Gewoon doorfietsen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me af kruipt dat in het hoofd van zo'n renner? of handel die dat ?Als je gehaat wordt en bidons en petjes tegen je wordt gegooid.
Ja.quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik vraag me af kruipt dat in het hoofd van zo'n renner? of handel die dat ?Als je gehaat wordt en bidons en petjes tegen je wordt gegooid.
Gewoon net als bij het voetballen de wedstrijd stilleggen, dan is het zo klaar.quote:
Net 5. Tv, neutrale motor (blauwe shimano) ordinateur (rode) , politie, en jury.quote:Op zondag 13 april 2025 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even geteld, er zaten 10 motoren tussen de 2
Wat staat hier?quote:Op zondag 13 april 2025 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dan vonden we WvA al buitenaards omdat hij goed mee kon op kasseien, vanuit vluchten bergetappes kon winnen en tijdritten in de Tour.quote:Op zondag 13 april 2025 16:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pogacar rijdt wel echt iedereen, behalve Mathieu, compleet overhoop vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |