
Is het toegestaan in WLR om Mathieu ook een tikkeltje lachwekkend te vinden gezien de extreme voorsprong op de rest? Of gaan we volledig voor het vlaggetje?quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WLR mag de slingers gaan ophangen, de grote leider blijft aan boord.
Op FOK! wordt dit weggemodquote:Op zondag 13 april 2025 16:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Die bidon gooier, tegen de muur ermee ~ Renaat
Belgische oplossing is ‘m in de kelder stoppen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hand afhakken lijkt me een prima Belgische oplossing.
In de cel naast Dutroux zettenquote:Op zondag 13 april 2025 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Belgische oplossing is ‘m in de kelder stoppen.
Rob Ruigh ❤quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo was het een jaar of 15 geleden. Die donkere periode dat we uit wanhoop Kenny van Hummel tot onze nationale trots uitriepen.
Alles is toegestaan, maar van Mathieu zijn we na vandaag weer een paar maanden af. Pogacar gaat de komende koersen domineren. Ik zie liever iemand af en toe pieken dan het hele jaar door haast iedere koers onkijkbaar maken.quote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is het toegestaan in WLR om Mathieu ook een tikkeltje lachwekkend te vinden gezien de extreme voorsprong op de rest? Of gaan we volledig voor het vlaggetje?
Nee hoor. Gewoon even de fiets vasthouden Zodat in smalle passage achterop komend verkeer door kan.quote:
Zijn zoon genaamd Yentl (ja, dit is echt een naam) is dit seizoen eerstejaars junior.quote:
Dat is toch een meisjesnaam?quote:Op zondag 13 april 2025 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn zoon genaamd Yentl (ja, dit is echt een naam) is dit seizoen eerstejaars junior.
Florian V rijdt 'm eraf zelfsquote:Op zondag 13 april 2025 16:39 schreef Mansjester het volgende:
Wout rijdt om meer dan 2 minuten inclusief fietswissel van Matje, maar hij heeft nu echt betere benen!
Zou hij met deze vorm niet doortrekken naar Amstel? Of gaat hij al MTB'en?quote:Op zondag 13 april 2025 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alles is toegestaan, maar van Mathieu zijn we na vandaag weer een paar maanden af. Pogacar gaat de komende koersen domineren. Ik zie liever iemand af en toe pieken dan het hele jaar door haast iedere koers onkijkbaar maken.
Of mountainbiken.quote:
Sowieso overrated.quote:Op zondag 13 april 2025 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Aert viesslecht met zijn automatisch oppomp systeem. Lekker weer gefaald stomme dwaas.
Toen we al blij waren dat Lars Boom een kasseienrit in de tour won, wat toch een beetje voelde als Parijs Roubaix.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Pogacar is niet bepaald een jagend peloton.quote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef franklop het volgende:
Volgens de wet van Herbert kan het nog voor Pogacar!
Hij moet nog oppassen dat hij niet in wordt ingehaald door het groepje WOUT.quote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
Motor van Pogi is op een kasseistrook van de fiets gevallen
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.quote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ergeren dat iemand een sigaret opsteekt :’)
Ik hou van de geur.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef Felagund het volgende:
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.
Ze komen nu ook niet meer dichter, Pogacar gewoon 2e dus.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat het verschil tussen Pogacar en groep Mes niet kleiner is.
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.quote:Op zondag 13 april 2025 16:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rokers zijn de grootste viespeuken op deze wereld.
Dat is een Open VLD’er. Die denken in de eerste plaats aan zichzelf.quote:Op zondag 13 april 2025 16:43 schreef Faraday01 het volgende:
Florian Vermeersch zou nu toch in het wiel moeten blijven zitten
Ja, zelfs in het vliegtuig en zo...quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.
Ja, sprinten om overwinning was mooier geweest (kan nog steeds!).quote:
Supergoor inderdaad; in mijn tijd rookten leraren nog in de klas...bahquote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als kind vond ik het al ontiegelijk goor als je ergens geweest was waar gerookt werd, kon je daarna gelijk in bad en heel je kleding in de was om van die stank af te komen. Raar dat het toen gewoon als normaal werd beschouwd die kankerlucht.
2 monumenten, zijn seizoen is alweer klaar.quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Als ik MVP was zou ik met deze vorm nog even de AGR meepakken
Gaat hij toch niet winnen als Pogacar ook meedoet.quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
En de Waalse en Brabantse pijl.quote:Op zondag 13 april 2025 16:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Die periode daarvoor werd er überhaupt geen touretappe door Nederlanders gewonnen. Er moest gejuicht worden voor etappezeges van Garate of LL Sanchez omdat ze bij Rabo reden.quote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Toen we al blij waren dat Lars Boom een kasseienrit in de tour won, wat toch een beetje voelde als Parijs Roubaix.
Rijdt Leo van Vliet nog in de autoquote:Op zondag 13 april 2025 16:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gaat hij toch niet winnen als Pogacar ook meedoet.
En zn misbaar daarna, genotquote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef The_Undertone het volgende:
Ik moet altijd aan die hilarische salto van Lam Paard terugdenken hier
Was wel een nummertje van Garatequote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die periode daarvoor werd er überhaupt geen touretappe door Nederlanders gewonnen. Er moest gejuicht worden voor etappezeges van Garate of LL Sanchez omdat ze bij Rabo reden.
Heeft nooit in de auto gereden;-). Willy Planckaert is al jarenlang de chauffeur van de koersdirecteur in de AGR.quote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Rijdt Leo van Vliet nog in de auto
Boomerquote:Op zondag 13 april 2025 16:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Supergoor inderdaad; in mijn tijd rookten leraren nog in de klas...bah
Bordeaux-Parijsquote:Op zondag 13 april 2025 16:31 schreef Pistolero het volgende:
WOUT wordt toch weer wonderlijk beter hoe langer het duurt. Stukje Kruijswijk.
Tijd om weer koersen van 400km te gaan organiseren.
En toen sloeg een keer de bliksem in en won Pieter Weening ineens in Gerardmerquote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die periode daarvoor werd er überhaupt geen touretappe door Nederlanders gewonnen. Er moest gejuicht worden voor etappezeges van Garate of LL Sanchez omdat ze bij Rabo reden.
WLR dankt Mathieu voor het ietsje dragelijker maken van de heerschappij van Tadej P.quote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef Pino112 het volgende:
MVDP gaat nu op een welverdiende vakantie van een paar maanden. Veel te veel gekoerst.
Robbie McEwen die nog de meubelen redden voor de Rabo in de tour van 99quote:Op zondag 13 april 2025 16:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Pogacasr staat bijna in de top 10 aller tijden in de PCS-rangschikking.quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Horloge showen voor de sponsorquote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Tjeugod gaat zijn fiets optillen op de streep.
Haalt eerst nog zijn wielen eruit uit woede op Pirelli.quote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Tjeugod gaat zijn fiets optillen op de streep.
dan is pogaçar op dit moment compleet uitgedroogdquote:Op zondag 13 april 2025 16:48 schreef Blik het volgende:
Hele tijd dat gezeur bij de NOS dat MvdP een hongerklop heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |